Fitness Seller

snoob's beginnerslog

Ga je nu ook extra aandacht aan binnenkant borst besyeden als BB-er ???

:D

• Topic Starter Topic Starter
Nee, waardeloos zal het wel niet zijn. Maar er zijn toch leukere dingen te bedenken dan crunches, supersets en curls?

Zeker dat, nouja kheb al een 2maands-sheiko programma liggen, es zien hé.
Kvraag me wel af wat scissor squats enzo zijn maja ff zoeke op internet.
Kstel me wel vragen bij die oefeningen, die goodmornings ( al dan niet seated ) met hoeveel gewicht begin je daarmee best? Nog nooit gedaan ofzo. Deadlift from boxes, hoe hoog moeten die zijn?

Ga je nu ook extra aandacht aan binnenkant borst besyeden als BB-er ???

:D

Nounou ik max niet met een kussentje :D
Das gewoon letterlijk het schema dak gehad heb van de gym-eigenaar, we zien wel maandag wat we ermee doen, ondertussen wel al es een sheiko schema volledig uitwerken ( 2 maand ). Men trainingspartner was ook niet bepaald gebrand op dit schema.

Ben begonnen om Sheiko beginner programma's om te zetten in een excel spreadsheet ( niet gevonden op internet ).
voor week 1 kom ik op dit uit.

screenshot spreadsheet

korte griptraining
CoC
10 x R x T
10 x L x T
5 x R x #1
5 x L x #1
20 x R x T
20 x L x T

hmm men linkerhand doet k*t zeer, precies of er iets niet goed zit binnenin lol.

Woensdag: Benen / Schouders week 1
Squat
15 x 50
12 x 70
10 x 85
8 x 100
6 x 120
1 x 140, 3 x 130

Hacksquat
15 x 5
12 x 10
10 x 15
8 x 20
6 x 25
4 x 30

Leg Extension
6 x 75
6 x 75
6 x 75

Leg Curl
12 x 10
12 x 15
12 x 10

Stiff Legged Deadlift
12 x 50
12 x 50
12 x 50
12 x 50

Barbell Neck Press
12 x 20
10 x 25
8 x 25
6 x 25
4 x 25
2 x 25

Strict side raise
8 x 10
8 x 10
8 x 10

Superset Upright Row & Alternate DB front raise
8 x 20 / 8 x 10
8 x 20 / 8 x 10
8 x 20 / 8 x 10

Bent Over Lateral Raise
10 x 10
10 x 10
10 x 10

140kg was te zwaar voor 4 x squat, niet genoeg zuurstof, meuh. K*toefeningen :p

ben je het al zat aan het worden? :D

die stiff legged deadlifts zijn wel erg licht? ook al doe je 12 reps.. nog nooit eerder gedaan?

flink volume :thumbup:, hoezo ben je gestopt met starr?

ben je het al zat aan het worden? :D

die stiff legged deadlifts zijn wel erg licht? ook al doe je 12 reps.. nog nooit eerder gedaan?

nja, stiff legged deadlifts waren puur om hamstrings te stretchen, ging nog goed met 50kg

flink volume :thumbup:, hoezo ben je gestopt met starr?

Volume suckt :D, nja bill starr begon ook wat afgezaagd te worden. Kben er nog niet volledig uit wat ik ga doen.

Maak gewoon een schema met de oefeningen die jij wilt, genoeg deftige oefeningen om te kiezen dus veel missen kun je niet. Je kunt het altijd nog hier vragen moest je twijfelen.

flink volume hoor, lekkere getraind!

Maak gewoon een schema met de oefeningen die jij wilt, genoeg deftige oefeningen om te kiezen dus veel missen kun je niet. Je kunt het altijd nog hier vragen moest je twijfelen.

We zien wel, men spieren krijgen een serieus peer van dit soort trainingen wtf, gistren stond ik na die squat al te trillen op men benen :o

flink volume hoor, lekkere getraind!

thx

:fu:

thx.

Kdenk mss om dit schema toch 2 weken te doen, ik merk door op deze manier te trainen dat er spiergroepen zijn die echt zwaar achterlopen bvb de achterkant van men schouders / traps. Gistren moest ik neckpress doen en men schouders deden echt pijn, het gaf een rot gevoel in men nek/bovenrug daarmee ook maar 25kg, wat een baggergevoel. Kga zeker military press es aanvullen met neckpress omdat het toch belangrijk lijkt ivm strongman events bvb Vikingpress.
De impact van zo'n training op je spieren is toch anders dan bvb een bill starr schema waar je grotendeels je CZS traint/belast.

ben ik met je eens, 4 weken een keer meerdere oefeningen doen dan de grote 5 is niet verkeerd. lichaam blijven verrassen is altijd goed.

Terug
Naar boven