AndroidHealthClinic

Snakeman's Roaccutane-Log

Goed om te horen, snakeman!

• Topic Starter Topic Starter
Update: Net bloed laten prikken...

@Hans: Smeer gewoon niks behalve vaseline op je lippen en handen...Ik hoop spoedig nog meer resultaat te zien, kan niet wachten...

Edit: Bloedwaardes zijn OKE:D:D

Laatst bewerkt:
Ongeveer 6 weken bezig en moet zeggen dat ik sinds 2 dage terug echt pas kapotte bloederige lippen krijg.. moeilijk eten en me huid begint nu pas erger te worden.. alles wil er nu opeens uit.. sinds ik 60 mg p/dag slik is het alleen maar erger geworden en ook sterkere bijwerkingen heb gewoon helemaal kapotte bloederige lippen en droge neus van binnen, droge ogen.. s'ochtends gaan ze moeilijk open..

Oei...Klinkt heftig bro...Mijn bijwerkingen worden alleen maar minder...Maar het verminderen van puisten staat stil, zoniet is het weer ietsje erger geworden...Kijk het nog even aan...Succes iig...

Bedankt voor de link, mss nuttig voor mensen met interesse.
Toch raad ik de huisarts/dermatoloog aan voor iets betere controle.

Update:
Trainen gaat lekker...
Mentaal gaat het lekker...
1,5 maand bezig...
Acne is minder, maar zeker niet weg...
Doorgaan op 40mg/pd...

Update:

Ik zit onder de rode schrale pijnlijke vlekjes...
Kijk het gewoon aan, maar is wel vreemd...

afgelopen week werd m'n huid na 6 weken opeens 5x erger dan voor de Roa kuur het begint nu weer rustiger te worden.. hoop dat dit de laatste outbreak was..

Ik hou jullie op de hoogte..

Binnenkort ga ik als het goed is ook aan de Roa, ben benieuwd, van wat ik hier al zo lees word ik niet echt vrolijker.

8 februari eerste afspraak met dermatoloog.

Binnenkort ga ik als het goed is ook aan de Roa, ben benieuwd, van wat ik hier al zo lees word ik niet echt vrolijker.

8 februari eerste afspraak met dermatoloog.

Laat je niet gek maken...Het is wel eens klote maar toch moet ik zeggen dat het me meevalt *klopt nu af* Het is heerlijk om een kurkdroge huid te hebben! Dat maakt het acnegevoel bijna verledentijd...Zeker een proberen waard, en het veranderd NIKS ingrijpend in je leven. Ik zet voort till they drop:P

Update:

120 pilletjes verder...2 maanden gebruik...
Last van: Droge ogen, droge lippen. (Lees: niet echte last mits gewoon verzorgen) Soms pijntjes in de rug, wel irritant. Voel me soms wat vettig en moe.
Voordeel: Goed humeur, gezicht acne-vrij, geen gele koppen meer, snel douchen. Wel nog wat rode vlekjes op mijn schouders. Absoluut geen krachtverlies, gewicht ook constant.

ben nu ong. 9 weken bezig.. de afgelopen weken waren echt k*t het begint nu wat rustiger te worden en heb nu iets minder acne maar weg is het nog zeker niet.. waar het allemaal om gaat is m'n gezicht op m'n rug heb ik dus nooit puisten gehad.. ik hou jullie op de hoogte.

ben nu ong. 9 weken bezig.. de afgelopen weken waren echt k*t het begint nu wat rustiger te worden en heb nu iets minder acne maar weg is het nog zeker niet.. waar het allemaal om gaat is m'n gezicht op m'n rug heb ik dus nooit puisten gehad.. ik hou jullie op de hoogte.

Thnx Hans...Houdt vol!

Update: 2 maanden en een week gebruik.

Vandaag had ik 2 nieuwe puistjes, en nu valt mij eigenlijk pas op hoe goed Roaccutane werkt. Het idee dat ik nog acne heb is bullshit, ik heb wat vlekjes op de oude acne plaatsen maar de huid is gaaf/strak. Deze ''echte'' puistjes herinnerde mij aan het feit hoe het voorheen was. Ik hoop dan ook als ik op 4 maanden zit te kunnen afbouwen/stoppen. Maar overleg dit nog even met de dokter. Moet in maart namelijk weer bloedprikken. De bijwerkingen zijn echt ''peanuts'' (afkloppen) enkel droge lippen en soms wat spierpijn/rugpijn. Ik blijf updaten en verder kuren:P

Laatst bewerkt:
Roa

Ik lees hier vannalles van roa blijkt dat er toch veel mensen mee bezig zijn. Ik ben er dus zelf ook mee bezig maar ben er bijna vannaf ik heb onder tussen al 6 dozen van 60 pillen van 20 mg binnen (7,2 gram) nog 2 te gaan ik pak er 3 per dag dus 60 mg, voor de moment heb ik veel last van ogen en droge lippen en gezicht en huid enz... maar het valt eigenlijk nog wel mee als ik dat hoor van sommige anderen dan slik al even want bij mij valt het nog wel mee buiten dat ik soms geen bal zie en spier pijn heb ik ook wel fel na de training amaai maarja no pain no gain!

snakeman, als ik je een tip mag geven: stop niet op het moment dat je denkt dat je gezicht in orde is. Maar volg het hele traject roaccutane. Als je te vroeg stopt, wat ik eens heb gedaan, komen de puistjes anders gewoon terug. Neem de pillen dus door ( tot aan 6 of 8 maanden of zoiets, weet het niet zeker )

Aantal roa!

JE moet per kilo lichaamsgewicht 120mg roa nemen. Dus als je 80 kilo weegt zoals ik is dat 9,6 gram. Een kuur duurt max 6 maanden, 2 maanden w8ten en dan mag je terug. Meestal is de tweede maal minder lang. En het is inderdaat het beste dat je tijdens je roa voldoen en regelmatig zaken smeert tegen uitdroging van de huid want als je daar mee w8 tot het zo ver is dan duurt het lang voor het terug in orde is!

Roacutane wordt in verband gebracht met het krijgen van misvormde kinderen voor zowel mannen als vrouwen. Het is echt een giftig stofje, maar werken doet het wel.

snakeman, als ik je een tip mag geven: stop niet op het moment dat je denkt dat je gezicht in orde is. Maar volg het hele traject roaccutane. Als je te vroeg stopt, wat ik eens heb gedaan, komen de puistjes anders gewoon terug. Neem de pillen dus door ( tot aan 6 of 8 maanden of zoiets, weet het niet zeker )

Thnx, is inderdaad slim...Ik ga alles nog eens navragen voor de zekerheid! Hoe gaat het bij jouw?

Terug
Naar boven