- Waardering
- 85
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb jij er op gebulkt Marcel? Wat zijn jouw ervaringen met slin, en met welke cycle?
Ik heb novorapids maar zijn patronen kan je dit zonder pen ook doen ?
Injecteren in vial of iets ?
3 dagen geleden nog doodsbang er voor (of laten we zeggen een gezonde angst) en nu hoppa die 7iu er in
Hopelijk loopt alles goed, blijf ook wel zeer benieuwd naar wat slin effectief doet![]()

maar heb verlof nu, dus zowiezo iedere dag na m'n injectie zit ik 4u neer en moet ik niets doen, ik heb alles bij de hand moest het foutlopen, dus maak me niet zoveel zorgen meer.
Slin !!
) superieur. Er bestaan op enkele uk-boards geweldig veel informatie hieromtrent (weet niet meer waar het staat
)
)
normaal heb ik echt bigorexia maar nu op de gym kijk ik soms echt in de spiegel van wtf? hehehehe lekker gevoel.Nice!
Ben gisteren begonnen met 10IU postWO (was iets teveel) verder alleen HGH erbij.

15iu zal wel meer doen maar denk niet bv 50% meer dan 10iu.

0:00 inject
0:05 shake met water en 80gr. dextro, 100gr. whey, 5gr. BCAA en 30gr. soja lecithine granulaat.
0:45 maaltijd met 100gr. rijst en 200 gr. kipfilet, 50gr. sperziebonen of peultjes.