AndroidHealthClinic

SMTL Push & Pull: last man standing

Ik kom ook kijken.. :D

Ik zag dat de poster hier nog niet stond dus bij deze:

k56hxh.jpg

Kijk echt uit naar deze wedstrijd.. al maanden fully focussed aan het voorbereiden!

Ik kom waarschijnlijk kijken met nog een paar van RPB.:)

Heb er zin in! Word de eerste en zeker niet mijn laatste wedstrijd:)

Ik ben hard aan't werk voor deze, hopelijk komen er wat PR's uit de bus tussen al dit geweld

• Topic Starter Topic Starter
Beste sterke mensen,

als jurering werken we, net als bij de Overhead Challenge van afgelopen jaar, met drie scheidsrechters. Deze laten het goed of afkeuren van een beurt zien met behulp van een rood of een wit vlaggetje. Negenvoudig kampioen van Limburg, Raymon Mercks is hoofdscheidsrechter en mijn broertje Dominique jureert en is contactpersoon voor het opgeven van beurten. Nu kan ik nog een 3e persoon van ons team inzetten als jury. Maar wil om geruchten van bevooroordeling te voorkomen het liefst iemand van buiten de stichting inzetten. Zijn er mensen die verstand van zaken hebben en vrijwillig ten gunste van de wedstrijd mee willen helpen, dan hoor ik het graag. Ik kan er wat broodjes frikandel e.d. tegenover zetten!

Daarnaast worden de volgende gewichten gedaan. Omdat er veel deelnemers zijn hebben we de stappen van te voren bepaald. Dit om tijdwinst te maken.

Boom:
90-100-110-120-130-140-150-155-160-165-170-175-180-185-187 1/2-190 etc

Deadlift:
220-240-260-280-290-300-310-320-330-340-350-355-360-365-370-375-380-382 1/2 etc

Voor aanvang van de wedstrijd wordt er geloot. Bij gelijke opgave van gewicht gaat de gunstig gelote na de minder gunstig gelote.

Kijk even goed naar de gewichten. Op deze manier kan je daar mentaal al op voorbereiden

fml :eek:

Word zeker spannend om te zien! Ik heb er zin in! :D

fml = **** my life

Denk ik? :P

**** My Life :P

Ik rekende op 110-115kg en 245-250kg ;)

Ik twijfelde om na de 260 misschien 270 te skippen maar dat is dus nu al beantwoord voor mij.. we gaan dus voor een +20 kg PR op de push & pull.

Even een vraagje is het mogelijk wat op te warmen? Of moet ik mijn opwarm beurten in de wedstrijd zetten? Wellicht dat dat een beetje raar is dan?

Nieuw voor mij he;)

Ik twijfelde om na de 260 misschien 270 te skippen maar dat is dus nu al beantwoord voor mij.. we gaan dus voor een +20 kg PR op de push & pull.

Verbaas je zelf, net als vorige keer!

---------- Post toegevoegd Sat 20 Oct 2012 om 16:53 ----------

Even een vraagje is het mogelijk wat op te warmen? Of moet ik mijn opwarm beurten in de wedstrijd zetten? Wellicht dat dat een beetje raar is dan?

Nieuw voor mij he;)

Uiteraard! Ik heb 3 halters liggen waarvan er 1 gebruikt wordt voor de wedstrijd

anders worden het te veel beurten, zie het voordeel sanca! N u hoef je niet meer te twijfelen over de gewichten. Waarschijnlijk sta je versteld van jezelf! Zie ik je morgen?

Tja, 120 en 260 zouden gruwelijke PR's zijn voor me, wie weet lukt het ook nog, zou natuurlijk awesome zijn, die 270 van op de limburger een paar jaar terug had ik toen ook nooit verwacht :D

Nee man, jammer genoeg niet, morgen is er een meet van de Belgen met de mannen en Sanne van RPB in Aalst (staat al langer vast)

Beste heren,

even nog wat belangrijke zaken omtrent de wedstrijd!

De wedstrijd begint om 12:00. Dan is het de bedoeling dat iedereen geloot heeft, voorgesteld is aan het publiek en opgewarmd is. Het lijkt me dus handig wanneer iedereen uiterlijk 11:15 aanwezig is. Er zijn voldoende warming up mogelijkheden gezien onze trainingslocatie 50 meter verderop ligt.

Bij gelijke stand in kg zal bw doorslag geven. De dikste verliest :)

We beginnen met boom. Dan gaat de Sterkste vrouw van NL een nieuw record neer zetten op de regular deadlift. Vervolgens starten wij godenzonen met de strongman deadlift. Tijdschema: 12:00 boom 13:45 sanne 14:00 dl 16:00 prijs uitreiking.

Bijzonderheden deadlift:
Draag sokken of scheenbeschermers. de knurling is zo scherp dat het de scheentjes fileert (wel een goede grip daartegenover ;))

Deadlift niet vanuit lock-out laten vallen. Dan wordt beurt afgekeurd. Wielen stuiteren, is gevaarlijk.

De wielen worden komende zondag gewogen. het kan zijn dat ze samen zwaarder zijn dan het openingsgewicht. In dat geval wordt die beurt met gewone schijven en gelijke stang gedaan.

Vragen? Ik hoor het wel!

Kusje Alex

sanne gaat deadliften :D ?

Heb er zin in ;) laatse wedstrijd.. :cool:

Terug
Naar boven