Fanatic Daan
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 215
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 4%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doel is om over 3 weken op 10% te staan.Wanneer jij denkt te stoppen met cutten, en je tevreden bent met je vetp.
Wat gebruik je nu allemaal dan?
Hey jij, die het leuk vind om mensen in situaties te betrekken waar zij niets mee te maken hebben, die ook nog een zeer ernstige ziekte volgens jou hebben, jij die zijn topic laat opschonen omdat je ervan walgt dat ik daarin heb gepost, wat doe jij in vredesnaam in mijn topic, hm?Niet om lullig te doen bro, maar van die 1,2 kilo die je kwijt bent is 0,4 kilo spier. Daarentegen ben je wel 0,8 kilo vet kwijt, maar ik zou het toch wat rustiger aan doen zodat je je spiermassa beter behoudt.
Ik heb hem dat eerder ook al gezegd Jay. een cut tot 12% is gewoon te behalen zonder anabolica. zeker als je nu al 18kg kwijt speelt.
Vanwaar al die "toevoegingen", je doelen zijn niets bijzonders imo

Dank je kerel, je bent waarschijnlijk de enige hier, voel me echt zo'n outlaw.vandaag wel weer 1refeedmaaltijd genomen??verder leuk stukje weer![]()

hehehe lekker he, af en toe eten wat je wilt.
Dan ben je echt een kind in een snoepwinkel.

Ik ken het, gelukkig hoef ik niet zo heel erg op vette voeding en snoepgoed te letten.
Maar me uitleven doe ik ook niet, en is soms heel lekker/goed voor het lichaam.
Je kan ook doormiddel van de ene maand veel te eten en eem weel veel minder goei bevorderen, dan speel je ook met je glycogeen waarde,
post een beetje aangepast, aangezien mijn dochter vandaag limonade over mijn toetsenbord heeft gegooid, ik moet maandag maar een nieuwe halen.
toetsen blijven hangen.
Maar ja aan het begin idd wel, maar op ten duur weer niet maar daar zijn altijd veel discussies over geweest.
Bij mij lijkt het te werken, kan ook toeval zijn.
Ik werd er sterker door en ook droger van zonder gewicht te verliezen.
Ik heb het in zijn totaliteit een keer 6 maanden gedaan (al wat jaren terug)
Bij het begin was het zo dat ik opblies kwa vocht, op een of andere manier verdween dit.
Ik weet het het is een rare theorie maar ik probeer altijd alles eigenlijk wel uit om uit te dokteren wat en waar mijn lichaam het best op reageert.
Dit was rond 2000 een veel voorkomende discussie, met het spelen van je voeding op deze manier.
LEAN kan hier vast wel iets over vertellen, die weet echt extreem goede voedingsschema's te maken.
Ik ken het, gelukkig hoef ik niet zo heel erg op vette voeding en snoepgoed te letten.
Maar me uitleven doe ik ook niet, en is soms heel lekker/goed voor het lichaam.