Hoi,
Even in het kort, ik kijk al langer mee op dit forum maar post zelf nooit wat tot vandaag.
Ik ben sinds mn 17e begonnen met fitnes en ben nu 18 jaar, train al zn anderhalf jaar, sinds 6 maanden geleden heel fanatiek, 5x in de week + een voedingschema. Ben begonnen met 73 kilo en weeg nu 87 kg. ben 1.94 lang.
Nu is mijn volgende probleem, ik heb sinds 2 maanden flinke ruzie met mijn ouders op het ''doorgeslagen'' eten, ze vinden dat ik mij doe ''vet'' mesten, terwijl ik niet drink, niet rook, geen fastfood eet en alleen maar gezonde dingen binnen krijg, eet zn anderhalf brood op een dag, 2 shakes, appels bananen kilo kwark en 2 eieren en nog eens 2 borden middag eten, (zal vast dingen vergeten zijn), nu hebben mij ouders tegen me gezegt dat ze maar maximaal 4 dubbele sneetjes maken op een dag en wat ik meer wil moet ik maar zelf kopen.
Prima, zo gezegd zo gedaan, sinds 2 weken mijn eigen extra brood aan het kopen plus de bijbehorende kipfilet, nu ze in de gaten hebben dat ik me nog meer aan het ''vol'' mesten ben zijn ze op dit moment me broodt aan het afpakken, ik heb ze al 3x uitgelegd wat ik wil bereiken en niet meer als die ''smalle'' jonge wil rondlopen van 1.94. Ik heb zelf zo veel eten nodig omdat ik fulltime in een supermarkt werk, erg hard moet werken en 1 uur pauze heb op 9 uur werken, dus in de pauzes is het ook mijn schuur open zetten en eten als een beest. Nu mijn ouders erachter zijn gekomen dat mijn t-shirts en broeken te klein worden worden ze helemaal gek, ben zelfs afgelopen donderdag met ze naar de doktor geweest omdat ze vonden dat ik heeeeel dom bezig was, mooi, de doktor zij dat het op dit moment niet erg was dat ik zo veel at maar ik moest er wel rekening mee houden als ik 20 zou zijn dat mijn lichaam sneller zou aankomen. Blijkbaar deden die zinnen bij mijn ouders niets en moet ik nu gaan kiezen, of mijn pc weg of mijn fitness abbonoment opzeggen. Nu heb ik gekozen voor mijn pc, want mijn fitness is mijn alles.
Ben gister nieuwe kleren gaan kopen omdat mijn broeken écht te klein werden. I LOVE SQUAT, Volgens mijn ouders ben ik ''dik'' genoeg, HAHA, sta volgens mij 8 % met een mooie sixpack.
Weten jullie een oplossing wat ik kan regelen met mijn ouders?, ik wordt echt helemaal gek. Telkens als ik 2.5 uur na het avond eten wat te eten ga maken komen ze al aangerend en zitten ze me het eten af te pakken.
Ik ben echt ten einde raad, what to do??
Nog meer bij mensen waar het thuis zo gaat?
Mvg Rick