XXL Nutrition

Snellere spiergroei A.U.B.

sinds ik liquid amino's neem zijn mijn armen wel 20 cm gegroeid!

---------- Toegevoegd om 14:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:25 ----------

smeer pindakaas op je lichaam 30min voor het slapen,
neen even srs ipv je geld in supps te steken koop extra blikjes tonijn,kip,havermout..... lees stiky's
lol grappig dat je dit advies geeft terwijl jij foto's hebt met 6-8 verschillende soorten sups die je hebt staan

wtf anabolic!

dat zijn anabolen man ! pas op

sinds ik liquid amino's neem zijn mijn armen wel 20 cm gegroeid!

---------- Toegevoegd om 14:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:25 ----------

lol grappig dat je dit advies geeft terwijl jij foto's hebt met 6-8 verschillende soorten sups die je hebt staan

ja en?
mijn voeding is tip top inorde en iedreen weet het goed genoeg

Dus MR ik geef de advies di ik wil zeker als ts denkt datem gaat groeien met aleen zijn amino's

Bijna jammer dat je van al die supps niet eens normaal Nederlands kan

:trollface:

:roflol:

Heb gewoon een log, dus als je 2 seconden verder kijkt dan dat je slim bent. Kan je alle info over me vinden bb gerelateerd.
Dan nog ben je een troll, wat jij op 6jaar hebt Bereikt heb ik in 1jaar en 6maandjes gedaan start op 55kg dus ;)

Hatersss

Hey, ik ben 5 maanden geleden begonnen met fitness, ik doe thuis 1x per week benen en armen, 1x per week borst en buikspieren en 1x per week ga ik naar de gym.
Thuissessies zijn ongeveer 1 uur elk, en in de gym zo'n 2 uur.
de eerste 2 maanden zijn mijn spieren enorm gegroeid (zo'n 10 cm omtrek)
maar de laatste maanden niet meer D=

Nu heb ik Twinlab Amino Fuel "Mass" Anabolic Liquid gekocht en gebruik het al voor een maand, maar nog steeds geen veranderingen!!!
Mijn armen zijn nog precies hetzelfde als 2 maanden geleden :/,
ik eet goed, ik denk zo'n 100-120 g proteinen per dag, en 2000 kcal ofzo, ik drink soms bananen pindakaas etc. shakes maar ik weet echt niet wat ik nog kan doen :/

P.S. ik ben 16 jaar dus

I laughed.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik ben 16
en eh, leg is uit waarom

Is toch ranzig man! 'gespierde duif'

OT:ga 3x pw naar de gym ouwe. Begin met rippetoe of 3 daagse split. Verder is een shake een supplement, dus als je voeding crap is ga je echt niet groot worden met alleen zo'n mixshake.

Alle vragen worden behandeld in de stikeys. succes.

Terug
Naar boven