AndroidHealthClinic

SMTL Wintercompetitie

Ik kijk al uit naar dag 2 :D

• Topic Starter Topic Starter
Doen alle deelnemers volgende week zondag nog mee? Laat even wat weten, dan kan ik daar rekening mee houden.

Gr Alex

Jazeker!!

yannick, raf, mario en kevin zullen er zijn.

In, hoop wat mooie pr's te zetten!

Thnx guys voor jullie reacties!! Alleen de personen die niet kunnen wil ik eigenlijk weten, is wat overzichtelijker. Wordt zeker weer een mooie wedstrijd. Gelukkig ziet het er naar uit dat het aantal Nederlanders en Belgen in evenwicht gaat zijn!

Vandaag naast de training alle voorbereidingen getroffen voor de wintercompetitie. Chocomel opwarmen en cake aansnijden. Het enige wat er nog moet gebeuren ;)

Probeer zondag a.s. om 11:00 aanwezig te zijn om de benen even te strekken, opwarmen, loting etc. Ik wil tijdig beginnen, 12:00 stipt. Aangezien de groep groot is en ik toch poog alle onderdelen te doen ben ik genoodzaakt aan een strakke planning te houden.

De 5 euro gaarne voorafgaand aan de competitie voldoen.

Tot volgend weekend!!

Ik ben er ook nog steeds bij hoor en Maurits ook. :D Zin in! Als het sneeuwt, kunnen we ook nog een sneeuwpop maken als extratje haha

Meisjes en hun poppen ....

Mannen en hun ballen... :P

Ik moet me helaas afmelden voor komende zondag..

De 17e ben ik er vooralsnog wel bij

Jammer Mathieu, je bent al de 9e afmelding voor dag 2. Maar goed 12 mannen en 2 dames is altijd nog een mooi deelnemersveld!!!

Tja, ik zou ook niet willen verliezen van Sanne!

Ik kom komende zondag waarschijnlijk Norah even inschrijven bij SMTL.

Mooi, dan mag ze meteen ook even de wheelflip aan haar vader voor doen!

Terug
Naar boven