AndroidHealthClinic

Sniezel's HGH Insuline AAS Log

Wel overwogen beslissing top !! Maar weinig mensen die zo eerlijk toegeven waarom ze stoppen petje af

Ben je niet bang om 'in te kakken'?

• Topic Starter Topic Starter
Ben je niet bang om 'in te kakken'?

Ingekakt ben ik al :roflol:
Maar ben inmiddels alweer iets gegroeid in de afgelopen 2 weken, dus nee, niet bang om nog meer in te kakken :D

Het meeste is toch vocht, je houdt gewoon zo lang zo veel vocht vast. Zeker 3 maanden lijkt wel.
Als je die 3 maanden voorbij bent en door blijft trainen en goed eiwitten blijft eten, komt alles wel goed!

Knap man, als AAS je leven te fel gaan beinvloeden op een negatieve manier is het zoizo tijd om te stoppen.
Zeker als je een gezin hebt ! Succes met je verdere streef.

Respect.

En succes.

Wijs besluit zo te horen. Gezin is belangrijker. Succes verder bro.

Never say never :-)

Maar respect hoor, testiculaire atrofie heb je dan toch niet, want voor zo'n beslissing moet je ballen hebben :-)

Succes verder!

Goede gezondheid en gezin zijn uiteraard belangrijker. Maar nog steeds een super fysiek bro, still jelly! :D

Mooi om te lezen!

Respect voor je beslissing! Succes verder!

Hoeveel jaar heb je gekuurd in totaal

Hoeveel jaar heb je gekuurd in totaal

Ik begon zo een 5 a 6 jaar geleden met me eerste kuurtje, maar heb ook vaker maar eens per jaar wat genomen of een jaar niets genomen.
Dus ik heb absoluut niet 5 jaar lang lopen knallen ofzo.

Overigens heb ik ook minder tijd voor trainen, een drukker leven etc. Kuren en 6 keer per week trainen past er ook niet echt meer in. Ik train nu 4 keer in de week ofzo. Heb gewoon niet zo veel tijd meer.

Ik begon zo een 5 a 6 jaar geleden met me eerste kuurtje, maar heb ook vaker maar eens per jaar wat genomen of een jaar niets genomen.
Dus ik heb absoluut niet 5 jaar lang lopen knallen ofzo.

Overigens heb ik ook minder tijd voor trainen, een drukker leven etc. Kuren en 6 keer per week trainen past er ook niet echt meer in. Ik train nu 4 keer in de week ofzo. Heb gewoon niet zo veel tijd meer.

Ja precies, mar gezin ? Heb je kinderen

Begrijpelijke beslissing gezien druk leven etc. Ook leuk om nog eens iemand te zien die durft zeggen "geen spijt dat ik gekuurd heb maar het is niet altijd fun & games" :D

Wat ik niet 100% begrijp is dat je aangeeft nooit meer injects te doen. Waar leg je de grens dan? Orals zijn ok, injects niet maar HGH zou je eventueel wel doen?

Was jij niet de gene die sterk tegen cruise blast was?
Nogal obvious dat het je gaat ****en als je zwaar kuurt en compleet off gaat met alleen wat GH telkens weer.

Goed dat je er open over bent in ieder geval.

Ja precies, mar gezin ? Heb je kinderen
Ja, ben bijna 30 hoor ;)

Begrijpelijke beslissing gezien druk leven etc. Ook leuk om nog eens iemand te zien die durft zeggen "geen spijt dat ik gekuurd heb maar het is niet altijd fun & games" :D

Wat ik niet 100% begrijp is dat je aangeeft nooit meer injects te doen. Waar leg je de grens dan? Orals zijn ok, injects niet maar HGH zou je eventueel wel doen?
Ik leg de grens bij AAS die je axis zwaar belasten (m.a.w. alles waarbij je een na-kuur nodig hebt ;) )

Hgh heb ik niet echt sides van, zou ik missch voor de zomer ooit nog wel eens doen incl een potje winny ofzo. Meer niet.

Was jij niet de gene die sterk tegen cruise blast was?
Nogal obvious dat het je gaat ****en als je zwaar kuurt en compleet off gaat met alleen wat GH telkens weer.

Goed dat je er open over bent in ieder geval.

Ja klopt, wat dat betreft kan je beter constant on zijn haha.

Je hebt nog nooit echt super droog gestaan?

ik hoor je over een jaar wel weer :D

Meen je niet?
Als ik t zo lees is t verstandig, gezondheid gaat voor.

Je zal wel een hoop terugvallen dan of niet?

Terug
Naar boven