XXL Nutrition

Slecht slapen in de bulk

Bezoekers in dit topic

Waarom wil je perse 40% vet hebben in je macro's?

2-2,5 gr eiwit per kg bw
minimaal 1 gr vet per kg bw
rest kh
Uiteraard kan je van alles meer nemen als je maar aan je kcal voldoet. Bij meer vet wel een beetje letten op de goede vetten.

Nee, Ik zeg ALS ik AL 40% vet op een dag heb. Dat is geen doel dat komt soms zo uit. Dan hoef ik niet OOK nog eens volle melk, dan neem ik magere melk om ff niet NOG meer vet te eten. Je vroeg om een reden om magere melk te nemen ipv volle melk. Dit dus, in mijn geval misschien ook wel in ts's geval.
 
Zelf neem ik ook magere zuivel in de bulk omdat ik mijn vetten liever uit andere bronnen haal. Er zijn wat mij betreft gezondere en lekkerdere manieren om aan de vetten te komen. :)
 
Nee, Ik zeg ALS ik AL 40% vet op een dag heb. Dat is geen doel dat komt soms zo uit. Dan hoef ik niet OOK nog eens volle melk, dan neem ik magere melk om ff niet NOG meer vet te eten. Je vroeg om een reden om magere melk te nemen ipv volle melk. Dit dus, in mijn geval misschien ook wel in ts's geval.

Zelf neem ik ook magere zuivel in de bulk omdat ik mijn vetten liever uit andere bronnen haal. Er zijn wat mij betreft gezondere en lekkerdere manieren om aan de vetten te komen. :)
Get it :)
Maar daarom zei ik ook... gewoon nieuwsgierigheid ;)

(Er zijn nl nog steeds zoveel mensen die denken dat je van vetten eten dik wordt ....:rolleyes: )
 
Ik denk teveel suiker. Slaap ook slechter na een cheatmeal met veel suiker/zoet, niet bij een cheatmeal met veel vet.
 
Ik denk teveel suiker. Slaap ook slechter na een cheatmeal met veel suiker/zoet, niet bij een cheatmeal met veel vet.
bij mij net omgekeerde: veel suiker / carbs voor het slapen is geen probleem maar als ik weer eens te diep in de chocolade- en pindakaaspot (vetten) heb gegraaid 's avonds (en dat gebeurt zo ongeveer altijd lol) dan kan ik mijn schoonheidsslaapje wel vergeten... priorities, right? ;)
 
Chocola bevat cafeinne slimpie
 
De oplossing voor het slaapprobleem is denk ik een kwestie van trial and error. Succes in ieder geval!
 
Back
Naar boven