Fitness Seller

SMTL Overhead Challenge

Yeah buddy schouders voelen heerlijk !!

• Topic Starter Topic Starter
mijn derde been ook! Ben eens benieuwd Ninja wat er in zit, verwacht veel van je!!!

I wil try harder then ever Rrr:cool:

zow, zondag voelen mn schouders vast wel goed ook :p

Jongens, is het binnen of buiten de wedstrijd?

Vroeg ik me ook al af. De weersvoorspellingen zien er allesbehalve goed uit.

Binnen!

:clap: :clap: :clap:

Komt helemaal goed dan :D

In limburg zorgen we goed voor onze gasten . ! lekker binnen lekker warm. kleren en ook nog eten tjonge jonge moet toch niet gekker worden :cool: dadelijk wil ze nog gemaseerd worden door de onderdelen door haha :D

Ok, heel mooi geregeld dat t binnen is :) eten is altijd welkom en kleren heb ik ook hard nodig, wat krijgen we? Mooie broek, shirt, schoenen? Dan kom ik gewoon naakt en kleed ik me in Limburg wel aan :D

Fausto bedoelt dat jullie een wedstrijdshirt krijgen. De eerste zes krijgen een massage bon, dus dat is dan ook geregeld ;)

Indeel lex ;) mmm massage yami ! ik kan me massage kussen mee nemen (A)

Haha snap ik Alex :p massage bon is wel erg leuk ja :) maar dat zal lastig worden voor mij denk ik, naja ik kan die bon wel vergeten denk ik :p hahaha!

Eerste 6 per gewichtsklasse of de eerste 3 van de 2 klasses? :p

eerste 6 natuurlijk :D anders is er helemaal geen kans meer op een massage :p

massage bon is in principe voor 1ste 6 van algemeen klassement. tenminste zo is het afgesproken met sponsor. Nu we het er over hebben is het misschien leuker om 3 bij -105 en 3 bij de + te doen. Hij is sowieso niet overal te gebruiken, maar goed daar komen we zondag wel uit!

Ying yang..? :rolleyes:

Mm ik zal Lisie eens vrage haha

Fausto bedoelt dat jullie een wedstrijdshirt krijgen. De eerste zes krijgen een massage bon, dus dat is dan ook geregeld ;)

SAY WHUUUT!!!:eek::eek::eek::eek::eek::eek:
nu breng je me wel in de verleiding om toch drie submaximale attempts te doen, maar om speciaal terug naar daar te rijden voor een massage ???

Leuk :) heb er zin in jongens!

Terug
Naar boven