- Waardering
- 973
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 102kg
TOch nog even dit snakeman JE MAG NIET LANGER DAN 6 MAANDEN ROA NEMEN AAN 1 STUK!!!!
Mijn dermatoloog zegt dat je voor goede def werking minstens 120 mg/kg lichaams gewicht moet innemen!
ALs je terug last krijg (meestal na 3 maanden) kan je terug een kuur starten van max 3 maaden (wel 6 maanden tussen laten)! ALs het dan niet helpt kan je het beter vergeten.
Ik moet nog 13 dage slikken en dan is het over voor mij, dan heb ik 6 maanden 60 mg/dag naar binne gestopt. Ik ben al die acne voor de moment kwijt dus hopen dat het zo blijft!!!
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Thnx voor de info dude

Ik wil ervan af !! Ik ben wel in de voorbije 3 maand verder blijven trainen en wel wat spiermassa gewonnen. De irritantste bijwerking is dat als ik nu nog puisten heb of wondjes of een sneetje of whatever dan duurt het eeuwen voor het geneest ... Ik had eens een lakker op mijn beide armen gelegt om het sneller te doen genezen en toen ik die eraf deed stond die lakker zeker 2 weken in mijn arm !!! In het midden nog het wondje van de puist en langs bijde kanten stond het 2 weken rood door die plakker !!!