AndroidHealthClinic

Snakeman's Roaccutane-Log

• Topic Starter Topic Starter
TOch nog even dit snakeman JE MAG NIET LANGER DAN 6 MAANDEN ROA NEMEN AAN 1 STUK!!!!

Mijn dermatoloog zegt dat je voor goede def werking minstens 120 mg/kg lichaams gewicht moet innemen!

ALs je terug last krijg (meestal na 3 maanden) kan je terug een kuur starten van max 3 maaden (wel 6 maanden tussen laten)! ALs het dan niet helpt kan je het beter vergeten.

Ik moet nog 13 dage slikken en dan is het over voor mij, dan heb ik 6 maanden 60 mg/dag naar binne gestopt. Ik ben al die acne voor de moment kwijt dus hopen dat het zo blijft!!!

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Thnx voor de info dude;)

Slik na bijna 4 maanden 40 mg per dag, nu 20 mg per dag.
Misschien eigenwijs maar wil kijken hoe mijn huid reageert.
Zit namelijk onder de schilfers van droogheid en begin het beu te geraken.

Slik na bijna 4 maanden 40 mg per dag, nu 20 mg per dag.
Misschien eigenwijs maar wil kijken hoe mijn huid reageert.
Zit namelijk onder de schilfers van droogheid en begin het beu te geraken.

Smeren is de boodschap :-). Ik neem 1 x 60 mg per dag, ik smeer 2 keer per dag. Doe ook oogdruppels in, en voel me rot slecht!!! Maar volgende week woensdag is de kuur voorbij, bij mij is alles zo goed als weg mijn rug en nek stond vroeger volledig vol is nu nog enkel hier en daar wat rode vlekken maar die gaan nog wel weg. Volhouden snakeman anders krijg je er toch maar spijt van.

Het gaat goed met mijn huid!
Slik nog steeds 20mg per dag.

HAllo snakeman hoe is het er nu ondertussen mee?

IK ga vandaag mijn laatste 60 mg innemen en ben er dan eindelijk vannaf.

Niiice! Suc6 bro!
Met mij gaat het goed, slik nu wel 20mg per dag...
KGa binnenkort eens contacten met mijn huisarts om te vragen wat die vind van mijn situatie...Heb het contact verzaakt...

Niiice! Suc6 bro!
Met mij gaat het goed, slik nu wel 20mg per dag...
KGa binnenkort eens contacten met mijn huisarts om te vragen wat die vind van mijn situatie...Heb het contact verzaakt...

Thanks, je moet je goed laten opvolgen hé anders kan je problemen krijgen. Nog veel geluk met de kuur.

goede log jongens, hier zullen veel jongens die twijfelen over roa wat aan hebben!

top!

Ik heb het drie jaar met tussenpauzes gebruikt en was er vooral in het begin uiterst tevreden over. Na verloop van tijd had ik echter de indruk dat de werking steeds verminderde.
Ook de neveneffecten waren trouwens minder aanwezig.

Momenteel gebruik ik het niet meer en ben ik tevreden van de kwaliteit van mijn huid. Mogelijk is mijn huid ook verbeterd omdat ik wat ouder geworden ben.
Het is niet zo dat mijn acné uitbleef naar de eerste roaccutane kuur. Het is steeds in dezelfde gradatie teruggekomen

Ik heb het drie jaar met tussenpauzes gebruikt en was er vooral in het begin uiterst tevreden over. Na verloop van tijd had ik echter de indruk dat de werking steeds verminderde.
Ook de neveneffecten waren trouwens minder aanwezig.

Momenteel gebruik ik het niet meer en ben ik tevreden van de kwaliteit van mijn huid. Mogelijk is mijn huid ook verbeterd omdat ik wat ouder geworden ben.
Het is niet zo dat mijn acné uitbleef naar de eerste roaccutane kuur. Het is steeds in dezelfde gradatie teruggekomen

Klinkt redelijk negatief?
Heb je gekuurd in die periodes van de wederopleving van acné?

@All.

Ik slik vandaag en morgen voor de laatste keer 40Mg.
Ik heb dan 4 maanden Roaccutane geslikt. Omdat ik geen acné meer heb en het weer steeds zonniger wordt (irritatie van de huid) ga ik stoppen.
Ik hoop ook eindelijk weer eens een gruwelijke pomp te mogen beleven als dat spul uit mijn lichaam is. Mocht het weer terugkomen (*klopt af) neem ik na de hopelijk hete zomer nog een kuurtje. Voor het zover is houdt ik jullie op de hoogte van mijn huid na deze stop. Ik zie de toekomst zonnig in moet ik zeggen:). Ik blijf posten.

Klinkt redelijk negatief?
Heb je gekuurd in die periodes van de wederopleving van acné?

@All.

Ik slik vandaag en morgen voor de laatste keer 40Mg.
Ik heb dan 4 maanden Roaccutane geslikt. Omdat ik geen acné meer heb en het weer steeds zonniger wordt (irritatie van de huid) ga ik stoppen.
Ik hoop ook eindelijk weer eens een gruwelijke pomp te mogen beleven als dat spul uit mijn lichaam is. Mocht het weer terugkomen (*klopt af) neem ik na de hopelijk hete zomer nog een kuurtje. Voor het zover is houdt ik jullie op de hoogte van mijn huid na deze stop. Ik zie de toekomst zonnig in moet ik zeggen:). Ik blijf posten.

Shit man, ik had er echt vertrouwen in dat je deze keer daadwerkelijk het licht had gezien.

Resultaat mag er zijn trouwens :thumbs:

Shit man, ik had er echt vertrouwen in dat je deze keer daadwerkelijk het licht had gezien.

Resultaat mag er zijn trouwens :thumbs:

Thnx;)

En ja Grijpwijk, ik heb het licht gedeeltelijk gezien...Dat weet je.
Maar blijf toch ook gedeeltelijk de eigenwijze figuur.
De pomp...Effectief of niet...It feels like cumming...Zoals arnold zegt:D

Dit was dus vandaag de laatste keer 40mg...Bidden en afwachten...

nam je nu creatine en multi vits tijdens de big-anti-puistjes-kuur?

Ben benieuwd hoe het gaat met je huid wanneer je dus niet aan de ROA zit.
Ben nu 4,5 week bezig, nog steeds op 30 mg per dag en begin juni controle.
Sinds gister wel weer last van me schouder blessure, weet niet of de ROA
van invloed was.

Was deze week ook begonnen met creatine testen of het complicaties oplevert.
Nog geen verslechtering van de huid tot nu toe, alleen nog maar verbetering
ietswat droge ogen maar steld niet veel voor, verder de lippen wat droog net
zoals in de winter, dus klaag niet.

nog 1 maand en een week :( Ik wil ervan af !! Ik ben wel in de voorbije 3 maand verder blijven trainen en wel wat spiermassa gewonnen. De irritantste bijwerking is dat als ik nu nog puisten heb of wondjes of een sneetje of whatever dan duurt het eeuwen voor het geneest ... Ik had eens een lakker op mijn beide armen gelegt om het sneller te doen genezen en toen ik die eraf deed stond die lakker zeker 2 weken in mijn arm !!! In het midden nog het wondje van de puist en langs bijde kanten stond het 2 weken rood door die plakker !!!

Ben benieuwd hoe het gaat met je huid wanneer je dus niet aan de ROA zit.
Ben nu 4,5 week bezig, nog steeds op 30 mg per dag en begin juni controle.
Sinds gister wel weer last van me schouder blessure, weet niet of de ROA
van invloed was.

Was deze week ook begonnen met creatine testen of het complicaties oplevert.
Nog geen verslechtering van de huid tot nu toe, alleen nog maar verbetering
ietswat droge ogen maar steld niet veel voor, verder de lippen wat droog net
zoals in de winter, dus klaag niet.

Netjes:)
Ik ben ook benieuwd...Vol goede hoop...
Ik heb nooit blessures gehad behalve in mijn roaccutane kuur...Aan de pols...
Toeval of niet...Geen idee! Volhouden dus, die roa is zo erg nog niet;)

Netjes:)
Ik ben ook benieuwd...Vol goede hoop...
Ik heb nooit blessures gehad behalve in mijn roaccutane kuur...Aan de pols...
Toeval of niet...Geen idee! Volhouden dus, die roa is zo erg nog niet;)

Hmm, sinds dat ik roa gebruik heb ik ook meer last gekregen van mijn onderarm
maar het voelt alsof het aan het bod ligt.
Heb een stekende pijn bij het curlen, voor mijn start met roa alleen tijdens
het terug leggen van de dumbbells en
barbell of ez curl, maar nu ook tijdens, zou dus best kunnen zijn dat de roa dit versterkt.

Had het dan niet in zo'n mate verwacht. Succes verder bro!

Terug
Naar boven