AndroidHealthClinic

Sniezel's HGH Insuline AAS Log

Weer een beetje hersteld na je vakantie? Meestal met een paar dagen wel weer op niveau

Dank je wel, ik doe me best!

Hier nog een leuke foto, net geschoten:
2drrs76.jpg

ziet er goed uit, maar hoe staat ie er voor met de benen?
zie nl alleen maar UB fotos voorbij komen

Shit sniezel, die schouders man...hebben ze die ballen achteraf opgeplakt of zo? ;-)

• Topic Starter Topic Starter
Would hit

Wat zijn je plannen sniezel ?

Wat zijn je plannen sniezel ?

Voorlopig niets, zit momenteel aan de HMG en Nolva.

Ga misschien over 2 maanden eens 3 weken winny tussen door doen, maar wil verder lang off blijven.
Heb laatste weken erg veel last van mijn hart, nou ben ik hier al wel eens bij het ziekenhuis geweest en heb ik wel vaker last, maar wil voorlopig ff rustig aan doen en aanzien.

Het overleiden van "diehartecto" van dit forum (wat de beste vriend van een maatje van me was) doet je toch ook ff beseffen dat het zomaar verkeerd kan gaan in deze sport.

m'n voorlopige doel is om naar die 9 a 8% bf te gaan.

Ik hoorde het idd dat Diehartecto overleden was. Echt véél te jong!
Heel naar als iemand zo vroeg overlijd.

Als je je zorgen maakt Sniezel misschien is het een idee om eens een MRI van je hart te laten maken.
Dan kunnen ze meteen zien om je eventuele afwijkingen hebt welke de oorzaak is voor vroegtijdige hart dood en tevens zien ze of je hart vergroot is.

Ik heb een paar jaar geleden meegedaan aan een onderzoek waarbij dat gedaan werd en ik had gelukkig geen enkele afwijking of vergroting. Ik wil dit jaar weer een MRI laten doen om te kijken of ik nog geen vergroting heb.

Dosis en lengte hmg/Nolva?

Ik hoorde het idd dat Diehartecto overleden was. Echt véél te jong!
Heel naar als iemand zo vroeg overlijd.

Als je je zorgen maakt Sniezel misschien is het een idee om eens een MRI van je hart te laten maken.
Dan kunnen ze meteen zien om je eventuele afwijkingen hebt welke de oorzaak is voor vroegtijdige hart dood en tevens zien ze of je hart vergroot is.

Ik heb een paar jaar geleden meegedaan aan een onderzoek waarbij dat gedaan werd en ik had gelukkig geen enkele afwijking of vergroting. Ik wil dit jaar weer een MRI laten doen om te kijken of ik nog geen vergroting heb.

Ik heb een half jaar geleden een onderzoek gehad waar ze ook een hart filmpje hadden gemaakt, me hart maakte een rare slag, kwam door vermoeidheid/stress, maar verder was me hart gezond, had alleen wel een vergrote linker vertrikel.

Nolva 20mg pd
HMG 25mg eod
:)

Ik heb die chinese hmg met wit groene verpakking en alleen maar chinees ge-ouwehoer op de verpakking :D

EIND UPDATE

Inmiddels is mijn laatste inject 5 weken geleden. Heb dus maar een 8 weekse kuur gedaan :(

Ondanks dat ik enkele keren maar insuline heb kunnen zetten (missch 10 injects) vond ik het wel een aparte/leuke ervaring.

Ik vond het jammer dat ik niet me kuur zo af had kunnen maken als gehoopt. Ik dacht 9 weken volop te kunnen knallen, maar kreeg het na 5 weken door omstandigheden zo druk dat ik soms maar 3 keer in de week kon trainen.
Ondanks dat ben ik wel tevreden. :)

Ik ben inmiddels al een maand op dieet. Lekker aan het na-kuren.
Daarnaast doe ik zo nu en dan cardio, lekker hardlopen etc.
Ik ben al het vocht van me kuur helemaal kwijt en is dit ongeveer het eind resultaat waar ik op ben komen te staan.

103,0KG (+3kg)
buikhuidplooi 4mm (-3mm) REDELIJK WAT VET KWIJT!
Arm-omtrek 46,7cm (+1,2cm)

i55ahd.jpg

Gruwelijk!:thumbs:

Terug
Naar boven