XXL Nutrition

Sniezel's HGH Insuline AAS Log

Ziet er erg goed uit man!

Leuk dat ik je ook in het echt heb kunnen aanschouwen, kan zeggen dat het er net zo goed uit zag.

Merk je veel verschil dat je nu gestopt bent met insuline?

• Topic Starter Topic Starter
Ziet er erg goed uit man!

Leuk dat ik je ook in het echt heb kunnen aanschouwen, kan zeggen dat het er net zo goed uit zag.

Merk je veel verschil dat je nu gestopt bent met insuline?

Mwa, toen ik die 2 weken insuline na me training nam, merkte ik wel echt dat ik VOL VOL kwam te staan.
Het werkt zeker wel. Vooral als je het 4 volle weken achter elkaar zou doen op volle toeren volgens mij.

Verder is het moeilijk te zien of ik nu heel veel minder hard groei gezien ik nu amper meer kan trainen en strikt kan eten :(

Ik volg!
Net fysiek ;)

UPDATE WEEK 7 dag 1
MA 22 Juli

107,0KG (+7kg)
buikhuidplooi 5mm (-2mm)
Arm-omtrek 47,2cm (+1,7cm)

Me dieet gaat inmiddels erg goed. Begin telkens meer vormen te zien.
Trainen begint nu ook vaker te lukken. 4 a 5 keer in de week ga ik deze week sowieso wel redden!

Hier nog een kleine actie pic van vandaag
2wdx91x.jpg

Lekker bezig bro.
Doe je nu carb cycling?

Shape lijkt nu al een stuk scherper te staan op die foto klasse man! Nog geen sides van de hgh?opgezette handen enzovoort ??

Shape lijkt nu al een stuk scherper te staan op die foto klasse man! Nog geen sides van de hgh?opgezette handen enzovoort ??

Nee die sides had ik anderhalf jaar geleden toen ik met HGH begon. :D Sinds dien blast en cruise ik die HGH.
4iu tijdens me kuurtjes, en 2,5iu als ik off ben.

Enige sides die ik nu heb is dat me voeten blijven groeien :cool:

je voeten blijven groeien ? :P

Sniezel heeft straks niet alleen kleding nodig van de kleermaker, maar ook op maat gemaakte schoenen van de HGH schoenmaker :p

Hgh altijd pharma grade?

Helpt die GH op 2.5 iu nou ook merkbaar je massa behouden tijdens je nakuur/erna?

Goed bezig kerel :thumb:

Dank je wel! Als ik ooit richting jouw formaat ga ben ik tevreden :D

Helpt die GH op 2.5 iu nou ook merkbaar je massa behouden tijdens je nakuur/erna?
Ja ik heb het idee van wel, vooral als je het echt NET voor, of tijdens je training zet heb ik het idee dat het helemaal lekker werkt.
Daar naast kan je ook 3 weekjes winny ergens halverwege je off periode pakken, en je HGH tijdens die 3 weken verhogen naar 4iu. Dan heb je direct weer al die pomp en terug. En heeft niet echt negatief effect op je herstel voor mijn gevoel.

Hij gebruikt hygetropin als ik het juist heb. (.cn versie)
Het is dus gewoon generieke.
Ja, deze zijn enigzins te vergelijken met pharma grade.

Lekker bezig bro, keep it up! :-)

Sniezel, Super goede log man! Ik heb gewoon 3 uur lang alles gelezen comments en alles! Waarom? Deze log is zeer informatief, je bent een heel eerlijk en je durft zelfs te vragen naar iets in deze log. Dat doen er niet veel, daarbij had ik ook plezier om het te lezen. Veel succes met je huidige kuur! Petje af man ga zo door! Ik kijk al uit naar de komende!

Sniezel, Super goede log man! Ik heb gewoon 3 uur lang alles gelezen comments en alles! Waarom? Deze log is zeer informatief, je bent een heel eerlijk en je durft zelfs te vragen naar iets in deze log. Dat doen er niet veel, daarbij had ik ook plezier om het te lezen. Veel succes met je huidige kuur! Petje af man ga zo door! Ik kijk al uit naar de komende!

Thanks man, dit vind ik nou een leuke reply :)

Doet me goed te horen dat men er wat aan heeft! :engel:

Update ?

UPDATE WEEK 8 dag 1
MA 29 Juli

108,0KG (+8kg)
buikhuidplooi 5mm (-2mm)
Arm-omtrek 47,2cm (+1,7cm)

Weeeer een weekje verder!

Afgelopen week toch 5 keer kunnen trainen. EN EEN KILOTJE AANGEKOMEN :D
Zit nog steeds op dieet, soms wat zero carb dagen er doorheen.
Alleen gaat het nog niet heel erg hard. Nou heeft dieet ook tijd nodig, maar dat zal ik het wel gunnen, ook na me kuur zal ik door gaan met me dieet.

Deze week heb ik toch nog een keer schijt aan gehad en weer eens insuline geprobeerd te nemen!!
Ik heb het afgelopen week 3 keer gezet.

Dit keer 's avonds (20h) voor me training thuis 6iu insuline en 30gr whey.
-- 15min later op de gym 80gr dextro, BCAA, Glutamine
-- Tijdens training BCAA's
-- Na me training (1h30 na inject) 80gr dextro, pepto pro, 60gr whey
-- Thuis aangekomen (1h45 na inject) 60gram carbs (uit 100gr oats) en 30gr whey samen met een blikje tonijn op water basis.

3h30 na je inject ga ik slapen en neem ik nog 30gr casseine.

Dit werkte top!!! Voor t training is echt veeel beter als je het aan mij vraagt.
Ik had geen last van moeheid.
Ik heb ook geen diaree meer. Dit lag dus waarschijnlijk gewoon aan die klote ontbijt koek die ik maar als carb-bommen nam. Ik weet zeker dat ik nu ook nog veelste hoog in me carbs zit voor die 6iu.

Hoe dan ook ben ik mede hierdoor 1kg door aangekomen deze week. Ik heb dikkere pomp dan ooit door de dag heen, alles staat bol. Voel me HUGE terwijl ik op dieet ben :D

We zijn weer lekker bezig in ieder geval :)

Terug
Naar boven