MuscleMeat

SMTL Overhead Challenge

Bezoekers in dit topic

Dit allemaal lezen maakt het nog veel erger om nog meer dan een week te moeten wachten :D
 
Sleeves van 70cm! :eek: Ik heb een zelfgemaakte dumbbell die in het geheel 70cm lang is, en dat is al groot.

'k Zie het wel zitten. :D
 
Ik denk wel dat hij de lengte van de gehele dumbbell bedoelde :p Een dumbbell van 2x70cm + 20cm handgreep dus een totaal van 1m60, lijkt me bijzonder onhandig :D
 
Ik had het over de dumbbell sleeve, als 1 in z'n geheel. 70 cm aan beide kanten met 15 cm handgreep lijkt me idd een beetje teveel van het goede... ;)
 
Leuk Faust, wordt tijd dat je meer vrije tijd krijgt. Maar wat denk je dat de productiekosten van zo een specifieke dumbbell zijn? En stel dat het niet werkt, wat dan...
Waardeer iig de moeite
 
Ik zal strax wel even een goed concept tekenen wat "makelijker"
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

- 50 mm handvat. ( valt op tekening beetje tegen denk niet goede schaal mja fock it is concept )
- Schroef draad tappen in de uiteindens
- 2 sluit ringen dmv draai sluiting
- geribbeld midden gedeeldte voor extr. grip
- bumper plates ( absorptie stuiteren)
- max 5 plates elke kant te laden
- totale lengte 60 / 70 cm
 
Goed, doe me er maar een stuk of 5 van die!
 
ik heb er 2 stuks thuis liggen maar die gaan maar tot 40 kg !!. :cool:
 
Veel meer als 40 hoeft er niet op toch ?

trollface.png

Is er kans dat we een 100 db gelift zien ?
 
Zal ik wel eventjes doen als je dat persé wil zien :)
 
De 80 is al gepresd door een paar jongens ! Who knows. maybe is Alex en jimmy in a crazy moot en attempe ze een 100 kg Db!
 
Als Jimmy en Alex geen 100 drukken op de dumbbell heet ik geen Gijs.
 
Dan noemen we je toch G-LOW!

Heb er niet meer op geoefend. Maar in oekraine had ik geen problemen met 95kg
 
Dan vind ik wel dat Gijs Swagger heeft man... Denk ook wel dat je met dat haar van Gijs conrows kan maken xD
 
oke pretty boy. Zie ik daar abs?
 
Nee man:p photoshop is die shit :D
 
Omdat Jimmy af moet zeggen wegens blessure en sowieso met de kinderen zat dit weekend en daarbovenop nog eens moet verhuizen, gaat hij niet mee! Enerzijds jammer want het had gezellig kunnen zijn, anderzijds verstaanbaar gezien de situatie. Gevolg: ik heb plots 5 plaatsen vrij in de wagen. Zijn er mensen die mee willen komen zodat ze niet zelf moeten rijden en uitgerust kunnen toekomen?

EN NEEN ALEX, IK NEEM JIMMY'S PLAATS NIET IN:p:p:p
 
Laatst bewerkt:
Hmm, als Wauter en Christophe dan met jou mee willen rijden, is het misschien gemakkelijker als ik dan ook maar gewoon naar Gent kom. Is uiteindelijk toch een half uur trein en vooral een overstap minder :)
 
Back
Naar boven