XXL Nutrition

snoob's beginnerslog

• Topic Starter Topic Starter
ben ik met je eens, 4 weken een keer meerdere oefeningen doen dan de grote 5 is niet verkeerd. lichaam blijven verrassen is altijd goed.

nja dat was ook men idee ..

Captains of crush
10 x R x T
10 x L x T
10 x R x T
10 x L x T
10 x R x T
10 x L x T
10 x R x T
10 x L x T
10 x R x T
10 x L x T
10 x R x T
10 x L x T
10 x R x T
10 x L x T

7 setjes elk hand héhé

héhé thx, strax een grote boom neerhalen hier thuis, stam is zo'n 6 meter lang, 80cm breed. Do i hear log? :D Heb al paar takken gezien waar ik een log uit zou kunnen maken, mss de stam afschaven tot een mooie ronde egale log. We zien wel. ( sjans da men neef schrijnwerker is )

haha, nou succes met het maken van je log dan! wel foto's maken he :D

haha, nou succes met het maken van je log dan! wel foto's maken he :D

Bleh men pa heeft gezegd dat het niet de moeite is te proberen, de boom is een es en blijkbaar vergaat dat hout vrij snel. Twas wel heel zwaar ( nat ), dus vandaag takken gekapt en de stam geklieft. Alles tot brandhout gekapt en weggevoerd. Goeie training :D Mss es een stuk droog hard hout kopen en daar een log uit maken.

nja dat was ook men idee ..

Captains of crush
10 x R x T
10 x L x T
10 x R x T
10 x L x T
10 x R x T
10 x L x T
10 x R x T
10 x L x T
10 x R x T
10 x L x T
10 x R x T
10 x L x T
10 x R x T
10 x L x T

7 setjes elk hand héhé

isd ie trainer echt veel beter te doen dan die #1? zit er aan te denken om hem toch ook maar te bestellen... nu ligt die #1 hier voor niks als het ware... ik heb alleen geen zin om hem weer te bestellen op die maffe duitse site, allemaal dat vooruitbetalen enzo sucked.. waar heb jij em vandaan?

isd ie trainer echt veel beter te doen dan die #1? zit er aan te denken om hem toch ook maar te bestellen... nu ligt die #1 hier voor niks als het ware... ik heb alleen geen zin om hem weer te bestellen op die maffe duitse site, allemaal dat vooruitbetalen enzo sucked.. waar heb jij em vandaan?

Op ironmind.com, kheb de #1 niet gedaan omdak wat pijn heb in men linkerhand, handwortelbeentjes van men middelvinger. Daarjuist nog wat neckpresses gedaan met een tak van 15kg, stuk of 30. Daarna nog 20 met legdrive met een tak van 25kg, lekker traag uitduwen. Moet men schouders wat versterken.

Op ironmind.com, kheb de #1 niet gedaan omdak wat pijn heb in men linkerhand, handwortelbeentjes van men middelvinger. Daarjuist nog wat neckpresses gedaan met een tak van 15kg, stuk of 30. Daarna nog 20 met legdrive met een tak van 25kg, lekker traag uitduwen. Moet men schouders wat versterken.

allright, thnx! inventieve training overigens :D

10km gefietst

Vrijdag: Rug / Triceps: week 1
Deadlift
12 x 70
10 x 100
8 x 120
6 x 140
4 x 160
2 x 180 ( pr )

Front Pulldown
12 x 40
10 x 50
8 x 60
6 x 70

Seated Cable Row
12 x 30
10 x 40
8 x 50
6 x 60

Barbell Row
12 x 40
10 x 50
8 x 60
6 x 70

CG Benchpress
12 x 30
10 x 40
8 x 50
6 x 60

Lying Tricep Extention
12 x 14
10 x 24
8 x 34
6 x 24

Superset Tricep Pulldown & Dips
12 x 10 / 12 x 50
10 x 20 / 10 x 60
8 x 30 / 8 x 70
6 x 35 / 6 x 80

pffffffffff, veel te warm :)

Vreselijk hé.. en ik mag niet in de zon, voor de ene keer dat het een warme week is (antibiotica).

2x180 wss vermoeiender dan 1x200? Vind ik altijd van 2-3 RMs.

belachelijk vermoeiend lol, 2de rep schoot men kop ver van men schouders
:nut:

je hebt de 200 deadlift al ge-owned zie ik? Gefeliciteerd jongen :D

goed gefietst, lekkere pr!

Als je trouwens echt zo'n hekel aan al die k*t oefeningen bij benen hebt, doe dan voor de gein eens high rep squats, zul je zeker massa mee pakken. Onze 1RM's zijn ongeveer gelijk, dus je weet wat je moet verslaan volgende training!

Of je gaat voetballen!

gefeliciteerd met je pr op de deadlift snoob!

je hebt de 200 deadlift al ge-owned zie ik? Gefeliciteerd jongen :D

thx !

heb daarna nog 18km gefietst :p

Als je trouwens echt zo'n hekel aan al die k*t oefeningen bij benen hebt, doe dan voor de gein eens high rep squats, zul je zeker massa mee pakken. Onze 1RM's zijn ongeveer gelijk, dus je weet wat je moet verslaan volgende training!

Ga dit schema nog een week doen nu, proberen opwerken naar 2 x 190kg in deadlift deze week en 4 x 140kg squat ( wat ik deze week geprobeerd heb ). Mss bench opbouwen naar 1 x 100kg, maar betwijfel of dat lukt.

gefeliciteerd met je pr op de deadlift snoob!

thx

Terug
Naar boven