Mogge.
Na een bewogen aantal weken te hebben doorlopen waarin ik mijn cut-kuur dusdanig op de proef heb gesteld ben ik weer back on track.
Voor mij dus voorlopig geen cheat-meal of halve cheat-dag meer.
Eerst maar eens naar die 10% BF, wat zeker gaat lukken, en dan kijken we wel weer verder.
Ik schijn lichamelijk vrij heftig te reageren als het op junk-food aankomt.
Een refeed zou nog wel kunnen, dus een carb-verhoging voor een dagje in het weekend maar wel schoon, maar even mezelf laten gaan voor een aantal uurtjes, nee, dat is voor mij niet weggelegd.
Het was voor mij trouwens ook de eerste keer dat ik bewust iets als een refeed/cheat invoegde. Ik ben namelijk gewend om 100% strikt te zijn met mijn voeding, maw was het nieuw en diende het afgetast te worden.
Ik heb hiervan geleert en zal de knowledge nu meenemen naar de volgende paragraaf van mijn kuur-era.
Allright, lichamelijk alles nog toppie, geen bijwerkingen van de roids.
Mentaal is het wat minder. Ik weet dat dit oa komt door de trenbolone wat mij moodswings geeft. Ook krijg ik op de sportschool te horen dat winstrol daar ook een handje van heeft. De eerste 2 dagen van de week zat ik dus ook goed in de put. Ook mede omdat de training van afgelopen maandag minder was en ik me niet goed kon focussen, motivatie was ver te zoeken en was zeker niet agressief. Dit maakte ik de volgende dag dan weer goed. Echter gisteren ging het ook weer moeizaam. Ik denk dat de tijd is aangebroken om het eens wat rustiger aan te pakken en het volume wat te laten dalen. Dit zal ik dus ook tijdens de bridge naar de volgende 'blast' gaan uitvoeren, en om me voor te bereiden op de volgende bulk-kuur.
Nog 1 week en dan zitten de 14 cut er op. Echter ben ik aan het overwegen om het met nog 1 week te verlengen, dwz de combinatie van test/tren zal ik op 15 weken gaan zetten. Het gaat heel erg goed, op de moodswings na dan, en wil het flesje met tren gewoon leeg hebben.

Voor de cut heb ik ondervonden dat tren gewoon enorm goed is, ik heb me dan ook nog nooit zo strak in mijn velletje gezien. Ook mede door de winstrol die mijn spieren gewoon keihard heeft gemaakt, vooral mijn abs lijken wel extra ribben hehehe. Ik ben dan ook zeer gecharmeert van de stano.
Ben dan wel behoorlijk veel massa kwijt maar goed, de reden voor de cut was om mijn vet en vocht ophoping kwijt te raken en dat is me zo goed als gelukt. Nog even doorbijten en dat ben ik daar, mijn einddoel is in zicht.
Zodra de 10% is bereikt zal deze jongen weer massa gaan opbouwen, no doubt about that.
Heb nu 13 weken er op zitten en zal dit waarschijnlijk met nog 2 weken gaan uitbreiden.
Afijn, hier mijn nieuwe stats:
Stats zaterdag 18 september 2010:
Gewicht: 100,7kg
Taille: 90cm
Nek: 44cm
BF: 12,2%
Stats zaterdag 25 september 2010:
Gewicht: 99,7kg
Taille: 89,5cm
Nek: 44cm
BF: 11,4%
Pffff, hehehe, say goodbye to the 12%.

Die barriere is doorbroken, gelukkig.
Dacht eigenlijk dat ik moeite zou gaan krijgen om dat te verwezenlijken.
Mijn taille heeft volgens mij nog nooit zo laag gestaan, de laatste keer moet volgens mij geweest zijn toen ik nog heel erg jong was.

Ik meld nu 89,5cm maar eigenlijk is het 89, dit houd ik voor volgend weekend met hopelijk nog een half centimetertje minder.
Zal vanavond ook even de vierpunts-methode met de huidplooimeter toepassen, kijken wat die zegt.
Nou ja, weer een kilo afgevallen, dit betekent dat ik ook mijn voeding dien aan te passen. Dat zal ik vanmiddag even doen.
Al met al ben ik zeker niet ontevreden.
Met nog 1,4% BF te gaan en twee weken kuur, daar er een extra week aan vast is geknoopt, heb ik nog zeer goede moed dat ik de eindstreep ga halen.

Laterzzzz.