MuscleMeat

Snel meer fysiek krijgen op je 13de

Bezoekers in dit topic

doe een kuurtje :).
 
Voo de duidelijkheid: ik ga nu nog niet direct aan krachttraining doen enzo want dat belemmert je groei wordt hier gezegd.

Ik ga licht beginnen (met dat schemaatje) en wat zwemmen en eten erbij :)
 
Waarom wil je dan snel fysiek bijkrijgen op je 13de. Snel kan zowiezo niet, veel kan zowiezo niet. Ik neem aan dat je ook wel snapt, als je licht wilt beginnen dat je niet snel en veel fysiek bij kunt krijgen.

Niemand is gespierd op jou leeftijd, maak je eigen daar niet druk om, ook al zou je niet trainen, grote kans dat je zonder trainen op je 16 al wat breder bent.

Als ik jou was, ga gewoon lezen zonder de post button aan te raken en zoek eerst een fitnesscentrum op zodat je beetje begeleiding hebt.
 
iedereen haat je grevox.

Valt we mee hor, alleen die vragen zijn zo iritant.

Grevox zijn er eigenlijk gym's bij jou in de buurt, als je niet weet waar woon je dan? Kan ik even snel op internet eentje proberen te zoeken. Ik denk dat ze je daar beter kunnen helpen dan hier, mits ze 13 jarige binnelaten, bij ons vanaf 12 iedergeval.
 
je bent veel tejong om te beginnen met BB. Ga lekker zwemmen, fietsen naar school etc. Voetbal .
 
Hallo, ik zou graag wat meer fisiek krijgen, ik ben 13j en doe nx van sport.

Ik wil thuis fisiek doen dus niet in en sportclub of fitness ofzo.
Weet iemand hoe ik zo snel meer fisiek kan krijgen ?

Btw: zwemmen wil ik wel nog doen

Lengte: 170cm
Leeftijd: 13j
Gewicht: 50kg
Schoenmaat: 43

+ foto

=

:haha:

was ik even vergeten dat BB zo grappig kon zijn ^^
 
Lengte: 170cm
Leeftijd: 13j
Gewicht: 50kg
Schoenmaat: 43

+ foto

=

:haha:

was ik even vergeten dat BB zo grappig kon zijn ^^


waar slaat dat nou weer op dan? net alsof jij zo top bent
 
op die leeftijd begin je er gewoon nog niet aan, de vraag is dan ook zo typisch voor die leeftijd, en dan die schoenmaat met die foto, das toch humor man :D

Zo zagen de meesten onder ons er toch uit ;)
 
Ey gr3v0x, volgens mij zijn je voeten de helft van je algehele gewicht, of niet?
 
Ik kan je vertellen waar je in ieder geval niet van gespierd wordt: tachtig keer dezelfde vraag posten...
 
flauw gezeik van iedereen hier....jullie zijn net zo kinderachtig
 
Nou en, jij zelf ook.
 
Back
Naar boven