MuscleMeat

SMTL Overhead Challenge

• Topic Starter Topic Starter
They are ready, are u?

net7ki.jpg

Eremetaal overall:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Eremetaal:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En natuurlijk genoeg eten voor allen. Zelfs voor choco teddy!!

Damn, wat een mooie locatie!

Potverdomme!!!!! Dat ziet er geweldig uit man!! Krijg er de kriebeltjes van :D hahaha! Het terras is voor de deelnemers? Of toeschouwers?

Ooooh ja :D

Daar zitten de atleten en staat het eten!

Oewww eten :D yum yum nommnomm :D

Ziet er goed uit. Alleen zie ik dat we dus op matten moeten staan als ondergrond..? Is het voor de boom en axle niet mogelijk om om een plaat te staan ofzo? Zodat je beter gebruik kan maken van je legdrive. Op matten gaat toch iets verloren mijns inziens.

just my 2 cents.

Ruben, dat kan! We hebben vorig jaar ook de axle gedaan op die matten en dat ging prima. Maar snap je punt wel! Het gaat er om de omstandigheden zo optimaal te maken, dus indien meerderen het willen... No problemo

Zat ik inderdaad ook al aan te denken. Als het teveel moeite is, dan is het zo, het is uiteindelijk voor iedereen gelijk. Maar het kan toch net dat verschil maken op een PR wel of niet halen :)

Ziet er prachtig uit Alex! Complimenten. Hoop dat mijn zeurende knie nog even snel beter wordt. Ben er sowieso bij en dan maar zien of ie echt wil..

Ruben, dat kan! We hebben vorig jaar ook de axle gedaan op die matten en dat ging prima. Maar snap je punt wel! Het gaat er om de omstandigheden zo optimaal te maken, dus indien meerderen het willen... No problemo

Als dat kan, dan is dat zeer mooi! Relaxed dat er in ieder geval begrip voor is en dat mijn idee niet zomaar overboord wordt gegooid! We zien het zondag dan wel.

Gr

Is een kwestie van een paar matjes in het midden weg pakken en die hard rubberen er terug leggen. Ik pas het gewoon aan. Kan me niet voorstellen dat er iemand op tegen is. De ondergrond is iig hard!

---------- Post toegevoegd Fri 7 Oct 2011 om 21:37 ----------

Ziet er prachtig uit Alex! Complimenten. Hoop dat mijn zeurende knie nog even snel beter wordt. Ben er sowieso bij en dan maar zien of ie echt wil..

Ik las het al in je log. jammer man, maar goed, jij strict pressed die shit gewoon met een ietwat holle rug ;)

Ik was en ben er nog steeds op gebrand om die andere Moonen te verslaan!

mag de coach van het Belgische team ook aan die tafeltjes zitten?:eyebrow:

Gijs, jij gaat gewoon vol gas knallen! Maak de andere niet blij met dat je last hebt want iedereen weet dat je voor alles of niets gaat :) zo ken ik je al jaren en zo zal je altijd blijven!!!

Wordt een mooie dag maatje ;)

---------- Post toegevoegd Fri 7 Oct 2011 om 21:50 ----------

De belgjes mogen toch alles :D

Whoa die db !

Ruben heeft wel een punt vind ik, een rij van 2 tegels breed om te staan op de ondergrond, en dan de rest gewoon met matten.

Anyway its gonna be an awesome comp !!!!

Nee die ligt altijd op het tafeltje met een appeltje in zijn mond en wat rozijntjes ernaast....
bedoel je zoiets? lijkt me leuk, doe er nog wat gebraden kippetjes bij en we hebben een deal!:D

12698755.gif

PS: iets zegt me nu al dat het een leuke dag wordt:p

• Like
Waarderingen: koef
Yaaahrrr, de adrenaline stijgt met de minuut, morgen ontploft de adenosine trifosfaat preparaat bom, ik heb er ****ing veel zin in !!!

11u aanwezig?

Beter zorgen de coach en de Stef voor een beetje gezelschap voor mn vrouwtje, als zij zich begint te vervelen kan ik de zware klasse niet uitkijken ;)

Had het ergens een paar pagina's terug een post hierover gedaan. Maar heb geen zin om terug te zoeken, dus voor alle duidelijkheid:

11:00 aanwezig (loting, warming up en voorstellen atleten -105)
12:00 aanvang wedstrijd
14:00-14:30 aanvang dikkertjes
16:30 prijsuitreiking

Deelnemers en medewerkers kunnen bij vermelding naam doorlopen bij kassa

Terug
Naar boven