Fitness Seller

Smith Machine of Power Rack?

waarom haten er hier zoveel smith? Het is een prima toestel sommige grote jongens gebruiken die ook hoor zoals dorian yates en markus ruhl. Oke powerrack is beter maar smith is zeker niej slecht. Bestaat er geen 2 in 1formule? smith en rack in 1

Heb nog nooit een Smith gebruikt. Zie er het nut niet van in... Je hebt geen bewegingsvrijheid. Ik zou zeggen => het powerrack.

Heb jarenlang alleen met een smith getraint... later kwam ik pas in een sportcentrum waar ze beide hadden. Merkte dat ik uiteindelijk meer vooruitgang boekte bij de power rack

waarom haten er hier zoveel smith? Het is een prima toestel sommige grote jongens gebruiken die ook hoor zoals dorian yates en markus ruhl. Oke powerrack is beter maar smith is zeker niej slecht. Bestaat er geen 2 in 1formule? smith en rack in 1

simpel, de vaste bewegingsbaan

Laatst bewerkt door een moderator:
Uiteraard Power Rack.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de goede adviezen. Het is trouwens het rack van Bodycraft geworden. Heb er nu een paar keer mee getraind en bevalt echt super. Knap spul.

Good choice

powerrack!!veel meer mogelijkheden dan in een smithrek, waarin je alleen verticaal kunt bewegen!

er zijn smith machies die in beide richtingen bewegen;)

toch maar liever rack.

gebruik soms smtih voor te benchen niet voor het extra gewicht maar om is af te wisselen

power rack, is gewoon goedkoper dan een smith. Alleen al voor die reden zou ik een rack aanschaffen. Voor het veiligheidsprincipe zou ik niet naar een smith neigen (vast liggen is vast liggen). De meerderheid hier zou voor het rack gaan :)

edit: je hebt de rack al gekocht :d
nice choice

juist voor de veiligheid kies je een smith - maar goed powerrack is beter , allebei kan je weer meer varieren

goede keuze ;)
powerrack is ideaal vind ik ;)

Terug
Naar boven