AndroidHealthClinic

Slaande ruzie met ouders over fitness.

Jezus wat heb ik een normale familie :o

Anyways, heb je ooit agressief gedrag vertoont richting iemand van je familie, je vader bijv?

• Topic Starter Topic Starter
Jezus wat heb ik een normale familie :o

Anyways, heb je ooit agressief gedrag vertoont richting iemand van je familie, je vader bijv?

Nee man, nooit.
Ben de rustigste van ons 4 in het gezin, de gene wat altijd maar scheldt, schreeuwt en zijkt is mijn pa. mijn ma komt altijd verhaal halen waarom ik weer moet eten en begint erover dat het ongezond is dat ik zoveel eet.

oei lastig verhaal als ik dit zo allemaal lees!
Mijn ouders vonden het eerst helemaal niet leuk, al dat eten/shakes/vaak trainen.
Nu vragen ze mij vaak adviezen.
Mijn advies is: leg het ze rustig uit, print wetenschappelijke bewijzen uit dat het goed is wat je doet.
Hoop dat het ook bij jou werkt! suc6 dermee

Alleen openingspost gelezen, mijn ouders waren ook zo hahhaha, zijn zelfs een keer bij mijn gym binnen gelopen of het wel normaal was wat ik deed hahaha.

Ben niet voor niks uit huis gegaan na een jaar die onzin aan te horen.

Mijn vader zegt af en toe van zit je weer te eten of ga je weer shaken met een enigszins negatieve toon. Ik vind dat al irritant, maar ik kan wel gewoon aan hem uitleggen hoe of wat en als ik wat dieper op de stof in ga begrijpen ze het ook (me moeder heeft ook een diëtiste diploma). Ze laten me iig gewoon me gang gaan.

Over dat domineren gedoe, me vader heeft allang door dat ik alpha as phuck ben, maar hij laat gewoon merken dat hij de baas van het huis is, door bijvoorbeeld te zeggen dat als ik niet luister dat ik kan vertrekken. Ik accepteer zijn gezag en dan is hij ook weer tevreden.

Jouw ouders zijn wel heel hardnekking, ik zie 3 opties:

1. Laten zoals het is en kijken hoe het verder loopt
2. Huis uit gaan
3. Externe hulp (psycholoog, kennis)

Ik ben ook uit huis gegaan om deze reden :D

De laatste weken begint mijn stiefpa/voogd ook te zeuren, maar als ik zelf m'n kwak, eieren en vlees koop vind hij het doorgaans wel best.

Krijg wel eens naar m'n kop gegooid dat hij contact op heeft genomen met de kwark groothandel. Supergoed voor het krijgen van een k*thumeur, maar ik heb het er maar mee te doen. Ik respecteer hem en de dominantie is bij ons gelukkig redelijk gelijk verdeeld.

Als ik dit zo lees ben ik wel blij dat ik het thuis zo chill heb.

Mijn ouders waren in het begin ook erg sceptisch over het eten en shit, maar na het ze zo vaak uit gelegd te hebben, hebben ze de hoop volgensmij opgegeven :roflol:
Anyway, ze accepteren het en ik leg ze ook vaak uit wat ik aan het doen ben. Laatst me moeder nog advies gegeven over 's ochtends hardlopen op een lege maag, dan ziet zij ook in dat ik weet wat ik aan waar ik mee bezig ben

Alleen openingspost gelezen, mijn ouders waren ook zo hahhaha, zijn zelfs een keer bij mijn gym binnen gelopen of het wel normaal was wat ik deed hahaha.

Ben niet voor niks uit huis gegaan na een jaar die onzin aan te horen.

:roflol::roflol::roflol::hahaha:

Dat zie ik ook echt alleen bij Nederlanders, zelf je eten kopen als je thuis woont?
Ze moeten niet zo gierig doen, gaat ze heus niet om het "vetmesten". Ze verzinnen er gewoon smoesjes omheen. Heb dit zovaak gezien bij Nederlandse vrienden, komt bij mij heel vreemd over, blijkbaar is het iets gewoons. Zelfstandig worden kun je straks wel als je op jezelf woont toch? Slaande ruzie met je ouders? Al krijg je alleeneen portie konijnkeutels op een dag, hoe kun je het in je hoofd halen om zo tegen je ouders in te gaan, lekker t huis uit gaan kerel

Hoe wil jij gainen op een paar konijnenkeutels? :P

Dat zie ik ook echt alleen bij Nederlanders, zelf je eten kopen als je thuis woont?
Ze moeten niet zo gierig doen, gaat ze heus niet om het "vetmesten". Ze verzinnen er gewoon smoesjes omheen. Heb dit zovaak gezien bij Nederlandse vrienden, komt bij mij heel vreemd over, blijkbaar is het iets gewoons. Zelfstandig worden kun je straks wel als je op jezelf woont toch? Slaande ruzie met je ouders? Al krijg je een portie konijnkeutels op een dag, hoe kun je het in je hoofd halen om zo tegen je ouders in te gaan?

Ik dacht dat buitenlanders iets tegen racisme hadden, moet je zelf ook niet gaan generaliseren he :roflol:

Ik heb het topic niet doorgespit maar ik dacht, laat ik mijn mening hier ook maar even neergooien.

Mensen doen denigrerend richting jou en domweg bot, onbegrijpend en irrationeel, waarom?
Omdat die personen de macht hebben om jouw leven te beïnvloeden, en dat waarschijnlijk doen uit afgunst.

Zij hebben in hun leven waarschijnlijk tekortkomingen gecreëert met betrekking tot of populariteit of fysiek voorkomen, dat ze het jou nu ook niet gunnen. Ze denken waarschijnlijk van "Wij hadden dat niet, hij nu dus ook niet!".

Het gaat er niet om of het rationeel is of niet, zo zit de mens nu eenmaal in elkaar. Ze willen misschien wel het beste voor jou qua opleiding en verdere levensloop maar een mooi fysiek en bijbehorende populariteit opbouwen is een luxe en geen benodigdheid voor een goed leven, dus proberen ze dat te ruïneren. Ik zeg: pure afgunst.

Want je ouders zijn toch ook niet achterlijk?! Die snappen toch ook wel dat je boven je behoefte moet eten om aan te komen, en dat dit iets is wat je echt wilt? Of ben je zo goedgelovig dat je daadwerkelijk denkt dat zij het niet snappen? Ze houden zich voor de domme om zich zo beter over zichzelf te kunnen voelen, aangezien ze jouw leven kunnen beïnvloeden.

Ze moeten niet zo gierig doen, gaat ze heus niet om het "vetmesten". Ze verzinnen er gewoon smoesjes omheen. Heb dit zovaak gezien bij Nederlandse vrienden, komt bij mij heel vreemd over, blijkbaar is het iets gewoons. Zelfstandig worden kun je straks wel als je op jezelf woont toch? Slaande ruzie met je ouders? Al krijg je alleeneen portie konijnkeutels op een dag, hoe kun je het in je hoofd halen om zo tegen je ouders in te gaan, lekker t huis uit gaan kerel

Ik vind het volkomen normaal dat ik bij moet dragen als ik meer wil eten dan 'normaal'. Ik verdien redelijk bij, dus waarom niet? Zo kan ik tenminste in huis halen wat ik lekker vind of nodig heb.

Zij hebben in hun leven waarschijnlijk tekortkomingen gecreëert met betrekking tot of populariteit of fysiek voorkomen, dat ze het jou nu ook niet gunnen. Ze denken waarschijnlijk van "Wij hadden dat niet, hij nu dus ook niet!".

Het gaat er niet om of het rationeel is of niet, zo zit de mens nu eenmaal in elkaar. Ze willen misschien wel het beste voor jou qua opleiding en verdere levensloop maar een mooi fysiek en bijbehorende populariteit opbouwen is een luxe en geen benodigdheid voor een goed leven, dus proberen ze dat te ruïneren. Ik zeg: pure afgunst.

mooi gezegt [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven