MuscleMeat

Slin virgin

• Topic Starter Topic Starter
Halfuurtje geleden 6iu gezet.

Ben benieuwd hoeveel voller ik zal staan.

Heb jij er op gebulkt Marcel? Wat zijn jouw ervaringen met slin, en met welke cycle?

Gebulkt idd, met de kortwerkende heb ik goede ervaringen icm. test-e 750mg.E5D.
Aantal kilo's weet ik niet meer precies maar ging zeker lekker.
Ga maandag beginnen met slin only (ben nu off) kijken wat dat brengt.

Waarom post en niet pre wo Marcel?

Kans op hypo tijdens de training, geloof me dat wil je niet.

Ik heb novorapids maar zijn patronen kan je dit zonder pen ook doen ?
Injecteren in vial of iets ?

7iu vandaag, voelde me de 15minuten na m'n injectie redelijk bagger, maar heb niet veel slaap gehad deze nacht en kwam al wat bagger uit bed ook :)

3 dagen geleden nog doodsbang er voor (of laten we zeggen een gezonde angst :D) en nu hoppa die 7iu er in :p

Hopelijk loopt alles goed, blijf ook wel zeer benieuwd naar wat slin effectief doet :)

3 dagen geleden nog doodsbang er voor (of laten we zeggen een gezonde angst :D) en nu hoppa die 7iu er in :p

Hopelijk loopt alles goed, blijf ook wel zeer benieuwd naar wat slin effectief doet :)

Hehehe welkom bro!:D

Doodsbang is een groot woord natuurlijk:p maar heb verlof nu, dus zowiezo iedere dag na m'n injectie zit ik 4u neer en moet ik niets doen, ik heb alles bij de hand moest het foutlopen, dus maak me niet zoveel zorgen meer.

Ik kan wel al zeggen op dit moment I :heart: Slin !!

En bro hoe gaat het :D
Ik begin volgende zondag mijn bulk. Dan start ik ook insu.

Je bent inmiddels begonnen, maar toch eventjes reageren. Het is overbodig om alle vetten weg te laten rondom je slin innames, al zeker als ik lees dat je magere ipv halfvolle melk gaat nemen. Goede vetten, en zeker zo'n kleine hoeveelheid gaan je helemaal niet dik maken.

Hetgeen wat iedereen vet maakt tijdens insuline is de overdaad aan carbs, niet dat klein beetje vet. Ik gebruik het praktisch het hele jaar door met slechts korte tussen pozen zonder en AAS gebruik ik nog maar zelden.

Meestal gebruik ik de slin maar als extra'tje zo'n 2-3x dag 4-6 iu na de maaltijd. Daarnaast nog een 6-8 iu voor het trainen en weg ermee. Persoonlijk heeft me dit geweldige resultaten opgebracht en frequent, lagere dosissen is ook, voor mij (en vele anderen :p) superieur. Er bestaan op enkele uk-boards geweldig veel informatie hieromtrent (weet niet meer waar het staat :p )

success.

update time bro's ! :d

Zit inmiddels op 10iu vlak na het opstaan.
nog altijd gevolgd door 50gr dex en daarna 150gr R&P.

Ik heb inderdaad niet overgeschakeld op magere melk, neem nog altijd halfvol.
Ik merk niet dat ik vetter kom, in tegendeel zelfs precies?

Wat ik merk:
- extreem snel herstel
- super volle spieren (echt sick :p )
- extreme pomp tijdens en na training
- kg's pakken

Iedereen op de gym vraagt me wat er aan het gebeuren is :p normaal heb ik echt bigorexia maar nu op de gym kijk ik soms echt in de spiegel van wtf? hehehehe lekker gevoel.

Had 3 weken stilgelegen wegens barstje in m'n pols, had niet meer op m'n voeding enz. gelet.

Ben vorige week terug 4kg aangekomen.
Ik blijf dit updaten indien interesse!

edit: Zit btw voor de rest op 750mg test E EW.

Laatst bewerkt:
Nice!

Ben gisteren begonnen met 10IU postWO (was iets teveel:o) verder alleen HGH erbij.

en je voeding daarna?

Heb je er al wat kilos bij Sputte?

ja hoor, paar posts omhoog bro, 4kg!

Het is overbodig om (nu) al meer te gaan nemen; grote mannen nemen meer, maar zij gebruiken ook al jaren. Bovendien denk ik zelfs dat het helemaal niet nodig is om te verhogen, tenzij je niet meer reageert op een lagere dosis. Je lichaam went er snel aan als je te vaak te hoge doses gebruikt. Beter nu normaal houden zodat je het langer kan gebruiken zonder steeds meer en meer nodig te hebben.

0:00 inject

0:05 shake met water en 80gr. dextro, 100gr. whey, 5gr. BCAA en 30gr. soja lecithine granulaat.

0:45 maaltijd met 100gr. rijst en 200 gr. kipfilet, 50gr. sperziebonen of peultjes.

Is 100 gr niet teveel carbs? Of wil je echt gaan bulken?

Ik ga erop bulken ga het zo doen.

0:00 inject

0:05 shake met 75 whey, creatine, bcaa dextrose

0:45 175 rijst/150kip/350 bloemkool

1:30 100 havermout

Terug
Naar boven