AndroidHealthClinic

Slijmbeurs ellende

glucosamine is voor gewrichten (kraakbeen gerelateerd), niet voor (slijmbeurs)ontstekingen, dus dat kan wel kloppen.

In plaats van ijsblokjes in een plastic zak kun je ook van die herbruikbare packs kopen die je in de vriezer kunt bewaren (of als het heel urgent is een zak doperwtjes :)) Als je er twee koopt kun je die andere als hotpack in de magnetron verwarmen (voor wanneer je een hotpack nodig hebt dus). Meestal wordt aangeraden de hotpack of de ijsblokjes in een theedoek oid te doen, zodat het ijs nooit rechtstreeks contact maakt met je huid (om plaatselijke onderkoeling en zelfs bevriezing te voorkomen).

• Topic Starter Topic Starter
Na eindeloos veel weken er mee rond rond gelopen te hebben, zet het nu weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer zwaar op. IK heb nu vooral last van een uitstralende pijn, en het sluiderde alweer een beetje en kwam opeens opzetten na een blikje red bull (toeval ?)

Fysiek heb ik echt gene reet gedaan de afgelopen weken en ik had ook verder niet echt veel stress, ik heb het fitness al bijna opgegeven :(

• Topic Starter Topic Starter
Ik kan nog steeds geen zak doen, nu hebben ze in het ziekenhuis geconstateerd door testjes dat de ontsteking vrijwel weg moet zijn doordat ik geen specefieke pijn meer heb.

Echter heb ik wel nog steeds een lam gevoel, wel wat pijn en het gevoel dat mn arm erg zwaar is.

Volgens de arts heb ik nu schouderinstabilliteit :( , nu moet ik allemaal van die oefeningetjes doen met een 1kg dumble.

Raar hoor, dat je dan zelfs zonder trainen er last van hebt, die spieren hebben dan toch genoeg rust ?

Laatst bewerkt:
Hee Carel hoe is het met de blessure, ben je nog aan het herstellen? Of kun je weer volluit trainen?

Terug
Naar boven