Fitness Seller

SMTL Overhead Challenge

Bezoekers in dit topic

tssss wat een slechte nr 2 ben je toch david, niet invallen voor dn nr 1;) :jk:
 
tssss wat een slechte nr 2 ben je toch david, niet invallen voor dn nr 1;) :jk:

OPLETTEN KLEINTJE, voorlopig eet ik jou nog steeds tussen mijn boterham met Gentse Tierenteyn-mosterd :D
heb al twee maand sinds Donkmeer niet getraind en slechts de laatste maand licht aan het opbouwen, morgen verdict over aanhoudende bicepsproblemen (althans dat hoop ik op basis van een NMR), meedoen zou dom zijn als ik volgend jaar mijn plaats nog iet of wat wil verdedigen, maar goed: voor mij wordt morgennamiddag een héél spannende doktersvisite
 
Pas op he belgje. ! Ik denk dat domi als die trek heeft jou ook wel kan op eten :D of hij maakt gewoon een ipon met jou ! hah zie je zondag
 
Pas op he belgje. ! Ik denk dat domi als die trek heeft jou ook wel kan op eten :D of hij maakt gewoon een ipon met jou ! hah zie je zondag

heyheyhey, kalmaan hé Ninja, ik heb nog steeds wat morote seoi nage's, kata guruma's en tai otoshi's in mijn arsenaal zitten hoor, waarschijnlijk wel vreselijk traag en houterig :D:D:D
en daarbij 'ippon' is met twee p's :p
zie je zondag idd ;)

en als domi mij opeet heeft die geheid een indigestie hoor, zeker nu ik al zolang stillig
 
Tot zondag !
 
OPLETTEN KLEINTJE, voorlopig eet ik jou nog steeds tussen mijn boterham met Gentse Tierenteyn-mosterd :D
heb al twee maand sinds Donkmeer niet getraind en slechts de laatste maand licht aan het opbouwen, morgen verdict over aanhoudende bicepsproblemen (althans dat hoop ik op basis van een NMR), meedoen zou dom zijn als ik volgend jaar mijn plaats nog iet of wat wil verdedigen, maar goed: voor mij wordt morgennamiddag een héél spannende doktersvisite

succes david, en ongetwijfeld: eetsmakelijk:D;)
 
Hmm, als Wauter en Christophe dan met jou mee willen rijden, is het misschien gemakkelijker als ik dan ook maar gewoon naar Gent kom. Is uiteindelijk toch een half uur trein en vooral een overstap minder :)
Meerijden met David is idd veel handiger dan 3x overstappen op een trein :p
 
ik hoef iig niet meer een lift van t station :) heb een auto met chaffeur :D
 
Nog 4 dagen !!!!!!!! :eek:
 
Ja ja het zit eraan te komen :D
 
ik hoef iig niet meer een lift van t station :) heb een auto met chaffeur :D

Mooi dat scheelt!

---------- Post toegevoegd Wed 5 Oct 2011 om 17:24 ----------

Nog 4 dagen !!!!!!!! :eek:

Ook al gaat mijn overhead van de ruk niet op het moment, ik ben zeer zeker af aan het tellen!!!

Like a child longing for Christmas
 
Ik heb kriebelhoest, voel me sloom, schouders voelen als lood, gevoel dat ik elk moment kan instorten!!!


IK HEB ER ZIN IN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
ben benieuwd heb allebei van mijn duimen ge****ed wordt moeilijk om een axle en een fat dumble te grijpen :( i am a little bitch
 
Nog een paar daagjes :D
Mijn voorspelling is dat de Moonen broertjes elk hun categorie wel winnen, denk niet dat iemand dat zal tegenspreken :p
 
ik zeg NEE !!!! Lets get that Moonen guys arggg haha nee ze zijn allebij godsterk en ik voorspel dat ook ! maar never say never ! :cool:
 
Ik ga er alles aan doen om dat niet uit te laten komen!
 
In een wedstrijd kan er veel gebeuren. Denk niet dat het al gespeeld is. G-low en dominique zullen elkaar niet veel ontlopen. Choco daddy en ik zullen er ook een spannende strijd van maken. Laten we Maurice Janssen niet vergeten met een 130kg strictpress...
 
Tja als Alex in de -105 klasse zou zitten dan ja! Maja nu moet je het toch echt ook tegen mij opnemen!

Dus idd het spel is nog niet gespeeld :D
 
Exactly my point!!
 
Back
Naar boven