MuscleMeat

Sniezel's HGH Insuline AAS Log

Thanks man.
Onder armen weet ik niet, volgens mij zijn ze wel oke Ze zijn iig niet zo huge als die van Frank Mcgrath
Me chick is fitness figure athlete

dan zal het komen door de hoek van de foto, die van frank zijn egt huge trouwens!
vandaar, beter zo'n vrouwetje.
die zeuren teminste niet als je gaat trainen en alles wat er omheen bij komt kijken. :D

Ik durf te wedden dat ze dan wel wat anders vinden om over te zeuren :D

Je bent echt een beest man!

Tof dat je gf het ook (min of meer) accepteert.

Gaat goed ouwe! Als ik toch wat moet zeiken (:D)...zou je adhv de foto's geen 9% geven tenzij je misschien heel veel vocht vasthoud? Met 9% zouden bijv. de buikspieren en lijnen op de schouders eruit knallen.

Gaat goed ouwe! Als ik toch wat moet zeiken (:D)...zou je adhv de foto's geen 9% geven tenzij je misschien heel veel vocht vasthoud? Met 9% zouden bijv. de buikspieren en lijnen op de schouders eruit knallen.

stats zijn ook fake:D

:trollface: SNiezel?

• Topic Starter Topic Starter
Thanks man.
Onder armen weet ik niet, volgens mij zijn ze wel oke Ze zijn iig niet zo huge als die van Frank Mcgrath
Me chick is fitness figure athlete

dan zal het komen door de hoek van de foto, die van frank zijn egt huge trouwens!
vandaar, beter zo'n vrouwetje.
die zeuren teminste niet als je gaat trainen en alles wat er omheen bij komt kijken. :D

Mijn vriendin pushed mij om te gaan trainen, zij wilt elke dag. Zo doende heb ik nooit een dag rust haha.

Ik durf te wedden dat ze dan wel wat anders vinden om over te zeuren :D
True ;)

Je bent echt een beest man!

Tof dat je gf het ook (min of meer) accepteert.
Om het nog gekker te maken, als ik me wekelijkse inject een dag uit wil stellen omdat ik moe ben ofzo, loopt ze me gewoon te dwingen en krijg ik dingen naar me hoofd als: Antoine stelt z'n prikken toch ook niet een dag uit? Je wilt toch groot worden of niet?

Klopt, oude stats :D Ik denk dat ik op 12 a 13% zit ofzo

stats zijn ook fake:D

:trollface: SNiezel?
Ik ben stiekem helemaal fake toch :p

Iedereen wederom weer bedankt voor de positieve comments! :bow:

Gaat echt lekker man! Je log is echt top om te lezen :D

Zo'n fanatieke vriendin scheelt ook echt gigantisch! Keep on going bro :wl:

Mijn vriendin pushed mij om te gaan trainen, zij wilt elke dag. Zo doende heb ik nooit een dag rust haha.

waar vindt je zulke vrouwtjes nou? dan maar iets minder rust haha :p

Je delts gaan echt goed , moet ze maar even goed bij krikken :(

Hoe gaat het met de slin nu?
Misschien las ik eroverheen.

Gans het topic doorlopen. De moeite. Ferme log

hahaha, even lachen om je opmerkingen van je GF dat Antoine ook niet een inject overslaat. Ja gaat goed, krijg er bijna weer zin in.

De t*ring he, dat wil wel:p monster

Jij bent pas 21 jaar. De vrouwen die jij date zijn nog meisjes. Die kun je nog zoet houden met een breezer :D

agh leeftijd is maar een nummer;) val niet op dat jonge grut, enne met een breezertje red je tegenwoordig niet meer hoor.. misschien was dat in jouw TIJD? :D haha

---------- Post added 2 August 2013 at 10:13 ----------

:roflol:

gewoon een relatie beginnen met een fles sanex.

Dat irriteert tenminste niet:D

whaha + 1 van jou kan ik teminste nog wat leren:p

True ;)

Om het nog gekker te maken, als ik me wekelijkse inject een dag uit wil stellen omdat ik moe ben ofzo, loopt ze me gewoon te dwingen en krijg ik dingen naar me hoofd als: Antoine stelt z'n prikken toch ook niet een dag uit? Je wilt toch groot worden of niet?

Klopt, oude stats :D Ik denk dat ik op 12 a 13% zit ofzo

Ik ben stiekem helemaal fake toch :p

Iedereen wederom weer bedankt voor de positieve comments! :bow:

Schitterrend zon vriendin!! Die van mij eergisteren, net voor ik ging prikken: "schattie, je hebt ze toch wel even opgewarmd he?" (Had de dag ervoor blijkbaar lopen zagen over injectie pijn van die prop :-)

En het eerste wat ze altijd doet als mijn ouders op bezoek komen is mijn rondslingerende slinspuitjes opruimen LOL

Terug
Naar boven