XXL Nutrition

SMTL Wintercompetitie

Hmm, ik mis Yannick, Mario en Raf, ik zal die mannen nog eens verwittigen !

Ik zal straks is navragen. @alex, is er bij elke dag nog plek?

• Topic Starter Topic Starter
Yup

Zo, dikke deelnemerslijsten !

Mooi initiatief dat SMTL en vette wedstrijd ook! Komt er hier ook een wedstrijdverslag te staan?

Ja, ik zal na iedere wedstrijd een verslagje schrijven!

Dag 2 en 3 in!

Aanwezig om 12u of beginnen om 12u?
Ligt er een lijst aan de ingang voor deelnemers en coaches?
Hoeveel is de inkom?

Jongens helaas moet ik me voor zondag afmelden. Dikke kus The Schwanzmeister.

Jammer Svhwanzmeister

Voor de rest. Vergis je niet in de tijd. Normaal begint de training om 12:00, nu begint de wedstrijd om 12:00 ben dus tijdig daar om warming up te doen, te loten en een plakje cake veilig te stellen (ik heb nu al een halve cake op die voor zondag bestemt was).

---------- Post toegevoegd Fri 21 Dec 2012 om 18:03 ----------

Mooi! Maar wie ben je?

Groetjes Alex

Veel plezier allemaal!!

SMTL wintercompetitie

1. tirepull: tire + sled (harnass + touw): erg zwaar, op karakter uitgelopen, erg blij mee, 6e plaats
2. viking press 110kg: 5 reps, prima, gedeelde 5e plaats
3. timbers 110kg per hand: 24 m., dramatisch, moest 40m. maar grip hield het gewoon niet, triest dit, laatste
4. medley: sled pull + duckwalk (160kg): zwaar maar wel gelukt, 1m03, 7e plaats geloof ik
5. accuhold (12.5kg), goed event voor mij maar voor meer mensen, 57.6sec., pr maar goed voor een 7e plaats geloof ik, chris en peter hadden 57.8 en 58.nogwat, scheelde dus niks maarja, that's life
6. stones: 146 of 110 op reps: ik ging voor de 146 (afgesproken met sanca, stonden gelijk voor dat event), 2x gelapped maar niet geladen, laatste plaats dus... was natuurlijk niet nodig... hierdoor ook 10e in het klassement (met bijv. 4x 110 had ik 8e geweest totaal, wat natuurlijk wel mogelijk zou zijn geweest) maar ben blij met mn keuze, moet toch een keertje ballen tonen! slecht eindresultaat, maarja, wat wil je met 2 events laatste :P

Alex thnx voor organiseren, Jimmy ook bedankt voor mee jureren, andere maten: het was gezellig! :)

speciaal nog 2 mannen uitlichten:
1. bompie peter, sterke man, er komen nog battles tussen ons die spannender worden, dat beloof ik je, maar voor nu ben je de stukken sterkere (oude ;)) man! respect!
2. my main man Sanca, ook ik dacht dat een combinatie van factoren ("aparte" trainingsstyle, jarenlange ruwe levenstijl, jarenlang werken in de bouw, blessures etc.) ervoor gezorgd hadden dat je je beste tijd gehad had. Echter, de sanca die enkele jaren geleden laatste werd op de accuhold en een 100kg boom niet meer kon cleanen is geen schim van de huidige sanca... het mij verslaan is niet zon superprestatie (lag meer aan mij dan aan jou, 2x laatste worden, sja :P) maar op events waar je zo mee hebt moeten worstelen (overhead, accuhold, duckwalk (in mindere mate)) zo goed presteren en bij zoveel shit erboven op komen verdiend alle respect! super maat!

Wie heeft gewonnen?

ik ben niet 100% zeker maar:
1. lorenzo
2. raf
3. teun
4. dimitri
5. peter
6. chris
7. johan
8. nick en mario
10. dominique
11. yannick
12. kevin

Raf Bensch

Mijn verslagje hier ook maar even neervlammen dan ;)

@SMTL wintercompetitie

Tyrepull: Harnas+ Rope

9,81m, erg teleurgesteld hierin, op training loop ik 'em uit, vandaag wou het niet :mad:

Vikingpress: 90kg of 110kg

Gekozen voor de 110kg en 5 reps eruit gekregen, dik PR (en alweer steken in de knieën)

Farmerswalk: 110kg 40 meter

23.21 sec PR hahaha, hier had ik mezelf overtroffen, had ik niet verwacht dit (parcour was trouwens 22-23m per baan)

Carry & Drag: Sled + duckwalk

13,...m met de duckwalk, dikke teleurstelling dit, sled ging lekker maar duckwalk (160kg) voelde meteen k*t aan de knieën en niet uitgekregen, gvd, hier was ik razend op mn eigen, vorige keer op training ging deze medley als een speer, achja, i ain't even mad ;)

Accuhold 12 ½ kg

47,...sec PR :D

Stones op reps: 110 of 146kg op 110cm 1 min

1 rep met de 146kg (bijna out gegaan, lol) 2de rep had ik hoog genoeg doorgetrokken maar ik had het niet door en terug naar de grond gegaan ipv erop te gooien, 3de rep easy lap maar mn lichaam wou niet meer, toch PR geloof ik

Uiteindelijk 6de geworden van de 12 deelnemers, beetje balen van de pull en duckwalk omdat ik weet dat ik het kan en hier enorm veel punten heb laten liggen, sowieso blij dat ik ondanks de knieën toch heb meegedaan en een paar PR's kunnen pakken (nu wel weer enorme pijnscheuten)

Laatst bewerkt:
uitslagen + foto's + verslagje naar max verstuurt. wanneer het op de site van smtl staat zal ik een linkje posten

[Link niet meer beschikbaar]

Wegens het grote aantal deelnemers kan het zijn dat de farmershold uit de 2e wedstrijd gehaald wordt. Maar dat bepaal ik op de dag zelf, indien we in tijdnood verkeren.

Terug
Naar boven