Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Soctends half uurtje cardio en na je KT nog 20 min.
Daalt je bf wel.
Respect voor die lange verhalen, zou ik nooit doen.

he snuff opzich goed resultaat toch ik vindt netjes man!!!!ga zo door!je komt wel op die 10% en natuurlijk geniet van vanavond jonge!!!!

'S Morgens en 'S Avonds op een (lege) maag stevig wandelen helpt mij al, samen met de reps verhogen en rust verkorten etc. cut je al easy tot +- 12%. ( geen aanval op jou Snuff).
Varieer met de stand van bankdrukken, en ga niet als een PL drukken. laten zakken tot boven je borst/ onder je borst iets bredere grip etc. varieer je goed.
Meer advies per PB.
Cheers,
Porter.

haha dat heb ik ook wel is gehad, na een dag of 10 alleen rijst met koolvis en kip.......ff refeeden.
gebak, chips, chocolade, t-bonesteak, 12 sneden brood, bier, kwark, gebakken eieren etc etc....toen werd het behoorlijk heet in mijn pens, en begon het te borrelen....
![]()

Hehehe, ja hou maar op ik hoor het al, ik ben nu in de fase van het borrelen.
Heb morgenochtend m'n havermout met whey, weet nog niet eens of ik dan trek heb, maarja het moet dus zal ik het doen ook.
Hoop alleen dat een refeed ook daadwerkelijk helpt, en dat ik geen vocht ga vasthouden nu.
ik kwam op 1 dag 4 kilo aan, duurde toch wel weer 3/4 dagen voor ik het kwijt was....
naja als je het lichaam weer een boost kan geven om dan weer verder in vet te zakken is het prima natuurlijk.

PPPFFFFOOOEEEEE!!!!
Heb m'n eerste refeed erin zitten.
Bloody hell, ik ontplof bijna.
Met een derde vol bord zo goed als leeg gegeten en 2 borden met cheesecake en ijs heb ik het er bij gelaten. Dat zijn genoeg calorieen om mijn metabolisme een opdonder te geven.
Ik kan echt geen pap meer zeggen. M'n maag is dat helemaal niet meer gewend. Ook nog een lekker colaatje light gedronken, mag wel na 9 weken enkel maar water.
Nu zitik op de bank en heb gewoon last van de hoeveelheid dat nu inm'n maa zit.
Twas wel heel lekker, m'n muil brandde lekker van het hete en pittige eten, kan nog wat worden morgen als ik naar de plee moet voor een grote boodschap, een lekker branderig poepgaatje hahahaha.![]()

begrijp ik het goed snuff dat je dan wat meer oefingen doet maar maar 2setjes per oefening?