Menthol
Cool Novice
- Waardering
- 13
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 63kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ziet er erg goed uit man!
Leuk dat ik je ook in het echt heb kunnen aanschouwen, kan zeggen dat het er net zo goed uit zag.
Merk je veel verschil dat je nu gestopt bent met insuline?

Shape lijkt nu al een stuk scherper te staan op die foto klasse man! Nog geen sides van de hgh?opgezette handen enzovoort ??
Sinds dien blast en cruise ik die HGH.
Dank je wel! Als ik ooit richting jouw formaat ga ben ik tevreden

Ja ik heb het idee van wel, vooral als je het echt NET voor, of tijdens je training zet heb ik het idee dat het helemaal lekker werkt.Helpt die GH op 2.5 iu nou ook merkbaar je massa behouden tijdens je nakuur/erna?
Ja, deze zijn enigzins te vergelijken met pharma grade.Hij gebruikt hygetropin als ik het juist heb. (.cn versie)
Het is dus gewoon generieke.
Sniezel, Super goede log man! Ik heb gewoon 3 uur lang alles gelezen comments en alles! Waarom? Deze log is zeer informatief, je bent een heel eerlijk en je durft zelfs te vragen naar iets in deze log. Dat doen er niet veel, daarbij had ik ook plezier om het te lezen. Veel succes met je huidige kuur! Petje af man ga zo door! Ik kijk al uit naar de komende!