XXL Nutrition

Sniezel's HGH Insuline AAS Log

Hoe lang ben je on geweest dan sniez?

Mooi resultaat :thumbs:

Deftige nakuur voor een cycle van 8 weken. Speciale reden voor de duur? Ik zie regulier vaak 1/3 kuurtijd als nakuur gedaan worden .

Zieke nakuur voor een 8 weken durende kuur, waarom zo kort?

• Topic Starter Topic Starter
Deftige nakuur voor een cycle van 8 weken. Speciale reden voor de duur? Ik zie regulier vaak 1/3 kuurtijd als nakuur gedaan worden .

Zieke nakuur voor een 8 weken durende kuur, waarom zo kort?

Zoals ik al zei:
Denk dat het dan wel goed moet gaan, misschien dat ik eerder stop met me nakuur, maar dat ligt eraan hoe ik me voel.
Je kan nooit exacte lengte van je nakuur van te voren bepalen vind ik.
Dus het kan zijn dat ik er na 5 of 6 weken al mee stop.
2 weekjes extra aan de nolva kan nooit veel kwaad hoor. Het triggered je lichaam alleen maar om meer stuurhormoon aan te maken.

Ik hou eerlijk gezegd ook niet echt exact bij hoe ver ik in me na-kuur zit, op een gegeven moment vind ik t gewoon mooi geweest :D

Zoals ik al zei:

Dus het kan zijn dat ik er na 5 of 6 weken al mee stop.
2 weekjes extra aan de nolva kan nooit veel kwaad hoor. Het triggered je lichaam alleen maar om meer stuurhormoon aan te maken.

Ik hou eerlijk gezegd ook niet echt exact bij hoe ver ik in me na-kuur zit, op een gegeven moment vind ik t gewoon mooi geweest :D

Ah oke, dacht dat je misschien gebridged had voor die 8 weken en dat je daarom een wat langere nakuur neemt.

Thnx voor t loggen!

Wat zijn je goals op de langere termijn?
Ziet er verder heerlijk bruut uit gab! Weer een keerje samen de gym in :)

Wat een fysiek man, streefje!

Streeffysiek!

Ah oke, dacht dat je misschien gebridged had voor die 8 weken en dat je daarom een wat langere nakuur neemt.

Thnx voor t loggen!
Haha nee, ik zou enkel bridgen als ik een heel jaar vrij had, en volle bak kon eten en trainen :D

Wat zijn je goals op de langere termijn?
Ziet er verder heerlijk bruut uit gab! Weer een keerje samen de gym in :)
Hey maat, dank je wel.
Inderdaad, samen naar de gym is zeker 5 jaar geleden.

Wat een fysiek man, streefje!
:heart:

Wat merk je dan als je kunt stoppen met. Nakuren??

Traps zijn veel meer naar buiten gekomen, armen zijn ook iets dikker.
Mooie resultaten!

Update?

Hij is Diabetes geworden...

Hahahaha nee geen insuline meer aangeraakt.

Valt weinig up te daten momenteel jongens. Druk, train een beetje door, niet te veel.
Geen last van libido dip of wat dan ook. Herstel gaat tot nu toe redelijk prima.

Geen verschil in me fysiek in de afgelopen weken.

Wanneer laat je je bloed waarden meten?

Deel je ze met je fans? :eyebrow:

Nog nieuws hier??

Netjes!

UPDATE

Inmiddels zijn we al geruime tijd OFF, maar dan ook echt OFF van alles.
Ik was een tijdje best ziek geweest waardoor ik overal mee gestopt ben, dus ook geen HGH meer.

Me gezicht is echt zo erg dun geworden, echt jaren geleden dat ie zo dun was, ben wel meteen een stuk knapper en 2 jaar jonger :D (tenminste, als ik de vrouwen om me heen moet geloven) :roflol:

Tevens heb ik besloten NOOIT MEER injects te gaan nemen.

Ik heb door de jaren heen te veel sides gehad, ik wordt er gewoon geen beter persoon van, heb altijd vage bijwerkingen. En dit gaat echt van hart-ritme stoornissen, tot last van me prostaat tot evenwichts stoornissen en chronische misselijkheid etc.

Daarnaast vallen die hormonenschommeling te zwaar op me gemoedstoestand. Vooral als je een gezin hebt is dit niet te doen.
Met andere woorden ben ik het gewoon zat :)

Een winstrolletje voor 3 weken zou geen kwaad kunnen en zal ik vast nog wel gaan doen. Heel eventueel zet ik er dan een maandje HGH bij om het te ondersteunen, maar ook daar ben ik niet zeker van.

Ik heb inmiddels een fysiek opgebouwd waar ik tevreden mee ben, ook nu ik wat kleiner ben.
Ik vind me uitdaging nu in droger en gedefinieerder te worden.

Overigens heb ik geen spijt dat ik altijd zwaar gekuurd heb hoor :D

We zullen je missen, baas.

Zeg dan op zn minst al je kuren zodat ik weet wat ik moet doen :roflol:

Terug
Naar boven