MuscleMeat

LOG ontstaan en overwinnen? van chronische ontsteking aan schouder en elleboogpezen

• Topic Starter Topic Starter
ja.. maar volgens mij teveel ofzo.. want als ik mijn nek dus rek dan heb k meteen super veel pijn id schouder en elleboog.. volges mij is ie ook n beetje ontstoken nu door t teveel rekken... van de huisarts moet k nu n hele maand geen gewicht meer aanraken en 3 keer per dag diclofenac nemen, verder ga ik dalijk bloedprikken. testen op reuma en ?bezinking?

uitslag bloedtest: geen reuma maar ook geen ontsteking :rolleyes: geen ontsteking ?????? wat dan wel...... pfff

toch goed nieuws!, wel ambetant dat je nie weet wat het echt is

Whotaaaaaaaaaaaaaa LoeLeeKunfublessureverhalenmanfitniss wannabe even breed mij:shake: :shake: :shake: :shake: :shake: :shake: :shake: :shake: :shake: :shake: :shake: :shake: :shake: :shake: :shake: :shake: :shake: :shake: :shake: :shake: :shake: :shake: :shake: :shake: :shake: :shake: :shake: :shake: :shake: :shake: :shake: :shake: :shake: :shake: :shake: :shake: :shake: :shake: :shake: :shake: :shake: :shake:

whaha heeft hij zich ook aangemeld paulboebelkoernfietnieswannabeniettoegevenookvolleblessureschouderellebooginstabiliteitscheeflopenalleennogarmentrainenBRREEEZZAAHHHHH :yell: :yell: :yell: :yell: :yell: :mier: :ot: ;) ;)

ff serieus: je kunt eg superveel leren op dit forum dus als je slim bent ga je maar es flink lezen ;) je hebt verder tog niet veel te doen he :D
hoooooow

tjonge, zeer herkenbaar, ben nu ook een dikke kg of 10 kwijt aan droge spiermassa, omdat ik al een half jaar niet fatsoenlijk kan trainen. Nu heb ik laatst ook een kijkoperatie aan m'n knie gehad, waar ze mijn kniegewricht hebben schoongemaakt. Hier had ik ook al langer last van, dus werd het eens tijd om actie te ondernemen en nu ik toch al die blessures heb, kan 't nu ook wel.

Dit jaar geen contest:(
Maar ik ga het niet opgeven, want zo als ik er nu bij loop, is het een beetje beschamend.
Maar ja, wou m'n verhaaltje even kwijt, mss dat je er wat aan hebt, want je bent niet de enige die deze ellende doormaakt

Maar, bij een bloedtest kan je toch niet zien of je een ontsteking hebt ???
Ik had er een echo voor nodig waaruit er werd geconstanteerd dat ik de schouderontsteking heb

heej! altyd leuk om andere verhalen te horen..
ja ik vind het ook n beetje raar,, ze testen dan dus op 'bezinking' en mij is verteld dat dat een indicatie is voor n ontsteking? maar het is volgens mij egt wel ontstoken allemaal, tenminste ik voel eg zon stekende pijn in mn schouder en elleboog wanneer ik mijn hals rek.

Wat doe jij verder aan je schouderontsteking? hoe behandel je het? lichte RC oefeningen/koelen/massages/fysio?? train je daarnaast wel gewoon door?

hmm, tja als de huisarts het zegt??? , maar ja, mss dat je aan hem kan vragen of er een echo gemaakt kan worden, dat is denk ik wel 't duidelijkste.

Ik zelf heb nu 3 maanden Fysiotherapie gehad, na een cortizone injectie. Dit heeft wel gebaat, maar het bleef maar vrij gevoelig bij een anteflexie. De Fysio vond echter dat het voldoende hersteld was en ik kon weer rustig beginnen te trainen, maar ik kreeg dus een knie operatie waar ik al om had gevraagd, dus trainen werd uitgesteld.

Voor de schouder heb ik sinds dat ik stopte met de Fysio, hier op het board veel zitten lezen en doe nu dus 2 weken die bezemsteel oefening. Ik kreeg er echter wat meer last van, dus af en toe wat rust nemen. Ook kwam ik deze site hierzo ergens tegen:
[Link niet meer beschikbaar]
Sinds ik dit doe lijkt het echt veel beter te gaan.

Koelen ben ik gisteravond mee begonnen, kijken hoe dat gaat. Ik gebruik een koelelement en wrijf er wat over de schouder, NIET langer dan 45 sec.
Omdat mijn knie (nog wel dik), maar kan hem al redelijk buigen en lopen lukt ook wel, dus probeer ik morgen een kleine examen te doen. Dus morgen een borst-biceps training en kijken hoe dat gaat.

Wel kerel, ik hoop voor jou dat je snel van je blessures geneest, want blessures zijn klote, heb zelf ook al enkele blessures meegemaakt (niet enkel met fitness) en ja...ik weet hoe je je voelt. Dus nog veel succes.

thanx man, tis ook eg te k*t, je hele sociale leven lijdt er ook nog eens onder als je niet kan trainen (bij mij dan) kkan niet wachten om me weer in het hele fitness wereldje te storen (qua eten, trainen, slapen) pff.. hopelijk haal ik de zomer ;)

helaas zit er momenteel nog niet veel schot in

Ja vroeger skateboarde ik zowat elke dag en toen begon de miserie, na vier jaar en half heb ik mijn gewrichtsbanden gescheurd en vanaf toen kon ik niet meer skateboarden, ik stond er nog maar op en had al last. Maar daardoor ben ik begonnen met fitnessen. In het begin ook wel minder voor je sociaal leven, maar nu trainen zowat al mijn vrienden. (sommige in andere dan waar ik ga, waarom weet ik neit aangezien ze minder dan een km naast elkaar liggen en waar ik ga is goedkoper???)

ja das wel relax als je dan je gedachten op n andere sport kunt zetten, ik doe naast fitness ook nog Kung Fu, maar ik heb ook opeens flinke pijn in mn knieeen, daardoor gaat dat ook niet meer, volges mij hangt die kniepijn samen met de nek, rug, schouder en elleboogklachten maar tis eg allemaal heel gecompliceerd en vooral k*t ;)

edit: misschien zijn die jongens bang dat jij veeel sterker bent en willen ze daarom niet bij jou komen trainen ;) haha dat was bij mij op school zo, gingen dei kleuters allemaal erges anders fitnesse terwijl waar ik trainde veel korterbij en goedkoper was mja;) dat zijn vervlogen tijden haha

het is ongelooflijk hoe zeer mn mentale gesteldheid invloed uitoefent op mijn fysieke welzijn, wanneer ik ruzie maak met mijn ex of me klote voel over haar spelen DIRECT de blessures op,, eg irritant mja
Er is ook goed nieuws: wat ik zei, dat boven in mn nek nog steeds iets geblokkeerd zit, dat is duidelijk minder en lijkt zelfs bijna weg te zijn!! ik houd nog eventjes rust en dan gaan we heel rustig beginnen, dan zal ik eerst alleen de Pull spieren trainen en veel rotator cuff, dit lijkt me wel verstandig toch??
daarnaast heb ik voor 5mei n afspraak staan voor een shiatsu behandeling, ben benieuwd wat die voor me kan doen, dit is op aanraden van spirit16 en een (andere;)) vriend van me, ben benieuwd,, laat op den duur wel weer wat horen
Loe,

goed van je nek, beter veel pull en rotator cuff doen idd. Ben benieuwd hoe zich verder zal ontwikkelen

Haha k*tzooi! had ik mn mond maar gehouden, mn nek zit weer op slot wat k eerst altyd had, bovendien doen beide ellebogen ook weer flink pijn en zelfs in mn schouders zit weer een stekende pijn :(:(:mad:
Hier is een foto trouwens van mn nek (herken je er miss niet in ma oke;)) dan kun je n beetje zien hoe die pezen daar opgerekt staan enzo, al valt t op deze foto nog mee, heb k net ff gemaakt, soms is t nog erger ??? maar je ziet tog duidelijk die pezen van boven tot onder lopen, is niet normaal of wel ???
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maandag na de dokter

ik heb er geen verstand van maar succes bij de dokter

hier zie jet wat 'beter'
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
De dokter heeft me doorgestuurd naar een reumatoloog, het houdt maar niet op, kom ook net terug van de chiropractor, volgens haar gaat t wel beter, ga nu n weekje naar italie en de warmte zal me goed doen zei ze.. het zal allemaal wel :rolleyes:

Terug
Naar boven