- Waardering
- 85
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmm, tegenstrijdige reacties dus. Ga het toch zelf moeten ondervinden![]()

Ik maak redelijke vorderingen op slin only 3kg in 2 week en iets in vet gedropt, heerlijk goedje voor de training, wil niet meer anders.
Luister gewoon naar die persoon waar je het eerder over had![]()

Ah sprutte joined the insu darksideZit waarschijnlijk aan de creatine hoor die gast
Oke on topic
Heb besloten om toch te beginnen met m'n injecties op trainingsdagen 's ochtends.
9u: 4iu slin
9u05: 150gr R & P
12u: 125gr rijst / 250 gram kipfilet
volgende maaltijd kan ik terug vetten eten dan normaal?
Houd zowiezo een flesje water bij de hand met 50gr dextrose in opgelost moest ik een hypo voelen opkomen.
.Ah sprutte joined the insu darkside.
Hoop dat het wat doet begin er volgende week ook mee.
Neem gewoon heel hoge dosissen whey in en geen vetjes.
Als je subcutaan zet zou ik 4 uur geen vetten eten als je snelwerkend hebt (maar dat zal wel).
Ja kan ik niet met zekerheid zeggen die 4g. Weet er zelf ook nog niet superveel over.heee bro, ja man lekker ff experimenteren met wat nieuws, ben niet echt meer te vinden voor die nieuwe peptides enz...
Hoe ga jij het nemen? Ga je er ook op bulken?
In die R&P zit wel per 100gr/ 4gram vet, maar dat is verwaarloosbaar denk ik?
Ben echt super benieuwd!

Je moet aminozuren nemen direct na je insuline injectie, dat is juist t moment waarop alles goed word opgenomen. Ik nam altijd 5gr bcaa's, 5gr glutamine en 5gr creatine. Dan wacht je even 10-15 min tot alles goed is opgenomen en dan pas je shake.
Ik deed gewoon alles in 1 shake (whey, BCAA's, dextro en sojalecithine granulaat met water) een kwartier na inject, ging prima.
Ongeveer een uur na inject dan warme maaltijd, kip met rijst.
Zat op 10-12 IU post WO btw.
Ik deed gewoon alles in 1 shake (whey, BCAA's, dextro en sojalecithine granulaat met water) een kwartier na inject, ging prima.
Ongeveer een uur na inject dan warme maaltijd, kip met rijst.
Zat op 10-12 IU post WO btw.