AndroidHealthClinic

Sniezel's HGH Insuline AAS Log

Goede foto man nice delts

Update??

Zo niet sticky waardig natuurlijk :D

Wat is je vraag nu dan?

Je verkoopt spul of moet je spul hebben?

Fysiek ziet er goed uit bro!
Snap wat je bedoelt, foto's vertekenen altijd vind ik zowel positief als negatief ;)
In het echt zie je er in ieder geval goed groot uit, maar bovenal mooi in verhouding allemaal.
Zeker ook goed stel poten, maar definitie/separatie op de benen heb ik zelf ook nog nooit bereikt, is echt heel persoonlijk...
Ene heeft dat echt al heel snel en een ander pas heel laat, dan zullen ze er wel super ziek uitzien want massa heb je wel!

Nog een beetje tevreden sniezel?

• Topic Starter Topic Starter
Fysiek ziet er goed uit bro!
Snap wat je bedoelt, foto's vertekenen altijd vind ik zowel positief als negatief ;)
In het echt zie je er in ieder geval goed groot uit, maar bovenal mooi in verhouding allemaal.
Zeker ook goed stel poten, maar definitie/separatie op de benen heb ik zelf ook nog nooit bereikt, is echt heel persoonlijk...
Ene heeft dat echt al heel snel en een ander pas heel laat, dan zullen ze er wel super ziek uitzien want massa heb je wel!
Dank je wel man, was gezellig je ontmoet te hebben.

Nog een beetje tevreden sniezel?
Ja zeker!

Laat ik nog maar een update doen :)

Laatst bewerkt:
hoe zit het met de gains sniezel?

hoe zit het met de gains sniezel?

UPDATE WEEK 6 dag 5
VR 20 Juli

107,0KG (+7kg)
buikhuidplooi 6mm (-1mm)
Arm-omtrek 47,2cm (+1,7cm)

Sorry dat het zo lang op zich heeft moeten wachten voor dat ik een update heb kunnen plaatsen.
Ik ben gewoon zo druk geweest.
Ik heb sinds me laatste update 2 weken geleden maar 7 keer kunnen sporten. Dwz 3 keer per week ongeveer.
Toch ben ik sinds me laatste update nog wel wat aangekomen, armen ook weer een klein beetje gegroeid.

Insuline ben ik helemaal mee gestopt sinds me laatste update. Vooral nu met hoe druk ik het heb is het niet te doen.
Ik heb niet genoeg tijd om perfect te kunnen eten etc.

Gezien ik momenteel niet hard genoeg eraan kan trekken om echt nog meer te groeien ben ik ook maar rustig aan met een zig-zag dieetje begonnen, om er wat harder bij te komen staan met dit mooie weer en me vakantie in zicht ;)

Hier een klein fototje, zonder pomp genomen.... (met wat vage belichting, maar toch :) )

1zq4uhs.jpg

Laatst bewerkt:
Ziet er hard uit kerel, nice.

Grote rug man!

Pffff damn bro je gaat weer lekker!

Gaat goed zo te zien

Week 6 en dan al zo huge, echt bizar vergeleken met de foto op pagina 1! :eek: Goed dat je ondanks de drukte toch nog tijd weet te maken om te trainen. Begrijpelijk dat je nog vaker wilt trainen, maar niks mis met 7x in 2 weken lijkt me. Brood op de plank lijkt me iets belangrijker, geen eten geen gains :D Volhouden bro, misschien dat ik binnenkort weer ff kom buurten!

(Datum van je update klopt niet helemaal ;))

Ziet er goed uit! Enig idee op hoeveel % je staat?

Netjes

Nice back, ziet er goed uit!

Netjes bro

Maar achterkant van je hoofd is ook al zo lelijk dat je die moet zwart maken ? :D

Dank je Testo!

Week 6 en dan al zo huge, echt bizar vergeleken met de foto op pagina 1! :eek: Goed dat je ondanks de drukte toch nog tijd weet te maken om te trainen. Begrijpelijk dat je nog vaker wilt trainen, maar niks mis met 7x in 2 weken lijkt me. Brood op de plank lijkt me iets belangrijker, geen eten geen gains :D Volhouden bro, misschien dat ik binnenkort weer ff kom buurten!

(Datum van je update klopt niet helemaal ;))
Datum aangepast ;)
Maar idd, ik had het je uitgelegd he, brood is voorlopig ff belangrijker. Toch kan ik aankomende week wel redelijk veel trainen. Buurten is altijd welkom. Pm maar als je savonds een keer komt trainen bij ons.

Ziet er goed uit! Enig idee op hoeveel % je staat?
Vet% is momenteel echt nog te hoog. Volgens Anthony Oosterlaag van dit forum zat ik op 14 momenteel :D
Nou vind ik dat wel heel erg hoog geschat. :)

Maar nu met me dieet gaat het wel hard eraf. Echt groeien ging ik toch niet meer doen door me werk en hoe druk ik het hem en dat ik niet aan een strikt dieet kan houden. Vandaar accepteer ik nu me massa en ga me massa proberen vast te houden en te cutten.

Netjes bro

Maar achterkant van je hoofd is ook al zo lelijk dat je die moet zwart maken ? :D
Wie weet heb ik wel zo een joods keppeltje op :D

Terug
Naar boven