Skinny Bastard
Novice
- Waardering
- 0
Hoi allen dis mijn eerste poging tot het maken van een trainingslog dat zowel handig is voor mij en een bron is van BB newbie humor voor de rest van jullie.
Voor de mensen die mijn intro post niet hebben gelezen. Ik ben een 21 jarige student die momenteel studeert in Rotterdam. Ik heb ongeveer 3 maanden geleden, op aandringen van een vriend van me, een fitness abonnement genomen. Ik heb altijd al willen beginnen met gewichtstraining maar kwam er nooit aan toe door luiheid en gebrek aan geld. Nu ben ik echter gebrand om wat te maken van dit stukje slappe pasta dat ik een lichaam noem. Ik ben al een stuk op weg. Zo begon ik bijvoorbeeld met bicep curls van 4 kg en doe ik nu met relatief gemak curls van 12 kg. Verder verschijnen er allerlei spieren op plekken waarvan ik niet eens wist dat ik daar spierontwikkeling kon hebben. Dus tja ik ben nu dus niet meer slappe pasta, meer harde droge pasta.
Tis tijd om de beuk erin te gooien dus. Met hulp van de goede mensen hier heb ik het een interessant 3 dagen schema samengesteld (trouwens nog altijd vatbar voor kritiek). Doel op dit moment is om mezelf zowel wat groter als wat sterker te maken. Ik ben bezig om mezelf een paar goede compounds aan te leren (bench press en squat). Verder ben ik langzaam steeds meer aan het eten. Wat trouwens best moeilijk is voor iemand die niet te lang geleden soms maar 1 maaltijd per dag naar binnen schoof.
De stats
Lengte: 1,82
Gewicht: 76,6 kilo
BF: niet bekend
Lichaamsbouw: Bovenlichaam lijkt ecto, onderlichaam lijkt meso
Huidige Trainingsschema
Maandag
Bank drukken [10-8-8-6]
Incline Bank drukken [ 10-8-6 ]
Flyes (machine) [10-8-6]
Tricep extention (met touw) [ 10-8-8-6 ]
Front lifts [10-8-6]
Woensdag
Squats (met smith machine) [10-8-8-6]
Lying leg curl [10-8-8-6]
Standing Calf raise [10-8-6]
Sitting Calf raise [10-8-6]
Leg press [10-8-6]
Vrijdag
Chin ups [10-8-8-6]
Rear pulldown [10-8-8-6]
Dumbbell upright row [10-8-6]
seated row [10-8-8-6]
Dumbbell Shrug [10-8-6]
Rear Delt row [10-8-6]
Bicep curls [10-8-6]
Zondag
Potje Handbal. Ik betaal (teveel) contributie, dus we halen ons geld er nog even uit.
Ik hoop dat het wat wordt.
Wish me luck
Voor de mensen die mijn intro post niet hebben gelezen. Ik ben een 21 jarige student die momenteel studeert in Rotterdam. Ik heb ongeveer 3 maanden geleden, op aandringen van een vriend van me, een fitness abonnement genomen. Ik heb altijd al willen beginnen met gewichtstraining maar kwam er nooit aan toe door luiheid en gebrek aan geld. Nu ben ik echter gebrand om wat te maken van dit stukje slappe pasta dat ik een lichaam noem. Ik ben al een stuk op weg. Zo begon ik bijvoorbeeld met bicep curls van 4 kg en doe ik nu met relatief gemak curls van 12 kg. Verder verschijnen er allerlei spieren op plekken waarvan ik niet eens wist dat ik daar spierontwikkeling kon hebben. Dus tja ik ben nu dus niet meer slappe pasta, meer harde droge pasta.
Tis tijd om de beuk erin te gooien dus. Met hulp van de goede mensen hier heb ik het een interessant 3 dagen schema samengesteld (trouwens nog altijd vatbar voor kritiek). Doel op dit moment is om mezelf zowel wat groter als wat sterker te maken. Ik ben bezig om mezelf een paar goede compounds aan te leren (bench press en squat). Verder ben ik langzaam steeds meer aan het eten. Wat trouwens best moeilijk is voor iemand die niet te lang geleden soms maar 1 maaltijd per dag naar binnen schoof.
De stats
Lengte: 1,82
Gewicht: 76,6 kilo
BF: niet bekend
Lichaamsbouw: Bovenlichaam lijkt ecto, onderlichaam lijkt meso
Huidige Trainingsschema
Maandag
Bank drukken [10-8-8-6]
Incline Bank drukken [ 10-8-6 ]
Flyes (machine) [10-8-6]
Tricep extention (met touw) [ 10-8-8-6 ]
Front lifts [10-8-6]
Woensdag
Squats (met smith machine) [10-8-8-6]
Lying leg curl [10-8-8-6]
Standing Calf raise [10-8-6]
Sitting Calf raise [10-8-6]
Leg press [10-8-6]
Vrijdag
Chin ups [10-8-8-6]
Rear pulldown [10-8-8-6]
Dumbbell upright row [10-8-6]
seated row [10-8-8-6]
Dumbbell Shrug [10-8-6]
Rear Delt row [10-8-6]
Bicep curls [10-8-6]
Zondag
Potje Handbal. Ik betaal (teveel) contributie, dus we halen ons geld er nog even uit.
Ik hoop dat het wat wordt.
Wish me luck