AndroidHealthClinic

Slin virgin

ik had verder geen sides na het stoppen van de slin, behalve minder pomp :D

• Topic Starter Topic Starter
Binnen een weekje terug lekker verder bulken met slin :)

Zat vorige keer op 10iu pre workout (2uur voor workout), iemand een idee tot hoeveel ik mag gaan?

Ga ik er meer uithalen als ik bvb op 12iu ga?

Volgens mij is er boven 10iu weinig toegevoegde waarde. Zet je alleen preWO of ook erna en/of s'ochtends?

Enkel preWO, moest mijn dag schema veranderen en het toelaten zou ik misschien nog postWO prikken.

Je neemt het 90-120 minuten voor je Workout, ben je dan niet bang dat je een Hypo krijgt.

Hoe ziet je voeding er ongeveer uit ?? neem je ook een intraworkout-shake ?? en wat is de reden dat je het PreWo neemt ??

kan prima je moet natuurlijk wel tijdens je training iets nemen van een KH bron.

ik zou zelf ook eerder voor postWO gaan dan preWO

Je neemt het 90-120 minuten voor je Workout, ben je dan niet bang dat je een Hypo krijgt.

Hoe ziet je voeding er ongeveer uit ?? neem je ook een intraworkout-shake ?? en wat is de reden dat je het PreWo neemt ??

Ja normaal is het echt 120min voor training.
Neem dan bvb 10iu slin, gevolgd door 50gr dex/bcaa's/crea
en dan neem ik 150gram havermout met 60gram whey.

Tijdens training neem ik zo'n 30-40gram dex opgelost in drank en drink constant kleine slokjes, gaat echt super zo;)

---------- Post toegevoegd Fri 19 Oct 2012 om 12:27 ----------

Oh en ik neem het nu pre workout omdat het zo in mijn dagschema past, indien ik de kans krijg ga ik ook nog post workout prikken.

Ja normaal is het echt 120min voor training.
Neem dan bvb 10iu slin, gevolgd door 50gr dex/bcaa's/crea
en dan neem ik 150gram havermout met 60gram whey.

Tijdens training neem ik zo'n 30-40gram dex opgelost in drank en drink constant kleine slokjes, gaat echt super zo;)

---------- Post toegevoegd Fri 19 Oct 2012 om 12:27 ----------

Oh en ik neem het nu pre workout omdat het zo in mijn dagschema past, indien ik de kans krijg ga ik ook nog post workout prikken.

Als je dan toch voor 2x/dag gaat, is het dat niet beter om die preWO te vervangen door pre Ontbijt?

Hmm ja heb daar ook al zitten over twijfelen, maar dat zal normaal nog moeilijker lukken in m'n dagschema.

Maar is idd een optie. Nog een week en ik begin terug dan zien we wel :p

Als je dan toch voor 2x/dag gaat, is het dat niet beter om die preWO te vervangen door pre Ontbijt?

Akkoord, het is overbodig om pre-workout en post-workout te gebruiken. De enigste rationale voor de pre-workout is dat je meer pomps krijgt.

Waarom eigenlijk 120 min voor training ? ik zet momenteel ook terug pre-workout omdat het beter uitkomt, maar ik zet wel 10 min voor training en drink dan dextro ervoor en dextro tijdens het trainen. Indien je 120 min voor training zet is je piek toch al voorbij ?

Akkoord, het is overbodig om pre-workout en post-workout te gebruiken. De enigste rationale voor de pre-workout is dat je meer pomps krijgt.

Waarom eigenlijk 120 min voor training ? ik zet momenteel ook terug pre-workout omdat het beter uitkomt, maar ik zet wel 10 min voor training en drink dan dextro ervoor en dextro tijdens het trainen. Indien je 120 min voor training zet is je piek toch al voorbij ?

Piek is misschien voorbij maar (heb zelf geen ervaring preWO) maar dan lijkt kans op hypo tijdens training kleiner. En volgens mij zijn je pomps even groot want je spieren zijn net "volgepompt" met voedingsstoffen, niet?

---------- Post toegevoegd Sun 21 Oct 2012 om 12:09 ----------

Hmm ja heb daar ook al zitten over twijfelen, maar dat zal normaal nog moeilijker lukken in m'n dagschema.

Maar is idd een optie. Nog een week en ik begin terug dan zien we wel :p

Sta je misschien op op de middag en ga je meteen trainen dan? ;)
In dat geval is je pre-ontbijt je pre-WO :p

Man, I miss those days...

Ik neem 120min er voor omdat ik dan nog tijd genoeg heb om mijn dikke shake te laten zakken.

En ik ga er zowiezo goed op, misschien dat er wel betere protocollen zijn maar dit werkt goed voor me:D

@ Rokh, is vooral ivm de tijden waarop ik kan eten;)

Ga volgende week terug van start op slin.
Cycle : 500 test / 400 tren

Voeding is goed, zit aardig hoog in de carbs.

Heb al super lang geen supplementen meer genomen behalve whey/oats.
Zou graag eens een lekkere supplementstack nemen voor na m'n slin injectie.
Ook intra workout aangezien de slin nog werkzaam is.

- Peptopro
-Waxy Maize
-1 of andere creatine (voorstellen?)
-Agmatine?

Voorstellen zijn welkom, ben niet meer zo thuis in de supplementen wereld :p

Wou zelf op slin gaan in Combi met HGH (HG)
man ik hoop echt dat je weet wat je doet veel ter gevaarlijk ...

Daar sla je de bal helemaal mis bro.
Als je geen overdreven dosissen zet, weet wat je doet en altijd alles bij de hand hebt. Dan is het zeker niet gevaarlijk.

Daar sla je de bal helemaal mis bro.
Als je geen overdreven dosissen zet, weet wat je doet en altijd alles bij de hand hebt. Dan is het zeker niet gevaarlijk.

Dit heb ik ook gehoord van iemand die er op kuurt en toch vertrouw ik die shit niet

6iu en 8iu pwo ----> wilt niet zeggen dat het niet mis kan lopen .

Gain je ook wat met insuline of is dat minimaal en versterkt het de andere AAS ?

Slin is de sterkste Anaboool:cool:

Ok dat klinkt goed. Ik weet nog heel weinig over HGH en Insuline probeer er wel zoveel mogelijk over te leren toekomst ;). Ik wist niet dat Insuline ook echt een massa bouwer was. Ik weet wel dat Clenbuterol in de cut voor de training inemen zorgt voor meer energie en een leuke pomp:D

Slin is een super massa bouwer. Bij mij toch.

Heb nog nooit iets sterker genomen qua gains vind ik.

@Shreddedbrah: ik neem intra workout ook gewoon koolhydraten.

Terug
Naar boven