Fitness Seller

Sniezel's HGH Insuline AAS Log

Doe eens zero carbs als je insuline zet :p

Nee gaat lekker man

Goed bezig, nette updates iedere keer!

Beetje milos protocol doe je nu dus?
Ga je dit de komende weken doortrekken?
Wel intressant dat je je wel goed voelt als prewo zet
Het schijnt naar wat k gelezen heb (milos sarcev) dat dit ideaal moet zijn omdat de slin tijdens je workout alle nutrienten vele malen efficienter Naar je spieren pompt en na je workout ook.

• Topic Starter Topic Starter
Beetje milos protocol doe je nu dus?
Ga je dit de komende weken doortrekken?
Wel intressant dat je je wel goed voelt als prewo zet
Het schijnt naar wat k gelezen heb (milos sarcev) dat dit ideaal moet zijn omdat de slin tijdens je workout alle nutrienten vele malen efficienter Naar je spieren pompt en na je workout ook.

Mooi te horen, Milos valt in mijn ogen onder de guru's!

Hier nog even een update pic op 108kg!
Toch vaag, als ik in de spiegel kijk ben ik HUGE, en toch verkleind de foto onwijs in mijn ogen.

v3p1si.jpg
[

Haha ook echt de foto via de spiegel nemen zodat wij kunnen zien wat jij ziet :roflol:

Je arm is bijna even breed als de taille van je gf. En dan zeggen dat je klein oogt :roflol:
is dit de leven?

je hebt eig voldoende massa, zou echt cutten tot de 7 als ik jouw was

[x] Huge (don't doubt it!!)

Je oogt idd echt klein! :D jk naar mijn idee oog je echt ****ing groot.

Vind je ook sowieso groot ogen, want je bent groot...
Tuurlijk je kan altijd groter worden, maar dat betekend niet dat je nu niet groot bent ;)

Haha bigorexia man. Op de foto ben je zelfs huges dus in real life beest.

Beast!!!!!!!!!!!!

aardige schouderkoppen, staan mooi in verhouding met je armen. alleen onderarmen zijn wat minder.. of lijkt dat door de hoek van de foto? je vrouwtje heeft ook een aardig figuurtje zo te zien!

Wij zien ook liever pics van zijn gf:D

Sniez ziet er goed.
Lekker rustig aan cutten.
Ook nog keer been pic?
X

Goed bol! lekker bezig bro!

• Topic Starter Topic Starter
aardige schouderkoppen, staan mooi in verhouding met je armen. alleen onderarmen zijn wat minder.. of lijkt dat door de hoek van de foto? je vrouwtje heeft ook een aardig figuurtje zo te zien!
Thanks man.
Onder armen weet ik niet, volgens mij zijn ze wel oke ??? Ze zijn iig niet zo huge als die van Frank Mcgrath :D
Me chick is fitness figure athlete :p

Wij zien ook liever pics van zijn gf:D

Sniez ziet er goed.
Lekker rustig aan cutten.
Ook nog keer been pic?
X
Ik heb wel pas een benen pic geschoten, zal hem nog eens opzoeken.
x

Thanks brede! Nu nog zo droog worden als jou en dan durf ik naast je te staan (op een afstandje dan :p )

Je oogt idd echt klein! :D jk naar mijn idee oog je echt ****ing groot.
Thanks lange:)

Thanks man.
Onder armen weet ik niet, volgens mij zijn ze wel oke Ze zijn iig niet zo huge als die van Frank Mcgrath
Me chick is fitness figure athlete

dan zal het komen door de hoek van de foto, die van frank zijn egt huge trouwens!
vandaar, beter zo'n vrouwetje.
die zeuren teminste niet als je gaat trainen en alles wat er omheen bij komt kijken. :D

Terug
Naar boven