Fitness Seller

Snuff's ON-Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanwaar al die "toevoegingen", je doelen zijn niets bijzonders imo

• Topic Starter Topic Starter
Wanneer jij denkt te stoppen met cutten, en je tevreden bent met je vetp.
Wat gebruik je nu allemaal dan?
Doel is om over 3 weken op 10% te staan.
Test, 500mg/w
Tren, 400mg/w
Provi, 25mg/d
Winny, 50mg/d
HCG, 100IU/d

Niet om lullig te doen bro, maar van die 1,2 kilo die je kwijt bent is 0,4 kilo spier. Daarentegen ben je wel 0,8 kilo vet kwijt, maar ik zou het toch wat rustiger aan doen zodat je je spiermassa beter behoudt.
Hey jij, die het leuk vind om mensen in situaties te betrekken waar zij niets mee te maken hebben, die ook nog een zeer ernstige ziekte volgens jou hebben, jij die zijn topic laat opschonen omdat je ervan walgt dat ik daarin heb gepost, wat doe jij in vredesnaam in mijn topic, hm?
Ga ff lekker wat anders doen man, snap niet waar je het gore lef vandaan haalt, na wat jij mij per PM vertelde, om iets over mijn manier van kuren te zeggen.

---------- Toegevoegd om 12:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:59 ----------

Ik heb hem dat eerder ook al gezegd Jay. een cut tot 12% is gewoon te behalen zonder anabolica. zeker als je nu al 18kg kwijt speelt.

Hoe kom je aan 18 kilo kerel?
Vind je vet en vocht iets om te behouden dan?

---------- Toegevoegd om 12:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:01 ----------

Vanwaar al die "toevoegingen", je doelen zijn niets bijzonders imo

Misschien niet, maar kijk ook even naar mijn leeftijd, ook dat speelt mee.

Een 42-jarige met een BF van 20% is volgens de maatstaven gezond en normaal.
Je kunt begrijpen dat mijn doel om op die 10% te komen iets lastiger is wanneer ik zeg maar 20 jaar jonger was.
Ik ben met mijn kuur ook puur aan het experimenteren, ik wil weten wat het doet tijdens een cut.
Tren zorgt voor vetverlies, het verstandigste is om dit te combineren met test. Provi is om de vocht te lijf te gaan. Winny om een extra stimulans te bewerkstelligen en HCG voor notenbehoud. Op dit moment kan ik alleen maar beamen dat ik een juiste beslissing gemaakt heb.

Laatst bewerkt:
Ben afgelopen zaterdag een beetje 'naughty' geweest en dus ben ik zeer benieuwd morgenochtend in hoeverre dit gevolgen heeft veroorzaakt.:eek:

ik ook dan!is er als een sixpack in zicht?

Update Snuiffert :D

snuff al update??

Updaatje.

Ik heb geluk gehad, laat ik het daar maar op houden.
Vorige week zaterdag was ik zo blij dat ik besloot om mezelf te trakteren.
Aangezien ik was gestart met een refeed/cheatmeal dacht ik, laat ik eens kijken wat een halve dag cheaten met zich meebrengt. Nou, toen ik in Tesco was (grote supermarkt) kreeg ik me daar last van cravings. Heb toen 2 puddingbroodjes, 2 moorkoppen, kwarktaart, ijs, stokbrood en een grote fles cherrycoke gekocht. Tijdens het teruglopen naar huis nog ff in de winkel van m'n vriendin een ijsje gekocht, nou ja ijsje, mijn vriendin houd graag van overdrijven dus dat was me ff een toeter. Wel lekker natuurlijk. Eenmaal thuis gelijk die puddingbroodjes naar binnen gewerkt en vanaf dat moment niets anders dan rotzooi gegeten. De volgende dag gewoon weer strikt maar ik voelde me zeer schuldig. Ik werd bang, dacht shit wat doe je nou man. Gaat het zo lekker en ga je dit doen. Als je het nu gewoon bij 1 cheatmeal houd, nee, ga je je helemaal volproppen met allerlei crab.
Je begrijpt dat ik me ff niet goed voelde en dacht, daar gaat mijn doel.
Dit doe ik ook niet meer, ging namelijk wel te ver.
Afijn, gewoon een hele goede week gehad, kracht gaat nog steeds beduidend omhoog tijdens de trainingen, motivatie ligt heel erg hoog, enorme hoge intensiteit, ze komen af en toe even rond me dweilen hehehe. Geen enkele bijwerkingen wat dan ook van de roids, ballen zijn oppie toppie. Dus ja, daar geen klagen.
Maar ik wist dat ik weer mezelf moest gaan meten en dat baarde me zorgen.
Vanmorgen was het dus zover en hier zijn de resultaten:

Stats zaterdag 11 september 2010:

Gewicht: 100,3kg
Taille: 90,5cm
Nek: 44cm
BF: 12,2%

Stats zaterdag 18 september 2010:

Gewicht: 100,7kg
Taille: 90cm
Nek: 44cm
BF: 12,2%

Tja, op zich niet verkeerd.
Ben 400gr. aangekomen, zelfs een halve centimeter minder in taille-omtrek maar helaas ben ik in BF blijven hangen.
Had ik met mijn taille op de 89,5cm gestaan zou ik op een BF van 11,4% staan, zucht, maar goed ik moet eerlijk tegen mezelf zijn en dus betekent dit dat ik naar alle waarschijnlijkheid de 10% BF over 2 weken niet ga halen.
Ik verwacht overigens wel dat ik volgend weekend op die 11,4 zal gaan staan.
Niet getreurt want dan zullen we 1 of 2 weken er bij gaan plakken van de bridge om toch naar die 10% te geraken. Ik zal ook zeker niets gaan veranderen zolang ik daar niet ben.
Tevens wil ik even melden dat mijn kijk op HCG ook zo goed als klaar is. Dit hoop ik er vanavond laat er op te kunnen knallen.
Laterzzzz.

vandaag wel weer 1refeedmaaltijd genomen??verder leuk stukje weer:D

vandaag wel weer 1refeedmaaltijd genomen??verder leuk stukje weer:D
Dank je kerel, je bent waarschijnlijk de enige hier, voel me echt zo'n outlaw.
Ongewenst vanwege mijn gedrag en omdat ik iedereen de kast opjaag.

Zit nu bij de ouders van m'n vriendin, heb mijn twee rijst/kip/broccoli maaltijden gelaten voor wat ze zijn vandaag omdat m'n vriendin's vader een kipcurry met rijst bereid had dus dat ipv genomen. Smaakte zeer goed en is ook niet echt slecht voedsel. Verder geen cheat whatsoever genomen. Ik heb besloten om nu eens in de 2 weken wat extra carbs te nemen, ik moet en zal die 10% gaan halen en wel zo snel mogelijk.;)

hehehe lekker he, af en toe eten wat je wilt.
Dan ben je echt een kind in een snoepwinkel.

hehehe lekker he, af en toe eten wat je wilt.
Dan ben je echt een kind in een snoepwinkel.

Ik herkende mezelf niet toen ik in de supermarkt rondliep, ik leek net een geile hond die een t**f zocht met m'n tong uit m'n bek hangend.

Heb hier alvast mijn aangepaste voedingsschema's omdat ik weer in gewicht gezakt ben.
Ook dit keer weer mijn koolhydraten verlaagt:

Bijlagen

Ik ken het, gelukkig hoef ik niet zo heel erg op vette voeding en snoepgoed te letten.
Maar me uitleven doe ik ook niet, en is soms heel lekker/goed voor het lichaam.

Je kan ook doormiddel van de ene maand veel te eten en dan een week veel minder eten je groei bevorderen, dan speel je ook met je glycogeen waarde,
altijd mooi als argument :D

Laatst bewerkt:
Ik ken het, gelukkig hoef ik niet zo heel erg op vette voeding en snoepgoed te letten.

Je kan ook doormiddel van de ene maand veel te eten en eem weel veel minder goei bevorderen, dan speel je ook met je glycogeen waarde,

Maar krijg je van het overtollige vet geen vetopslag en maakt zo'n cheat-aanval niet veel bloat met vocht?

post een beetje aangepast, aangezien mijn dochter vandaag limonade over mijn toetsenbord heeft gegooid, ik moet maandag maar een nieuwe halen.
toetsen blijven hangen.

Maar ja aan het begin idd wel, maar op ten duur weer niet maar daar zijn altijd veel discussies over geweest.
Bij mij lijkt het te werken, kan ook toeval zijn.
Ik werd er sterker door en ook droger van zonder gewicht te verliezen.

Laatst bewerkt:
post een beetje aangepast, aangezien mijn dochter vandaag limonade over mijn toetsenbord heeft gegooid, ik moet maandag maar een nieuwe halen.
toetsen blijven hangen.

Maar ja aan het begin idd wel, maar op ten duur weer niet maar daar zijn altijd veel discussies over geweest.
Bij mij lijkt het te werken, kan ook toeval zijn.
Ik werd er sterker door en ook droger van zonder gewicht te verliezen.

Wat bedoel je precies met aan het begin idd wel, maar op ten duur niet?

Ik heb het in zijn totaliteit een keer 6 maanden gedaan (al wat jaren terug)
Bij het begin was het zo dat ik opblies kwa vocht, op een of andere manier verdween dit.
Ik weet het het is een rare theorie maar ik probeer altijd alles eigenlijk wel uit om uit te dokteren wat en waar mijn lichaam het best op reageert.

Dit was rond 2000 een veel voorkomende discussie, met het spelen van je voeding op deze manier.
LEAN kan hier vast wel iets over vertellen, die weet echt extreem goede voedingsschema's te maken.

Laatst bewerkt:
Ik heb het in zijn totaliteit een keer 6 maanden gedaan (al wat jaren terug)
Bij het begin was het zo dat ik opblies kwa vocht, op een of andere manier verdween dit.
Ik weet het het is een rare theorie maar ik probeer altijd alles eigenlijk wel uit om uit te dokteren wat en waar mijn lichaam het best op reageert.

Dit was rond 2000 een veel voorkomende discussie, met het spelen van je voeding op deze manier.
LEAN kan hier vast wel iets over vertellen, die weet echt extreem goede voedingsschema's te maken.

Je bedoelt iets van een dirty bulk waar je in her begin wel wat last hebt van bloat maar dat dat verdwijnt?

Minder kan het worden volgens sommige theorieën, verdwijnen kan natuurlijk niet dan moet je diëten,

Niet in een dirty bulk uiteraard.
vandaar een van mijn eerdere posts.

Anders zou het te mooi om waar te zijn :D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven