MuscleMeat

Sniezel's HGH Insuline AAS Log

Dank je wel, ik doe me best!

Hier nog een leuke foto, net geschoten:
2drrs76.jpg

Goed man!

Mooi in verhouding man

Ziet erg goed man, keep it up he :thumb:

Nice man.

Ook nog 1 zonder broek? :eyebrow:

Ieder zijn ding hoor sniezel, maar dat mensen al aan de insuline en hgh gaan voor een eerste wedstrijd vind ik persoonlijk echt gekkenwerk, ik hoop dat je weet wat je doet!

Ben ik het niet mee eens, wat is het verschil dan?

Omdat je 15 minuten in je string op een podium staat is het het risico allemaal wel waard?

Naar mijn mening geen verschil tussen een toegewijd iemand die wel of geen wedstrijden mee doet.
Je verdient er in beide gevallen je hypotheek niet mee dus ik zie geen verschil.

En Sniezel vrij goed en die weet heel goed waar hij mee bezig is.

Omdat je 15 minuten in je string op een podium staat is het het risico allemaal wel waard?

Naar mijn mening geen verschil tussen een toegewijd iemand die wel of geen wedstrijden mee doet.
Je verdient er in beide gevallen je hypotheek niet mee dus ik zie geen verschil.

En Sniezel vrij goed en die weet heel goed waar hij mee bezig is.
+1 plus wedstrijd preppen en onder de 4 % bodyfat gaan is het helemaal niet waard, je krijgt er amper wat voor terug hier in NL

Zag trickster een wedstrijd winnen en kreeg 500 euro als 1e plaats :roflol: no way dat ik voor 500 euro al dat moeite zou doen

Jelly op fysiek! Mooie verhoudingen ook!
Hoe is het met de benen? Heb daar precies nog geen foto van gezien?

• Topic Starter Topic Starter

Ik ken Sniezel vrij goed en die weet heel goed waar hij mee bezig is.
:heart:

Hahahaha ja idd, 15min op het podium staan in je string maakt t het allemaal waard :D

Jelly op fysiek! Mooie verhoudingen ook!
Hoe is het met de benen? Heb daar precies nog geen foto van gezien?
Dank je Arnaud, op de meeting vond je me nog dik :D (j/k)
Ik maak eigenlijk nooit fotos van me benen. Ik weet niet waarom. Ze zijn wel groot, maar heb niet van die zieke separaties op m'n quads.

Hahaha hoiiii, ik ga echt niet met z'n alle achter zo een balletje aan rennen hoor :D

Laatst bewerkt:
+1 plus wedstrijd preppen en onder de 4 % bodyfat gaan is het helemaal niet waard, je krijgt er amper wat voor terug hier in NL

Zag trickster een wedstrijd winnen en kreeg 500 euro als 1e plaats :roflol: no way dat ik voor 500 euro al dat moeite zou doen

Je doet het voor de eer vooral lijkt mij. Ik heb er best respect voor als iemand het leuk vindt om wedstrijden te draaien, zolang er maar ook respect terug gegeven wordt aan de mensen die geen wedstrijd ambities hebben maar toch hun hart en ziel in bodybuilding hebben liggen.
Ik kan niet snappen waarom sommigen hooghartig hun visie opleggen aan anderen, iets wat vooral op fora en achter je rug gedaan wordt ipv face 2 face.

Goede pic trouwens kerel, wou dat ik die rondingen en buffe look weer had!

Super log en fysiek! Ik hou hem in de gaten

• Topic Starter Topic Starter
Je doet het voor de eer vooral lijkt mij. Ik heb er best respect voor als iemand het leuk vindt om wedstrijden te draaien, zolang er maar ook respect terug gegeven wordt aan de mensen die geen wedstrijd ambities hebben maar toch hun hart en ziel in bodybuilding hebben liggen.
Ik kan niet snappen waarom sommigen hooghartig hun visie opleggen aan anderen, iets wat vooral op fora en achter je rug gedaan wordt ipv face 2 face.

Ja heb je sowieso gelijk in!!
Ook al zou ik zelf geen wedstrijden doen, heb ik meer dan respect voor mensen die het wel doen!

Dank je wel!! Leuk om van iemand als jou te horen.

Goede pic trouwens kerel, wou dat ik die rondingen en buffe look weer had!
Je mag wel wat massa van me hebben, als je ook me vet overneemt :D
Maar jij hebt niets te klagen hoor!

Super log en fysiek! Ik hou hem in de gaten
Dan je wel plakpoep

Ik dacht dat je een wedstrijd ging doen sniezel? Althans dat stuurde je me in PM nog niet zo lang geleden...gaan de benen beter?

Nice fysiek kerel, mooi in verhoudingen!

Ja ik zat ook al te kijken, ik lijk op die foto wel een beachboy ipv bodybuilder-wannabe :roflol:
Ik had net zo goed 85kg kunnen wegen op die foto ipv 20kg zwaarder :D

Ook van de posts hierboven; Thanks!!! :heart:

Weet wat je bedoelt hehe. Ik weeg nu 88 en op foto's zou je me 70kg geven soms. Kwaliteit van de foto maakt alles.

Maar wel topfysiek bro, respect!! :-)

Terug
Naar boven