XXL Nutrition

Slaande ruzie met ouders over fitness.

Maar ff serieus...vraag me af waar het hun echt om gaat. Als het niet om geld gaat of extra kosten....waar dan wel om? Praat met ze serieus, leg uit dat het een gezonde hobby is enzovoort.

• Topic Starter Topic Starter
Wtf zijn je ouders voor een kleuters. Hebben ze een normaal IQ en lichaam? Want vaak zijn dit soort mensen niet al te snugger en stoppen ze zichzelf vol met vette shit en e-nummers. En zelfs met je naar de dokter gaan. Srs ik zou bijna zeggen dat je een grote troll bent want topics als deze leveren zeer veel reacties op + je verhaal is echt bizar te noemen

echt blij dat mijn ouders alles wat ik doe alleen maar toejuichen.

Kerel, geloof het of niet, mijn ouders zijn op het gebied van fitness gewoon k*t, ik troll echt niet. heb absoluut geen domme ouders, beide zijn slim en hebben een hele goede baan, ze zijn wel er niet zo van als iemand van levenstijl gaat veranderen, dit zie je nu wel.

klinkt alsof je er echt no way een speld tussen krijgt. Bereid je gewoon voor op je uitzet en peer em zo snel mogelijk. In zo'n huis zou ik geen dag kunnen leven

Wtf zijn je ouders voor een kleuters. Hebben ze een normaal IQ en lichaam? Want vaak zijn dit soort mensen niet al te snugger en stoppen ze zichzelf vol met vette shit en e-nummers. En zelfs met je naar de dokter gaan. Srs ik zou bijna zeggen dat je een grote troll bent want topics als deze leveren zeer veel reacties op + je verhaal is echt bizar te noemen

echt blij dat mijn ouders alles wat ik doe alleen maar toejuicen.

lol ik las ^

Zou wel leuk zijn:roflol:

Maar ff serieus...vraag me af waar het hun echt om gaat. Als het niet om geld gaat of extra kosten....waar dan wel om? Praat met ze serieus, leg uit dat het een gezonde hobby is enzovoort.

Ik betaal al bijna al mn extra eten uit mijn eigen beurs, ik ben gemiddeld 7 euro per dag aan extra eten kwijt. het gaat om mijn gezondheid, ze willen dat ik mijn gezonde lichaam niet dik maak. SRS, ik lachte me kapot toen ze dat zeiden, heb net nog een leuke discussie met hun gehad, Ik heb ze ZO vaak gezegd dat ik niet zn jonge ben wat jointjes rookt en drinkt, daar zijn ze ook heel trots op maar het kwestie van dat extra eten zien ze niet zitten.

eikels wat ze zijn.

Misschien zijn ze bang dat je straks gaat spuiten ;)

Misschien zijn ze bang dat je straks gaat spuiten ;)

nee, heb wel al vaker gezegt, moet ik dan anabolen gaan gebruiken? willen jullie dat dan? in plaats van eten, daar heb ik ook al vaker mee gedreigt, dan hebben ze toch liever dat ik eet dan spuit.

nee, heb wel al vaker gezegt, moet ik dan anabolen gaan gebruiken? willen jullie dat dan? in plaats van eten, daar heb ik ook al vaker mee gedreigt, dan hebben ze toch liever dat ik eet dan spuit.
Niet dat je wat aankomt met steroids als je niet goed genoeg eet, maar dat hoeven zij niet te weten :D

Waar is het "like" knopje als je het nodig hebt? Geweldige reacties! :roflol:

Zet een koelkast in je eigen kamer en prop die vol met eten. Vergeet geen slot erop te zetten anders is die ook zo leeg.

niet normaal die ouders van jou!

er zijn een hoop goede tips gegeven:
misschien willen ze niet naar JOU luisteren maar wel naar iemand anders.
bijf doormiddel van een educatie filmpje op internet over voeding ofzo..
ze moeten gewoon leren dat wat jij doet goed is en misschien helpt het dus
als iemand anders hun dit verteld.

of je neemt sneaky weightgainers maar goed op je 18e zou je dit niet hoeven doen
+ het is slechter dan echt gezond voedsel en het gaat allemaal om gezondheid toch? irony.. :p

Je pa is bang dat je z'n mannelijke leidinggevende fysieke positie overneemt/afpakt :P

Pfff lijkt me echt k*t, dus je hebt je pc ookal inmoete leveren??

Gewoon paar keer dronken tuis komen, lekker laat leren ze het af

Toen ik op mn 16e aan de roids ging werden mijn ouders ook leip, daarom maar uit huis gegaan :cool:

Kijk man , het is heel simpel . Je ouders zijn duidelijk niet van zin om van mening te veranderen en jij wil bij hen blijven wonen dus zal je toch moeten aanpassen . Leef in hun ogen zo normaal mogelijk . je hoeft echt niet elke 3 uur te eten om groot en sterk te worden . Ga gewoon lekker extra grote proties eten en smokkel extra noten en fruit , niemand die daar wat f-gaat van zeggen toch ? Drink hier en daar een litertje melk en je zit zo boven je onderhoud ...

Je pa is bang dat je z'n mannelijke leidinggevende fysieke positie overneemt/afpakt :P
100% dit en niet anders.

Topic starter, neem die positie nou eens in en hou op met slachtoffertje spelen. Gewoon je vader aan de kant zetten als ie in de weg loopt, gewoon hem een duw geven als ie aan je eten komt, zijn eten afbakken weg mieteren, etc. Het is een spelletje van dominantie. Je bent sterker, dan win je toch ook.

Terug
Naar boven