Fitness Seller

Slaande ruzie met ouders over fitness.

• Topic Starter Topic Starter
Jongens het is officeel, mijn ouders hebben een plank voor de kop.
Toenet even met hun gepraat tijdens het avond eten en alweer hun proberen te overtuigen dat het goed voor me is, is ga ze er nog vaker over aanspreken.
Ik blijf vanavond gewoon staan als mijn vader weer op me komt afgerend, eens kijken of die ook daadwerkelijk echt slaat.

Ik had ze een foto laten zien van jeff seid, mn ma zij tegen mij; als je zo wilt worden sla ik je ontzettend hard met de soep lepen, HAHA.
Had ze maar geen foto laten zien van zyzz, denk dat ik dan meteen het huis wordt uitgezet:P

Tevens nog bedankt voor de tips guys!, ik ga er cashewnoten aan toevoegen voor de extra vetten.

brood is er in iedergeval genoeg haha . Is die jack3d trouwens niet van de markt gehaald ? hoorde dat de doping lijst is aangescherpt en dat nu niet meer verkocht word.

Jup, jack 3d is helaas eruit gehaald, heb nu nog een half potje.. heerlijk spul is het:D
Iemand een alternatief voor onze jack?

Jongens het is officeel, mijn ouders hebben een plank voor de kop.
Toenet even met hun gepraat tijdens het avond eten en alweer hun proberen te overtuigen dat het goed voor me is, is ga ze er nog vaker over aanspreken.
Ik blijf vanavond gewoon staan als mijn vader weer op me komt afgerend, eens kijken of die ook daadwerkelijk echt slaat.

Ik had ze een foto laten zien van jeff seid, mn ma zij tegen mij; als je zo wilt worden sla ik je ontzettend hard met de soep lepen, HAHA.
Had ze maar geen foto laten zien van zyzz, denk dat ik dan meteen het huis wordt uitgezet:P

Tevens nog bedankt voor de tips guys!, ik ga er cashewnoten aan toevoegen voor de extra vetten.

Jup, jack 3d is helaas eruit gehaald, heb nu nog een half potje.. heerlijk spul is het:D
Iemand een alternatief voor onze jack?

Alternatief: nieuwe Jack ;)
Je ouders gewoon schijt aan hebben. 18 jaar man wat willen ze doen.
Wat voor buffel is je pa dan als je bang voor slaag bent? Lol

dam niet roken , blowen en drinken mijn ouders zouden denken dat ik ziek was haha

Als ik dit zo doorlees hebben je ouders geen plank voor hun kop maar een enorm grote plaat .... Dit lijkt mij echt gewoon een kwestie dat jouw ouders jou nog als kind zien en niet het respect geven op een eigen mening en leefwijze .... Als je ouders echt niet voor rede vatbaar zijn misschien een familielid (oom, tante ofzo) die je wel begrijpt proberen bij het gesprek te betrekken ...

Heavy shit. Had dit topic al eerder gezien. Nog steeds niets veranderd dus..?

vreemd bij mij is er juist ruzie als er niet genoeg eten in huis is haha:$

Opzich heb ik het goed bij mijn ouders, ze betalen alles voor me, telefoon rekening, fitness abbo, kleding, etc, terwijl ik fulltime werk. Enigste vaste lasten wat ik heb is mn golf 4 wat op mn eigen naam staat.
Hard tegen hard gaat je niet helpen, daarmee ontstaat alleen meer onbegrip en nog meer gezeik. Je werkt fulltime? Mooi dan kun je zelf je abo, je kleding en je eten betalen. Ik denk dat buiten de zorg om je gezondheid (terecht of niet) daar een groot deel van de pijn zit. Ik heb zelf een 17-jarige lopen en die heeft ook geen idee dat het kapitalen kost om hem steeds in nieuwe kleding te moeten steken omdat hij trainen zo leuk vindt ;)

Zelf de kosten gaan betalen plus nog een maal uitleggen dat je weet wat je doet en dat je jezelf niet vetmest maar dat je om te groeien wel genoeg (veel) moet eten. Als je daadwerkelijk zo'n afgetraind lijf hebt dan zou ik zover gaan als dat laten zien. Daarnaast zou ik, ipv de strijd aangaan, zeggen dat je begrijpt dat ze vooral spreken uit bezorgdheid en het niet zeggen om je dwars te zitten. Dat je dat waardeert maar dat ze je met een gerust hart wat kunnen loslaten. Dat ze je genoeg wijsheid hebben meegegeven om geen stomme dingen te doen met je lijf.

Klinkt misschien wat weeïg maar trust me, dit werkt een heel stuk beter dan wat je leeftijdgenoten voorstellen. Jezus ik word oud... :o

Good luck!

Mama Dani

Pa is gewoon jelly

dit heb ik echt precies hetzelfde

kan het echt niet geloven :roflol: mijn ouders vinden het echt geweldig wat ik doe, ze sporten zelf nu ook meer en eten gezond.

mijn moeder zit ook wel es te zeiken dat ik te veel eet dan zeg ik haar, ben ik dik heb ik vet rollen NEE. Dan zeg ik haar weer om spieren aan te komen zul je veel en vaak moeten eten ipv 2/3x op een dag een grote maaltijd naar binnen werken.

Maar ik snap je probleem hoor toen ik ermee begon was het veel erger nu ze ziet dat ik niet dikker maar gespierder word snapt ze het wel beter maar zeurt nog steeds wel.

vy2ux1.jpg

Kwam deze toevallig tegen haha

ik vraag me af wat er nu werkelijk aan de hand is???Brutale vraag: is de relatie tussen je pa en ma gezond en nog liefdevol? Het lijkt alsof jij een soort van bliksemafleider bent. Je komt over als een zondebok en ik vraag me af of je ouders niet met diepere ander problemen zitten en waar ze geen raad mee weten. Gaat het goed op het werk van pa? heeft je ma heimelijke liefdes of verlangens? Strubbelingen binnen de familie?
Na al je uitleg waar je mee bezig bent en ze draaien niet mee? Nogmaals ik vraag me af wat er werkelijk aan de hand is. Succes en train ze!

Je ouders moeten je echt beginnen te respecteren voor je leeftijd, als ik teveel zit te eten vraagt mijn ma bv heb je net 1 uur geleden niet gegeten? Dan negeer ik gewoon de vraag en eet ik verder. Heb ze ook duidelijk gemaakt, over bodybuilding en voeding laat je me met rust ik weet wat ik doe.

Hard tegen hard gaat je niet helpen, daarmee ontstaat alleen meer onbegrip en nog meer gezeik. Je werkt fulltime? Mooi dan kun je zelf je abo, je kleding en je eten betalen. Ik denk dat buiten de zorg om je gezondheid (terecht of niet) daar een groot deel van de pijn zit. Ik heb zelf een 17-jarige lopen en die heeft ook geen idee dat het kapitalen kost om hem steeds in nieuwe kleding te moeten steken omdat hij trainen zo leuk vindt ;)

Zelf de kosten gaan betalen plus nog een maal uitleggen dat je weet wat je doet en dat je jezelf niet vetmest maar dat je om te groeien wel genoeg (veel) moet eten. Als je daadwerkelijk zo'n afgetraind lijf hebt dan zou ik zover gaan als dat laten zien. Daarnaast zou ik, ipv de strijd aangaan, zeggen dat je begrijpt dat ze vooral spreken uit bezorgdheid en het niet zeggen om je dwars te zitten. Dat je dat waardeert maar dat ze je met een gerust hart wat kunnen loslaten. Dat ze je genoeg wijsheid hebben meegegeven om geen stomme dingen te doen met je lijf.

Klinkt misschien wat weeïg maar trust me, dit werkt een heel stuk beter dan wat je leeftijdgenoten voorstellen. Jezus ik word oud... :o

Good luck!

Mama Dani

print deze post 60x uit, met zyzz eronder + tekstbalon ''u mad cuz?'' en hang heel het huis vol.

will work / 10.

Haha mijn mam sgiet me ook met me shakes en me eten... Maar heb er idd ook sgijt aan.. Nu zegt ze ook tis jou leven en jou lichaam.. Verziek het maar.. Hahaha oorkappen op en doorlopen.. En wel stiekem smorgens en pilletje ripped paken om te kijken oe dst gaat... Verraders zijn het haha

ik vraag me af wat er nu werkelijk aan de hand is???Brutale vraag: is de relatie tussen je pa en ma gezond en nog liefdevol? Het lijkt alsof jij een soort van bliksemafleider bent. Je komt over als een zondebok en ik vraag me af of je ouders niet met diepere ander problemen zitten en waar ze geen raad mee weten. Gaat het goed op het werk van pa? heeft je ma heimelijke liefdes of verlangens? Strubbelingen binnen de familie?
Na al je uitleg waar je mee bezig bent en ze draaien niet mee? Nogmaals ik vraag me af wat er werkelijk aan de hand is. Succes en train ze!

De online psychiater hier.

:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Yo boys!

Toevallig wou ik net nog eens kijken of er wat reactie's nog werden geplaatst.
De thuis situatie is alleen maar slechter geworden, toenet met mijn ma weer een flinke discussie aangegaan, ik wordt er echt helemaal gek van.
Hoe toevallig het ook klinkt maar vorige week heeft mijn pa te horen gekregen van hij in maart wordt ontslagen, hierbij is mijn thuis situatie alleen maar erger geworden.
Op dit moment ben ik gewoon elke dag de ruzie's aan het gaan en ik blijf het vol houden.

Het ergste is ook nog dat mijn familie mij niet steunt, erger nog, ze zeggen ook dat ik gek ben en ''het zo wel genoeg is geweest''

Ik blijf echt doorgaan, ik wil mij nu niet weer als een zielig jongetje gaan opstellen, maar ik zeg gewoon hoe het nu is op dit moment.
Toen ik net op de bank mijn bakje kwark aan het o peten was vroeg mij ma tot wanneer ik zo wou blijven doorgaan, ik zij tot maart en dan wil ik afvallen (cutten).

Ben op dit moment zn 93.5 kg op 1.94 lang met een bf van 11% denk ik zo.
Als mn ma vraagt hoeveel ik weeg lieg ik en zeg ik vaker dat ik rond de 85 zit.
Heb dit probleem ook al in mijn sportschool verteld, ze zeggen idd ook dat hun een plank voor de kop hebben.

Maargoed, bedankt voor alle reactie's en ik blijf strijden, haha.

Afgelopen zaterdag had ik weer voor het eerst gedronken, toen we gingen indrinken had ik 2 biertjes gedronken, op de heenweg naar de stad werdt ik zo erg misselijk dat ik uit de auto moest SPRINGEN en hoognodig een rondje moest gaan lopen in de frisse lucht omdat het me heeeel erg slecht werdt van de buikkrampen. hahahaha
Ben maar verder gegaan op de cola, voortaan bob ik weer haha.

Laatst bewerkt:
Haha mijn mam sgiet me ook met me shakes en me eten... Maar heb er idd ook sgijt aan.. Nu zegt ze ook tis jou leven en jou lichaam.. Verziek het maar.. Hahaha oorkappen op en doorlopen.. En wel stiekem smorgens en pilletje ripped paken om te kijken oe dst gaat... Verraders zijn het haha

23jaar

neee :roflol:

Terug
Naar boven