Lockon
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 39
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dank je wel man, was gezellig je ontmoet te hebben.Fysiek ziet er goed uit bro!
Snap wat je bedoelt, foto's vertekenen altijd vind ik zowel positief als negatief
In het echt zie je er in ieder geval goed groot uit, maar bovenal mooi in verhouding allemaal.
Zeker ook goed stel poten, maar definitie/separatie op de benen heb ik zelf ook nog nooit bereikt, is echt heel persoonlijk...
Ene heeft dat echt al heel snel en een ander pas heel laat, dan zullen ze er wel super ziek uitzien want massa heb je wel!
Ja zeker!

)
Goed dat je ondanks de drukte toch nog tijd weet te maken om te trainen. Begrijpelijk dat je nog vaker wilt trainen, maar niks mis met 7x in 2 weken lijkt me. Brood op de plank lijkt me iets belangrijker, geen eten geen gains
Volhouden bro, misschien dat ik binnenkort weer ff kom buurten!
)Dank je Testo!
Datum aangepastWeek 6 en dan al zo huge, echt bizar vergeleken met de foto op pagina 1!Goed dat je ondanks de drukte toch nog tijd weet te maken om te trainen. Begrijpelijk dat je nog vaker wilt trainen, maar niks mis met 7x in 2 weken lijkt me. Brood op de plank lijkt me iets belangrijker, geen eten geen gains
Volhouden bro, misschien dat ik binnenkort weer ff kom buurten!
(Datum van je update klopt niet helemaal)

Vet% is momenteel echt nog te hoog. Volgens Anthony Oosterlaag van dit forum zat ik op 14 momenteel

Wie weet heb ik wel zo een joods keppeltje opNetjes bro
Maar achterkant van je hoofd is ook al zo lelijk dat je die moet zwart maken ?![]()