Fitness Seller

Snuff's ON-Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Soctends half uurtje cardio en na je KT nog 20 min.
Daalt je bf wel.

Respect voor die lange verhalen, zou ik nooit doen.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb zelf t*ring HEKEL aan cardio.
It gets the job done.

he snuff opzich goed resultaat toch ik vindt netjes man!!!!ga zo door!je komt wel op die 10% en natuurlijk geniet van vanavond jonge!!!!

• Topic Starter Topic Starter
haha als je dat bord vanavond maar voor je hebt staan!loopt je het water uit de mond:D

'S Morgens en 'S Avonds op een (lege) maag stevig wandelen helpt mij al, samen met de reps verhogen en rust verkorten etc. cut je al easy tot +- 12%. ( geen aanval op jou Snuff).

Varieer met de stand van bankdrukken, en ga niet als een PL drukken. laten zakken tot boven je borst/ onder je borst iets bredere grip etc. varieer je goed.

Meer advies per PB.

Cheers,

Porter.

'S Morgens en 'S Avonds op een (lege) maag stevig wandelen helpt mij al, samen met de reps verhogen en rust verkorten etc. cut je al easy tot +- 12%. ( geen aanval op jou Snuff).

Varieer met de stand van bankdrukken, en ga niet als een PL drukken. laten zakken tot boven je borst/ onder je borst iets bredere grip etc. varieer je goed.

Meer advies per PB.

Cheers,

Porter.

Cheers buddy.

PPPFFFFOOOEEEEE!!!!

Heb m'n eerste refeed erin zitten.
Bloody hell, ik ontplof bijna.
Met een derde vol bord zo goed als leeg gegeten en 2 borden met cheesecake en ijs heb ik het er bij gelaten. Dat zijn genoeg calorieen om mijn metabolisme een opdonder te geven.
Ik kan echt geen pap meer zeggen. M'n maag is dat helemaal niet meer gewend. Ook nog een lekker colaatje light gedronken, mag wel na 9 weken enkel maar water.
Nu zitik op de bank en heb gewoon last van de hoeveelheid dat nu inm'n maa zit.
Twas wel heel lekker, m'n muil brandde lekker van het hete en pittige eten, kan nog wat worden morgen als ik naar de plee moet voor een grote boodschap, een lekker branderig poepgaatje hahahaha.:D

haha dat heb ik ook wel is gehad, na een dag of 10 alleen rijst met koolvis en kip.......ff refeeden.
gebak, chips, chocolade, t-bonesteak, 12 sneden brood, bier, kwark, gebakken eieren etc etc....toen werd het behoorlijk heet in mijn pens :D, en begon het te borrelen....:p

haha dat heb ik ook wel is gehad, na een dag of 10 alleen rijst met koolvis en kip.......ff refeeden.
gebak, chips, chocolade, t-bonesteak, 12 sneden brood, bier, kwark, gebakken eieren etc etc....toen werd het behoorlijk heet in mijn pens :D, en begon het te borrelen....:p

Hehehe, ja hou maar op ik hoor het al, ik ben nu in de fase van het borrelen.:D
Heb morgenochtend m'n havermout met whey, weet nog niet eens of ik dan trek heb, maarja het moet dus zal ik het doen ook.
Hoop alleen dat een refeed ook daadwerkelijk helpt, en dat ik geen vocht ga vasthouden nu.

Hehehe, ja hou maar op ik hoor het al, ik ben nu in de fase van het borrelen.:D
Heb morgenochtend m'n havermout met whey, weet nog niet eens of ik dan trek heb, maarja het moet dus zal ik het doen ook.
Hoop alleen dat een refeed ook daadwerkelijk helpt, en dat ik geen vocht ga vasthouden nu.

ik kwam op 1 dag 4 kilo aan, duurde toch wel weer 3/4 dagen voor ik het kwijt was....
naja als je het lichaam weer een boost kan geven om dan weer verder in vet te zakken is het prima natuurlijk.

ik kwam op 1 dag 4 kilo aan, duurde toch wel weer 3/4 dagen voor ik het kwijt was....
naja als je het lichaam weer een boost kan geven om dan weer verder in vet te zakken is het prima natuurlijk.

Ja precies, daar doen we het dan ook voor.;)

PPPFFFFOOOEEEEE!!!!

Heb m'n eerste refeed erin zitten.
Bloody hell, ik ontplof bijna.
Met een derde vol bord zo goed als leeg gegeten en 2 borden met cheesecake en ijs heb ik het er bij gelaten. Dat zijn genoeg calorieen om mijn metabolisme een opdonder te geven.
Ik kan echt geen pap meer zeggen. M'n maag is dat helemaal niet meer gewend. Ook nog een lekker colaatje light gedronken, mag wel na 9 weken enkel maar water.
Nu zitik op de bank en heb gewoon last van de hoeveelheid dat nu inm'n maa zit.
Twas wel heel lekker, m'n muil brandde lekker van het hete en pittige eten, kan nog wat worden morgen als ik naar de plee moet voor een grote boodschap, een lekker branderig poepgaatje hahahaha.:D

Lol Snuff dat laatste is een beetje to much info :P

Anyway, geniet ervan en vooral morgen :D

Hehehe, nou het gaat goed.
Ben nu aan mijn havermout met whey en kaneel.
Heb geen vol gevoel meer, beetje rommelen van binnen maar verder oke.
Nu maar hopen dat ik er geen schade aan overhoud en dat het een grotere vetverbranding bewerkstelligt.

Even een kleine update.
Alles gaat goed.
Heb echter gisteren 1 van de E-books doorgelezen en besloten om die trainingsmethode te gaan volgen.
Erg hoge intensiteit.
Vanmorgen mijn eerste training op die manier doorlopen en ik mag wel zeggen dat het verrekte zwaar is maar ik heb het gevoel zeer doeltreffend.
Wat ik wel ervaar is dat het gewoon een onmogelijke zaak is om hele zware gewichten te gebruiken, althans mijn top met gewicht is niet haalbaar en dat komt door de enorme korte pauzes.
Ik deed vandaag borst en biceps en heb eerlijk gezegd nog nooit zo'n enorme pomp in mijn biceps gevoeld. Mijn onderarmen en biceps stonden werkelijk op ontploffen, vooral mijn onderarmen leken op die van een pro, aderen kwamen er volop uitzetten.
Ik ga deze methode aanhouden voorlopig want ik heb het gevoel hier profijt uit te halen. Omdat er enorme korte pauzes tussen de sets zitten en het aantal sets is ook wat minder duurt de work-out niet eens een uurtje en dat is ook de bedoeling.
Morgen mijn benen, ik ben benieuwd wat dat gaat brengen hehehe.
Dit is trouwens de methode die ik nu volg:

Laterzzzzz.

Bijlagen

begrijp ik het goed snuff dat je dan wat meer oefingen doet maar maar 2setjes per oefening?

begrijp ik het goed snuff dat je dan wat meer oefingen doet maar maar 2setjes per oefening?

3 setjes kerel, ik doe na 2 setjes nog een superset.
Maar probeer het maar eens, 40 seconden rust tussen de sets en alle sets naar failure.;)

klinkt goed!!! havy!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven