hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nou dan vindt ik het wel tijd wordenje maakt ons nieuwschierig
![]()

Net vooruit gang weer kerel. Hoe meet je je Bf%?
Huidplooi is de meest nauwkeurige methode.
Grt

Deal hahahaha.
Ik ken helaas weinig HB dat pijnloos is....Dus ben benieuwd
Deze enige vraag is waarom neem jij die .45um filters en niet de .22 um?
Lijkt mij als ik het zo lees beter om een .22u te nemen?
Maar goed ben geen scientist.
word ook een beetje off topic hahaha,
ik dacht dat je beschreef dat je .45 ging gebruiken, maar goed dan moet ik weer je log doorlezen pffff.

Ow okee vandaar, komen er trouwens nog eens pics van jou.
Ben wel benieuwd, ik vind het altijd jammer dat mensen geen foto;s hebben in hun gallery.

hehehe,42nee (geintje bro) maar zelfs op die leeftijd is het wel mogelijk eeen mooie shape te bereiken.
Dus dat word 14 weken wachten $%###$%.

Zonet weer ff een test/trennetje gezet, ik douw hem er altijd zo lekker in hey hehehe.
Echter toen ik aan het begin de spuit uit het zakje haalde zag ik op de kop wat zwarte stipjes. Dacht eerst dat het van binnen zat, misschien van het rubbertje van de zuiger, ik blazen maar er gebeurde niets. Ik schrappen met m'n nagel maar ik kreeg het er niet van af. Heb maar geen risico genomen en dat ding in de prullenbak gegooid, je weet maar nooit.
Ben vandaag mijn negende week in gegaan, het gaat rap.
Enige minuten geleden m'n winstrol weer in genomen. Tis de eerste keer voor mij dat er stanozolol in mijn kuur zit, ik ben benieuwd wat het gaat brengen. Ik ben een echt d-bol mannetje, ben daar wel gek op.
Misschien dat ik over een tig aantal weken oxy eens ga invoeren en kijken wat dat bewerkstelligt.
Wat gaat het deze week worden, krijg ik het voor elkaar weer een end te zakken, het zou natuurlijk verschrikkelijk lekker wezen, ach ja we zullen zien.
Volgend weekend mag mijn vriendin in ieder geval een lekker groot bord met noodles, doperwten, mais, champignions en kip klaarmaken, water loopt me nu al uit de mond. Je ziet dat ondanks ik een refeed heb ik me nog steeds heel erg strikt aan wat ik eet hou. Tis allemaal goed voedsel met de juiste voedingswaarden. Heel misschien een ijsje als toetje op dat lekkere maal maar daar moet ik nog even een nachtje over slapen. In ieder geval elke zaterdag een stevige maaltijd zodat mijn calorie-intake die dag dusdanig stijgt dat mijn lichaam in een rap tempo de stofwisseling omhoog gooit en hopelijk met die snelheid een aantal dagen zoet is zodat er nog meer vet verbrand gaat worden.
Ik sta nu dus op 13,8%, 8 weken geleden nog boven de 20% dus ik mag niet mopperen.
Ik wil echt op die 10% komen, ik ben heel erg streng voor mezelf en ik zal het zeer zeker gaan doen. Mocht ik over 6 weken het niet hebben gehaald ga ik gewoon door. Maar ik heb zeer goede hoop.
Afgelopen 2 dagen flink lopen spacen hehehe.
Nooit verwacht wat 800mg caffeine in 1x kan doen. Vooral gisteren was het vrij heftig, maarja ook wel lekker en het helpt alleen maar, nog meer vet kwijt.
Laterzzzz.