XXL Nutrition

Snuff's ON-Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
minder kan het worden, verdwijnen kan natuurlijk niet dan moet je diëten,
vandaar een van mijn eerdere posts.

Anders zou het te mooi om waar te zijn :D

Ja precies, ik wou al zeggen.
Tsja, tzit ook een beetje tussen m'n oren, ben cheaten helemaal niet gewend en krijg daardoor een schuldgevoel.
Zal het nu in ieder geval goed in de gaten gaan houden.

Misschien moet je gewoon lekker genieten van je outlaw status:D..Na jaren er tegen gestreden te hebben kan ik er in ieder geval nu wel de voordelen van inzien;)
Ik lees je log in ieder geval met veel plezier en hoewel ik het niet met al je standpunten en-of meningen eens bent, heb ik wel respect voor je vastberadenheid:)

ouwe snoepkont
Ik vind het ook een leuk log, ik reageer niet zo veel maar lees wel mee.

Misschien moet je gewoon lekker genieten van je outlaw status:D..Na jaren er tegen gestreden te hebben kan ik er in ieder geval nu wel de voordelen van inzien;)
Ik lees je log in ieder geval met veel plezier en hoewel ik het niet met al je standpunten en-of meningen eens bent, heb ik wel respect voor je vastberadenheid:)

Hey, you just made my day with your comment.
Cheers, I needed that.;)

Is waar hoor Snuff.
Ik ben het ook niet altijd met je eens en kan me soms ook best storen aan de manier waarop je dingen neerzet, maar ik heb wel respect voor de manier waarop je je eigen pad kiest. Het zou saai worden als iedereen overal maar klakkeloos in mee gaat.
Je neemt niets zomaar aan en vraagt daarom altijd om argumentatie. Vervolgens ga je eerst zelf nog op onderzoek uit om te zien of die argumenten kloppen en dan kom je erop terug. Klasse dus!
Soms zou je alleen even tot 10 moeten tellen voor je reageert en eerst je post nog even doorlezen voordat je hem plaatst. Daarbij proberen dingen niet persoonlijk te maken en soms misschien iets subtieler proberen te posten. Volgens mij weet je dat ook wel en ben je er ook mee bezig.
Je zorgt zo nu en dan voor een flinke discussie, maar uiteindelijk worden we daar volgens mij allemaal wijzer van. In mijn ogen ben je dus zeker een meerwaarde voor het forum.
Daarbij houd je een interessant, uitgebreid log bij, wat leuk is om te lezen!

Is waar hoor Snuff.
Ik ben het ook niet altijd met je eens en kan me soms ook best storen aan de manier waarop je dingen neerzet, maar ik heb wel respect voor de manier waarop je je eigen pad kiest. Het zou saai worden als iedereen overal maar klakkeloos in mee gaat.
Je neemt niets zomaar aan en vraagt daarom altijd om argumentatie. Vervolgens ga je eerst zelf nog op onderzoek uit om te zien of die argumenten kloppen en dan kom je erop terug. Klasse dus!
Soms zou je alleen even tot 10 moeten tellen voor je reageert en eerst je post nog even doorlezen voordat je hem plaatst. Daarbij proberen dingen niet persoonlijk te maken en soms misschien iets subtieler proberen te posten. Volgens mij weet je dat ook wel en ben je er ook mee bezig.
Je zorgt zo nu en dan voor een flinke discussie, maar uiteindelijk worden we daar volgens mij allemaal wijzer van. In mijn ogen ben je dus zeker een meerwaarde voor het forum.
Daarbij houd je een interessant, uitgebreid log bij, wat leuk is om te lezen!

Thnx buddy, mooie woorden.

Ik hoop niet dat we je in surrey in de bosjes vinden met een doos chocolade. hahahaha
Weet je wat het is snuff, af en toe cheaten maakt echt geen reet uit als het maar geen gewoonte word.

En ik kan me voorstellen dat mensen die iets ouder zijn (no offence uiteraard) lastiger afvallen dan jongere mensen.
Maar dat betekent echt niet dat het niet haalbaar is en volgens mij ben je goed opweg.

Wanneer post je eens wat foto's man :)

grts

Ik zou je het nog mooier vertellen.
Misschien pak ik m'n biezen wel.;)
Heb het wel een klein beetje gezien hier.
Ik ben niet echt gewenst.

Ik post niet zo vaak iets maar lees wel iedere dag. Ik vind je log ook altijd leuk om te lezen je houdt hem goed bij.
Maar of je wel of niet gewenst bent komt dan denk ik door de manier van reageren. Neem het forum allemaal niet te serieus. Als je het ergens niet mee eens bent kun je het melden en onderbouw het als een ander het niet aanneemt of aan wilt nemen **** it dan toch niet. Als iemand jou standpunt tegenwerpt met argumenten kun je het aannemen (of de argumenten uitzoeken en bekijken) trek je eigen conclussie er uit en doe er mee wat je wilt.

Verder gewoon zo doorgaan en lekker je log blijven updaten! Succes met halen van je doel

Dat zou ik slap vinden Snuff!

Trek het je niet teveel aan man. Doe wel wat met wat er gezegd wordt, maar overdrijf nou niet. Houd je desnoods even op de achtergrond, maar peer hem nou niet meteen.

Als je dat inderdaad zou doen, kan je me dan een linkje sturen? Dan kan ik je in ieder geval je blijven volgen (net als toen je naar dit forum verhuisde).

en voor mij ook?want vindt het een super mooi log

Je moet je niet zo aantrekken wat lui op internet schrijven. Is makkelijk om iemand de huid verrot te schelden als je achter je beeldschermpje knus en thuis zit. Sowieso zullen er altijd mensen zijn die je niet aanstaan en/of andersom. En met al die anabolen hier in het bloed van de gemiddelde lezer kun je sowieso verzekerd zijn van wat extra agressie soms.

Gewoon lekker blijven loggen.

Je moet je niet zo aantrekken wat lui op internet schrijven. Is makkelijk om iemand de huid verrot te schelden als je achter je beeldschermpje knus en thuis zit. Sowieso zullen er altijd mensen zijn die je niet aanstaan en/of andersom. En met al die anabolen hier in het bloed van de gemiddelde lezer kun je sowieso verzekerd zijn van wat extra agressie soms.

Mee eens.:)

hoe gaatie dan snuff?hoest met je eigen gemaakte riods?

hoe gaatie dan snuff?hoest met je eigen gemaakte riods?

Tis onderweg, vertrokken vanuit Shanghai deze kant op.
Zal nu niet lang meer duren.
Zal genoeg hebben voor mezelf voor de eerste 4 jaar.;)

---------- Toegevoegd om 19:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:09 ----------

Thnx guys.:)

tering4jaar dan kun je zeker nog een mooi tijdje vooruit ja ben benieuwd man als het straks allemaal een beetje te doen is

ja waarschijnlijk lijkt dat dan net een snoepwinkel bij jou thuis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven