AndroidHealthClinic

Sniezel's HGH Insuline AAS Log

Looking good Gab!

Netjes bro!

Jammer dat je niet je hele kuur hebt kunnen doen zoals je had gepland.

Hoe lang ga je nu off?

Mooi verschil man!
Goed resultaat ondanks dat het niet optimaal is gegaan :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Netjes bro!

Jammer dat je niet je hele kuur hebt kunnen doen zoals je had gepland.

Hoe lang ga je nu off?
Thanks man,
ik ga zeker lang off. Misschien voor volgende zomer alleen een kuurtje doen. (JeWeEt TocH, ZoMerrRRr Fittt :roflol: )
Heb het even gehad voor nu, maar misschien dat het over een paar maandjes al te erg begint te kriebelen :D Maar dat zien we dan wel.
Ik ga wel over 2 maanden ff 3 weekjes winny tussen door doen, onderdrukt bijna niet, en geeft je weer ff die bolheid terug.

Thanks G!

Thanks Tremendes :)

---------- Post toegevoegd 30 August 2013 om 22:34 ----------

Mooi verschil man!
Goed resultaat ondanks dat het niet optimaal is gegaan :thumbs:

Dank je, ja ik baal er ook van, maar vond het wel leuk om weer ff te kuren en ook om dit log bij te houden :)

Nice progressie dier

Net resultaat hoor ;)

Leuke vergelijking, zouden meer loggers moeten doen! Mooie progressie man!!

hoe zit je voeding inelkaar tijdens je off fase?

Thanks man,
ik ga zeker lang off. Misschien voor volgende zomer alleen een kuurtje doen. (JeWeEt TocH, ZoMerrRRr Fittt :roflol: )
Heb het even gehad voor nu, maar misschien dat het over een paar maandjes al te erg begint te kriebelen :D Maar dat zien we dan wel.
Ik ga wel over 2 maanden ff 3 weekjes winny tussen door doen, onderdrukt bijna niet, en geeft je weer ff die bolheid terug.

Thanks G!

Thanks Tremendes :)

---------- Post toegevoegd 30 August 2013 om 22:34 ----------

Dank je, ja ik baal er ook van, maar vond het wel leuk om weer ff te kuren en ook om dit log bij te houden :)

Haha ja winter is niet belangrijk. Pas als het weer strand weer is, wordt het interessant haha.

Mooie progressie ondanks de mindere omstandigheden!:thumb:
Erg interessante en duidelijke log, kunnen hoop mensen voorbeeld aan nemen.

Goed gelogd :thumbs:

Good result!
Jammer dat het niet helemaal volgens plan ging.

hoe zit je voeding inelkaar tijdens je off fase?
Voornamelijk veel rijstenwafels :D

Maar ik ontbijt met een eiwitshake en drink amino's in de auto opweg naar werk.
Op werk 5 rijstenwafels met light Jam.
En vervolgens blijf ik om de 2uur 4a5 rijstenwafels eten. Redelijk veel whey shakes en tonijn blikjes erbij.
Avond eten soms wel, soms niet met carbs.

Alleen merk ik echt dat ik zelfs hier niet van afval, moet echt cardio erbij doen maar heb er simpel weg geen tijd voor.

Good result!
Jammer dat het niet helemaal volgens plan ging.

Thanks man!
Ik ben weer ff lekker bezig geweest en heb me vermaakt, is net zo belangrijk ;)
Ik wil er standaard gewoon net zo droog als jou bij staan. :)

Blijft jouw fysiek tijdens lange off periodes gewoon net zo als je before pics op enkel een beetje hgh ?

Nice. Toch een zichtbaar verschil ondanks de korte kuur en drukke periode.
Welke meerwaarde verwacht je van een 3 weken winny only?

Voornamelijk veel rijstenwafels :D

Maar ik ontbijt met een eiwitshake en drink amino's in de auto opweg naar werk.
Op werk 5 rijstenwafels met light Jam.
En vervolgens blijf ik om de 2uur 4a5 rijstenwafels eten. Redelijk veel whey shakes en tonijn blikjes erbij.
Avond eten soms wel, soms niet met carbs.

Alleen merk ik echt dat ik zelfs hier niet van afval, moet echt cardio erbij doen maar heb er simpel weg geen tijd voor.

rijstwafel met jam is wel winwin :D
maar je telt je KH/proteine inname dus niet voor zover ik begrijp.
word je niet kotmisselijk van al die shakes op een dag ? en waarom niet meer 'vast' voedsel, gemakzucht? :P

Blijft jouw fysiek tijdens lange off periodes gewoon net zo als je before pics op enkel een beetje hgh ?
Ja blijft wel redelijk oke. Vooral als je een keertje 3 weken winny tussendoor doet, en in die 3 weken je HGH ook upped. Blijf er meestal wel goed bij staan ja. Maar dat is ook pas sinds ik HGH gebruik en echt wat hoger in me eiwitten zit.
Vroeger wat het 1 groot jojo verhaal op AAS only en slecht dieet.

Nice. Toch een zichtbaar verschil ondanks de korte kuur en drukke periode.
Welke meerwaarde verwacht je van een 3 weken winny only?
Nou enkel dat je even die pomp terug hebt en alles weer vol is, en weer terug op grote is. Soms heb je in een lange of periode dat je NET iets te veel afvalt dan dat je gehoopt had te doen. Dat pak ik persoonlijk dan wel terug.

rijstwafel met jam is wel winwin :D
maar je telt je KH/proteine inname dus niet voor zover ik begrijp.
word je niet kotmisselijk van al die shakes op een dag ? en waarom niet meer 'vast' voedsel, gemakzucht? :P

Nee ik tel totaal niet me KH en vet inname. eiwit inname tel ik ook niet bewust, weet alleen dat ik gemiddeld wel rond de 250gr per dag zit.
Als ik me voeding aan wil passen ga ik gewoon hoger of lager dan normaal zitten. Tellen van macros vind ik niet echt van belang. Ik kijk gewoon in die spiegel, en hoeveel gram carbs ik exact eet verteld mij niets extra's.

Wordt zelf trouwens niet misselijk van shakes vind shakes een traktatie. Heerlijk!
En waarom niet meer vast voedsel? Dan blijf je kip en tonijn eten, op een gegeven moment komt dat wel me neus uit. Balanceer het gewoon een beetje

Indrukwekkend verschil op de voor en na foto, vooral aangezien je kuur naar omstandigheden niet helemaal top verlopen is. Ook erg interessant om dit log te volgen, aangezien je zowel de voor- als nadelen van de kuur hier besprak. Ik hoop in de toekomst meer van zulke interessante logs te kunnen volgen :)

wat is de nakuur?

nakuur week 1-8 20mg Nolva ed
nakuur week 1-6 25mg HMG EOD

Supps: Vit D3, D-Aspartic Acid, Zink

Denk dat het dan wel goed moet gaan, misschien dat ik eerder stop met me nakuur, maar dat ligt eraan hoe ik me voel.
Je kan nooit exacte lengte van je nakuur van te voren bepalen vind ik.

Terug
Naar boven