AndroidHealthClinic

Slijmbeurs ellende

Carel1234

Novice
Waardering
0
Hey allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum, maar fitness zelf is niet nieuw voor mij.

Ik train al een jaartje of 5a6 4 keer per week, ik weeg 103 kg bij 1m90 en vet zal wel rond de 15% zitten :)

Hoe dan ook, ik heb slijmbeurs ontsteking (schouder) waarbij met name het capsel erg geirriteerd is. Natuurlijk begon bij mij de kwaal sluierend en trainde ik gewoon door, gezien je wanneer je hard trained helemaal niet meer voelt zowat :P

Daarna werd het met de dag erger, eerst ben ik toen 4 weken gestopt met mijn bovenlichtaam trainen en ben maar gaan renen en benen/buik massaal gaan doen.

Echter werd het steeds erger waardoor ik maar eens langs de doctor ging, heh, nou de klacht was duidelijk :) Uiteindelijk kreeg brexine voorgeschreven, omdat mijn maag echt ****ed up gaat met diclofenac (zelfs met maagbeschermers).

Echter bleef het maar gaarder worden, waardoor ik maar na veel zeiken voor de spuit ben gegaan. Ik ben toen gespoten op 3 plekken met 7ML aan die bla bla steriode zooi (allejezus wat een torture zeg).

Nu ben ik een week verder, ik word gillend gek van de irritante pijn, het is jeukend/verlammend en irritant geveol de hele dag en straalt als een gek uit naar heel mn lichaam.
Voorbeeld, mijn rechterarm en schouder mankeren niets, van een zakje chinees van + - 3 kg 200 meter lopen was heel mn rechter arm compleet verzuurd.

Totaal onderga ik nu al 9 weken deze horror..... Wat ik mijzelf afvroeg is wat ik het beste qua voeding iig bij kan houden, ik neem iig eiwit schakes en las dat voor onstekeingen je veel anti oxidanten moet nemen ? waar zitten deze vooral in ? Verder vroeg ik mij af welke voeding supplementen mij eventueel sneller kunnen helpen herstellen.

PS, ik had liever gewoon een arm gebroken denk ik :(

dat sucks gigantisch ass man... :(

sterkte dr mee! En idd de anti-oxidanten zijn erg belangrijk: vit C is natuurlijk een heel makkelijk te krijgen anti-oxidant.