Jongens het is officeel, mijn ouders hebben een plank voor de kop.
Toenet even met hun gepraat tijdens het avond eten en alweer hun proberen te overtuigen dat het goed voor me is, is ga ze er nog vaker over aanspreken.
Ik blijf vanavond gewoon staan als mijn vader weer op me komt afgerend, eens kijken of die ook daadwerkelijk echt slaat.
Ik had ze een foto laten zien van jeff seid, mn ma zij tegen mij; als je zo wilt worden sla ik je ontzettend hard met de soep lepen, HAHA.
Had ze maar geen foto laten zien van zyzz, denk dat ik dan meteen het huis wordt uitgezet
Tevens nog bedankt voor de tips guys!, ik ga er cashewnoten aan toevoegen voor de extra vetten.
Jup, jack 3d is helaas eruit gehaald, heb nu nog een half potje.. heerlijk spul is het
Iemand een alternatief voor onze jack?
Toenet even met hun gepraat tijdens het avond eten en alweer hun proberen te overtuigen dat het goed voor me is, is ga ze er nog vaker over aanspreken.
Ik blijf vanavond gewoon staan als mijn vader weer op me komt afgerend, eens kijken of die ook daadwerkelijk echt slaat.
Ik had ze een foto laten zien van jeff seid, mn ma zij tegen mij; als je zo wilt worden sla ik je ontzettend hard met de soep lepen, HAHA.
Had ze maar geen foto laten zien van zyzz, denk dat ik dan meteen het huis wordt uitgezet

Tevens nog bedankt voor de tips guys!, ik ga er cashewnoten aan toevoegen voor de extra vetten.
brood is er in iedergeval genoeg haha . Is die jack3d trouwens niet van de markt gehaald ? hoorde dat de doping lijst is aangescherpt en dat nu niet meer verkocht word.
Jup, jack 3d is helaas eruit gehaald, heb nu nog een half potje.. heerlijk spul is het

Iemand een alternatief voor onze jack?

mijn ouders vinden het echt geweldig wat ik doe, ze sporten zelf nu ook meer en eten gezond.
Brutale vraag: is de relatie tussen je pa en ma gezond en nog liefdevol? Het lijkt alsof jij een soort van bliksemafleider bent. Je komt over als een zondebok en ik vraag me af of je ouders niet met diepere ander problemen zitten en waar ze geen raad mee weten. Gaat het goed op het werk van pa? heeft je ma heimelijke liefdes of verlangens? Strubbelingen binnen de familie?