- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks man,Netjes bro!
Jammer dat je niet je hele kuur hebt kunnen doen zoals je had gepland.
Hoe lang ga je nu off?
)
Maar dat zien we dan wel.Thanks G!
Thanks Tremendes

Mooi verschil man!
Goed resultaat ondanks dat het niet optimaal is gegaan![]()

Thanks man,
ik ga zeker lang off. Misschien voor volgende zomer alleen een kuurtje doen. (JeWeEt TocH, ZoMerrRRr Fittt)
Heb het even gehad voor nu, maar misschien dat het over een paar maandjes al te erg begint te kriebelenMaar dat zien we dan wel.
Ik ga wel over 2 maanden ff 3 weekjes winny tussen door doen, onderdrukt bijna niet, en geeft je weer ff die bolheid terug.
Thanks G!
Thanks Tremendes
---------- Post toegevoegd 30 August 2013 om 22:34 ----------
Dank je, ja ik baal er ook van, maar vond het wel leuk om weer ff te kuren en ook om dit log bij te houden![]()
Voornamelijk veel rijstenwafels

Good result!
Jammer dat het niet helemaal volgens plan ging.

Voornamelijk veel rijstenwafels
Maar ik ontbijt met een eiwitshake en drink amino's in de auto opweg naar werk.
Op werk 5 rijstenwafels met light Jam.
En vervolgens blijf ik om de 2uur 4a5 rijstenwafels eten. Redelijk veel whey shakes en tonijn blikjes erbij.
Avond eten soms wel, soms niet met carbs.
Alleen merk ik echt dat ik zelfs hier niet van afval, moet echt cardio erbij doen maar heb er simpel weg geen tijd voor.

Ja blijft wel redelijk oke. Vooral als je een keertje 3 weken winny tussendoor doet, en in die 3 weken je HGH ook upped. Blijf er meestal wel goed bij staan ja. Maar dat is ook pas sinds ik HGH gebruik en echt wat hoger in me eiwitten zit.Blijft jouw fysiek tijdens lange off periodes gewoon net zo als je before pics op enkel een beetje hgh ?
Nou enkel dat je even die pomp terug hebt en alles weer vol is, en weer terug op grote is. Soms heb je in een lange of periode dat je NET iets te veel afvalt dan dat je gehoopt had te doen. Dat pak ik persoonlijk dan wel terug.Nice. Toch een zichtbaar verschil ondanks de korte kuur en drukke periode.
Welke meerwaarde verwacht je van een 3 weken winny only?
rijstwafel met jam is wel winwin
maar je telt je KH/proteine inname dus niet voor zover ik begrijp.
word je niet kotmisselijk van al die shakes op een dag ? en waarom niet meer 'vast' voedsel, gemakzucht?![]()