Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gij zult rekken tot je gene pijn meer voeltLoe zei:maar als k dus ffkes neit rek, is de pijn meteen terug, gaat het probleem dan wel ooit voorgoed weg, of moet k mn hele leven 4 keer per dag rekken, mr God?![]()

super wazig, ik ga deze week weer na de masseur, die maakt me dat goed los,
genoeg voor vandaag
!

xal eens kijken wat goed aanvoelt, triceps trainen is tog nog erg link met de elleboog namelijk, ff teste dus weer, kmoet je trouwes eerlijk bekenne dak de namen nog niet eerder gehoord had; bedoel je deze oefeninge?

Loe zei:maar toch, achter de pc zit k nog steeds met gespannen boven rug/ nek, eg irritant,
is 18fitie trouwes de enige waarvoor ik mn verhaal schrijf![]()
?
heb m geinstalleerd enzo, kb idd n vorm van RSI dus he? maar kvraag me af hoelang dat nog gaat duren die last van mn nek, vooral op sgool is dit zo irritant, dan moet je eigenlijk gewoon constant elk uur zo recht als n kaars zitten wil je de pijn voorkomen mja, donderdag ga k na de masseur, maarja dat is dan tog maar voor even dat die pijn weg is, vervelend

maar dan moet k er bij zeggen: ad achterkant!! niet ad voorkant waar k dus al maanden last van heb, eg heel raar en vervelend, kd daar de hele training eigenlijk last van, achter en zijkant schouder. hoe kan dat nu weer?? 
misschien omdat ik woensdag mn rug flink heb aangepakt? daar heb ik nu nog enorm veel spierpijn van, ook de achterkant van schouder heb k gerichter aangepakt.. misschien is dit het?