Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jij weet dus hoe frustrerend het is zon chronische blessure, ik heb me ook voorgenomen dat ik, als ik weer hersteld ben, eg super verantwoord zal sporte, dus niet zoals ik eerst bezig was, zal ook wel moeten! en tmoet egt n genot zijn dat t nu zo goed gaat zeker he, ik kan ook niet wachte totdat mn blessures voorbij zijn en ik weer lekker fatsoenlijk kan trainen, maar er komt n tijd.... 
Loe zei:@ bracke, leuk dat je mn verhaal wilde lezejij weet dus hoe frustrerend het is zon chronische blessure, ik heb me ook voorgenomen dat ik, als ik weer hersteld ben, eg super verantwoord zal sporte, dus niet zoals ik eerst bezig was, zal ook wel moeten! en tmoet egt n genot zijn dat t nu zo goed gaat zeker he, ik kan ook niet wachte totdat mn blessures voorbij zijn en ik weer lekker fatsoenlijk kan trainen, maar er komt n tijd....
![]()

of ik zou al alles met de fiets ad hand moete doen mer das ook niet zo ideaal,, iemand enig idee misschien?
Loe zei:nu jet zegt.. daar heb k me ook al vaker over afgevraagd.. ik bezorg 6 dagen id week de ochtendkrant, dus das met zon loodzware schoudertas n uur door de straten slepen, en die hangt ook eg zo aan mn nek en kb daar al vaker last door gehad, maar ik zou niet weten hoe ik dat kan voorkomenof ik zou al alles met de fiets ad hand moete doen mer das ook niet zo ideaal,, iemand enig idee misschien?
iig bedankt voor je verhaal weer![]()
succes
kb bijna niet gerekt de afgelopen dagen en ik zit dan nu ook weer met n geiiriteerde schouder achter de pc, tis carnaval he, sportschool gesloten, de hele nacht feesten, direct de krant bezorgen
slapen tot smiddags en dan weer uit, vanaf morgen kan ik weer beginnen met recup,

vandaag weer gaan fitnessen nadat ik dus enkele dagen neit gerekt had en het ging dan ook erg stroef, schouder zat duidelijk weer vast, elleboog deed pijn en nu heb k veel last van nek, ook hoofdpijn daardoor. mja was te verwachten, nu weer goed rekken en hopen dat t beter gaat 
morgen vroeg ga ik push spieren trainen, s kijken hoe me dat afgaat weer he 
pfff
tzit me allemaal niet eg mee, en dan komen ook nog de examens eraan dadelijk! n jaar geleden was k lekker nt trainen, nog nooit gehoord van schouderblessure, alles goed met mn vriendin, op sgool alles prima.. en nu gaat alles k*t 

) zowel mentaal als fysiek. zoek maar naar zoveel mogelijk afleiding maar kweet niet zo goed wat k moet doen als k niet kan sporte of na mn vriendin.. kzou wel moeten leren, achter paar weken eindexamen maar daar heb k eg geen zin in.. achja, tzal er wel allemaal bij horen
mn nek zit eg nog duidelijk op slot helemaal boven aan rechts, nog iets aan overgehouden dus van toen ik 3 keer in 1.5 week mn nek verrekte.. en daarnaast zijn mn hals pezen te kort en die trekken aan mn schouders enz enz
kben nu weer heel licht nt trainen, rotator oefeningen, veel de nek aan het rekken en dan zien we wel weer.... ik wil zo graag weer knalle
vooral ook om mn ex id zomer es wat muscles onder dr neus in te schuive als k langsloop
achja, je moet doelen voor ogen hebben he
en wilt dus dak langs n reumatoloog ga.. het zit wel id familie jeugdreuma.. mja hoop het dus effe niet he!!