MuscleMeat

Slin virgin

• Topic Starter Topic Starter
Tot hoeveel iu ga jij opbouwen bro?

Zit momenteel nog altijd op 10iu en gaat erg lekker, maar het kriebelt wel om eventueel naar 15iu te gaan :)

Tot hoeveel iu ga jij opbouwen bro?

Zit momenteel nog altijd op 10iu en gaat erg lekker, maar het kriebelt wel om eventueel naar 15iu te gaan :)
Heb net 5iu gezet eerste maal voel me eigenlijk normaal.
Zo meteen mijn maaltijd naar binnen ik denk dat ik er ook nog 100 havermout achtergooi met magere melk ben toch ecto.
Ik ga een tijdje op 10iu zitten ja moet het nog bekijken.
Maak je geen logje sprutte?

Nee denk het niet, ga het toch niet echt veel updaten...
Kan je wel zeggen dat ik ****ing hard ga op die slin :)

Lekker spul he die slin, ga ook als een speer nu ik mijn slin verhoogd heb

Heeft het zin voor slin in de avond gewoon voor een maaltijd te zetten als je niet getraind hebt ?

Ben toch lekker wezen trainen :D en 10iu gezet.
Dit lijkt me ook zeer zeker PCT stuff, zeer snel herstel.

kleine update:

zit momenteel op 12iu, die volheid van mn spieren heb ik nog nooit eerder meegemaakt :o

Gisteren 10iu gezet 90min voor training, pomp heeft een nieuwe betekenis gekregen :p

halfuurtje geleden 12iu gezet en straks rug/triceps knallen!!
ben benieuwd, zondag ga ik me terug wegen!

Begingewicht was 87kg, stuk teruggevallen jammer genoeg. Even geblesseerd moeten rusten, hoop op 93kg :p

edit: na iedere injectie slin neem ik 150gram R&P in 0.5l halfvolle melk.
Merk helemaal niets van vetopslag ofzo, zie er eerder droger uit!

gaat hier goed! hoeveel % eet je nu boven onderhoud ;p

zet je 10iu ontbijt
en 10iu post WO?

merci!

Train ze

ik ga al KO van die 12-15iu's gewoon te lezen :D

kleine update:

zit momenteel op 12iu, die volheid van mn spieren heb ik nog nooit eerder meegemaakt :o

Gisteren 10iu gezet 90min voor training, pomp heeft een nieuwe betekenis gekregen :p

halfuurtje geleden 12iu gezet en straks rug/triceps knallen!!
ben benieuwd, zondag ga ik me terug wegen!

Begingewicht was 87kg, stuk teruggevallen jammer genoeg. Even geblesseerd moeten rusten, hoop op 93kg :p

edit: na iedere injectie slin neem ik 150gram R&P in 0.5l halfvolle melk.
Merk helemaal niets van vetopslag ofzo, zie er eerder droger uit!

1,5 uur voor de training en dan nog t trainen zelf? Hoe heb t gedaan dan met je voeding, want 10iu en dan geen voedsel dan kiep je toch om volgens mij:p

updaaaaaaaate :p

Was super tevreden van de slin, maar ben er mee gestopt.
Reden ===> aankomende bulkcycle :p

Begin binnenkort met 1000mg Test E EW
kickstart 40mg Dbol
en slin 4 weken on/ 4 off :)

Wat heb je gegained bro?

Heb het een kleine 3 weken genomen.

Was wel pas teruggevallen door blessure aan de pols naar 87kg, weeg er nu 93 en heb gewoon gebridged 250 test na die slin.

Netjes,

Ik heb net gecut (-12 kg) en start binnen klein maandje weer met AAS en slin, de kgs komen er zo aan dan ^^

Laat je trouwens een AI lopen naast die gram test of gewoon zonder ?

Gewoon zonder bro :) Neem niets preventief, ben daar tegen.

Ben nu voor de eerste keer slin aan het gebruiken. Ben twee weken ver in mijn pct en herstel verloopt prima. Libido is wat k*t maar massa lijk ik niet te verliezen en heb ook niet de indruk dat ik vetter word van slin.
Ga dus sowieso nog 2 weken verder doen, zijnde 10iu pre-ontbijt en 10iu postWO. Maar is het een goed idee om daarna even te stoppen met slin? Cyclen jullie dat nog om de 4 weken of niet?

Ja, blijft aan te raden om 4 on 4 off te doen. Sommige gaan dan ook nog metformin gebruiken in tussentijd om sensitiviteit terug op te wekken

Ik cycle ook 4 on / 4 off.

Op US boards enz. zie je wel veel 4 on / 2 off.

Slin rules! Binnen een weekje of 2 ook weer on slin :p

lange man heeft tijdens zijn test kuur 10 weken slin gezet. Naderhand bloedtestje had hij prima glucose waarde. Hoeveel snelle carbs nemen jullie na de inject? ik heb het 1x 4 weken gezet en had me vetten rond inject ook vermeden en werd echt niet vetter. Ik nam wel veeeel snelle carbs na de inject. ongeveer 80g voor 8 iu en dan nog 100g rijst en brinta :D

POST WO neem ik voor 10iu 50gr snelle en 50gr trage(re) carbs, samen met whey(40gr), creatine (10gr), glutamine(10gr)en bcaa's.
Uurtje daarna maaltijd kip en rijst.

Wat ervaar je na 4 weken slin als je "off" gaat? Sides?

---------- Post toegevoegd Mon 15 Oct 2012 om 19:06 ----------

Ik cycle ook 4 on / 4 off.

Op US boards enz. zie je wel veel 4 on / 2 off.

Slin rules! Binnen een weekje of 2 ook weer on slin :p

Slin rulet zeker! :p

Ben zelfs een kilo of twee bijgekomen sinds pct, heb ik nooit eerder gehad. En vocht van test is weg dus vind mezelf er nu "beter" bijstaan in vgl met het einde van mijn kuur. Iets minder droog rond buik, maar met minder vocht in mijn kop en trainingen blijven super. Maar zit dus dankzij slin wel een aardig stuk hoger in kcals...

Terug
Naar boven