SnuffSann
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 83
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Cherios amigos.

Ja, heb in jou volle vertrouwen buddy, jij gaat het helemaal doen. Hoop dat je een hoop gaat overhouden na je kuur. Bevalt de tren btw?Goed bezig pik keep it up!! Tzal erom spannen of je je goals haalt!
Ik heb me eergisteren weer even gewogen. Na 4,5week 6,2kg erbij op de Test en Tren.
Nog 11 weken te gaan whehehehe. Groeimodus aan en gaaaaaannnn!!![]()
You're welcome mate, ja rechtstreeks aan Swale vragen stellen is naturlijk hardstikke goed. Want hoe je het wend of keert, die kerel weet echt wel waar hij het over heeft.Goeie resultaten man! Zeer inspirerend. Heb me trouwens ook aangemeld op dat forum van die 'HCG goeroe' omdat ik er ook nog wel wat meer over wil weten. Bedankt voor de tip.

Snuff on incredible shrinking modus
Cut gaat lekker lees ik wel, vanaf wanneer knal je de 1g test erin?

Dat zal nooit meer gebeuren kerel, ik hou nu de touwtjes stevig in handen en anticipeer wekelijks op mijn progressie. Ik ben nu zover dat ik precies weet hoe met mijn lichaam om te gaan.wat word de volgende kuur dan bulk? clean bulk?je wil neem ik aan nu niet meer terug na 20% bulken?

Gewoon op je diepte punt die 1 g er in knallen. zul je zeker geen spijt van hebben.
Stats zaterdag 4 september 2010:
Gewicht: 101,5kg
Taille: 91,5cm
Nek: 44cm
BF: 12,9%
Stats zaterdag 11 september 2010:
Gewicht: 100,3kg
Taille: 90,5cm
Nek: 44cm
BF: 12,2%