3nigma
Huge Freak
- Waardering
- 693
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wtf zijn je ouders voor een kleuters. Hebben ze een normaal IQ en lichaam? Want vaak zijn dit soort mensen niet al te snugger en stoppen ze zichzelf vol met vette shit en e-nummers. En zelfs met je naar de dokter gaan. Srs ik zou bijna zeggen dat je een grote troll bent want topics als deze leveren zeer veel reacties op + je verhaal is echt bizar te noemen
echt blij dat mijn ouders alles wat ik doe alleen maar toejuichen.
Wtf zijn je ouders voor een kleuters. Hebben ze een normaal IQ en lichaam? Want vaak zijn dit soort mensen niet al te snugger en stoppen ze zichzelf vol met vette shit en e-nummers. En zelfs met je naar de dokter gaan. Srs ik zou bijna zeggen dat je een grote troll bent want topics als deze leveren zeer veel reacties op + je verhaal is echt bizar te noemen
echt blij dat mijn ouders alles wat ik doe alleen maar toejuicen.

Maar ff serieus...vraag me af waar het hun echt om gaat. Als het niet om geld gaat of extra kosten....waar dan wel om? Praat met ze serieus, leg uit dat het een gezonde hobby is enzovoort.
Niet dat je wat aankomt met steroids als je niet goed genoeg eet, maar dat hoeven zij niet te wetennee, heb wel al vaker gezegt, moet ik dan anabolen gaan gebruiken? willen jullie dat dan? in plaats van eten, daar heb ik ook al vaker mee gedreigt, dan hebben ze toch liever dat ik eet dan spuit.

Waar is het "like" knopje als je het nodig hebt? Geweldige reacties!![]()

Toen ik op mn 16e aan de roids ging werden mijn ouders ook leip, daarom maar uit huis gegaan![]()

HahahahahaToen ik op mn 16e aan de roids ging werden mijn ouders ook leip, daarom maar uit huis gegaan![]()

Nee joh! werden ze leip? wat een stel wouzen!!! Ik snap dat ouders leip worden als hun kind veel eet, maar roidsToen ik op mn 16e aan de roids ging werden mijn ouders ook leip, daarom maar uit huis gegaan![]()
Pffff!! Kan toch niet gekker!!!100% dit en niet anders.Je pa is bang dat je z'n mannelijke leidinggevende fysieke positie overneemt/afpakt![]()