- Waardering
- 235
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jezus wat heb ik een normale familie
Anyways, heb je ooit agressief gedrag vertoont richting iemand van je familie, je vader bijv?

Alleen openingspost gelezen, mijn ouders waren ook zo hahhaha, zijn zelfs een keer bij mijn gym binnen gelopen of het wel normaal was wat ik deed hahaha.
Ben niet voor niks uit huis gegaan na een jaar die onzin aan te horen.

Dat zie ik ook echt alleen bij Nederlanders, zelf je eten kopen als je thuis woont?
Ze moeten niet zo gierig doen, gaat ze heus niet om het "vetmesten". Ze verzinnen er gewoon smoesjes omheen. Heb dit zovaak gezien bij Nederlandse vrienden, komt bij mij heel vreemd over, blijkbaar is het iets gewoons. Zelfstandig worden kun je straks wel als je op jezelf woont toch? Slaande ruzie met je ouders? Al krijg je een portie konijnkeutels op een dag, hoe kun je het in je hoofd halen om zo tegen je ouders in te gaan?

Dat zie ik ook echt alleen bij Nederlanders, zelf je eten kopen als je thuis woont?
Ze moeten niet zo gierig doen, gaat ze heus niet om het "vetmesten". Ze verzinnen er gewoon smoesjes omheen. Heb dit zovaak gezien bij Nederlandse vrienden, komt bij mij heel vreemd over, blijkbaar is het iets gewoons. Zelfstandig worden kun je straks wel als je op jezelf woont toch? Slaande ruzie met je ouders? Al krijg je alleeneen portie konijnkeutels op een dag, hoe kun je het in je hoofd halen om zo tegen je ouders in te gaan, lekker t huis uit gaan kerel
Zij hebben in hun leven waarschijnlijk tekortkomingen gecreëert met betrekking tot of populariteit of fysiek voorkomen, dat ze het jou nu ook niet gunnen. Ze denken waarschijnlijk van "Wij hadden dat niet, hij nu dus ook niet!".
Het gaat er niet om of het rationeel is of niet, zo zit de mens nu eenmaal in elkaar. Ze willen misschien wel het beste voor jou qua opleiding en verdere levensloop maar een mooi fysiek en bijbehorende populariteit opbouwen is een luxe en geen benodigdheid voor een goed leven, dus proberen ze dat te ruïneren. Ik zeg: pure afgunst.
Ik dacht dat buitenlanders iets tegen racisme hadden, moet je zelf ook niet gaan generaliseren he![]()
= feitnederlanders zijn gewoon gierig en egoistisch= feit