hmm, tja als de huisarts het zegt

, maar ja, mss dat je aan hem kan vragen of er een echo gemaakt kan worden, dat is denk ik wel 't duidelijkste.
Ik zelf heb nu 3 maanden Fysiotherapie gehad, na een cortizone injectie. Dit heeft wel gebaat, maar het bleef maar vrij gevoelig bij een anteflexie. De Fysio vond echter dat het voldoende hersteld was en ik kon weer rustig beginnen te trainen, maar ik kreeg dus een knie operatie waar ik al om had gevraagd, dus trainen werd uitgesteld.
Voor de schouder heb ik sinds dat ik stopte met de Fysio, hier op het board veel zitten lezen en doe nu dus 2 weken die bezemsteel oefening. Ik kreeg er echter wat meer last van, dus af en toe wat rust nemen. Ook kwam ik deze site hierzo ergens tegen:
[Link niet meer beschikbaar]
Sinds ik dit doe lijkt het echt veel beter te gaan.
Koelen ben ik gisteravond mee begonnen, kijken hoe dat gaat. Ik gebruik een koelelement en wrijf er wat over de schouder, NIET langer dan 45 sec.
Omdat mijn knie (nog wel dik), maar kan hem al redelijk buigen en lopen lukt ook wel, dus probeer ik morgen een kleine examen te doen. Dus morgen een borst-biceps training en kijken hoe dat gaat.