SnuffSann
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 83
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 12%
Je bent nog wel een beetje heel erg jong hey om je hier te vertonen hehehe.Snuff, hoeveel kracht krijg je van een kuur? Is er heel erg veel krachtverschil? Voel je een beest ermee.
Maar de krachtstoename is lekker. Aangezien het voor elke spiergroep verschilt is het moeilijk uit te leggen. Ik reageer zeer goed op kickstarts. Na 2 weken komt het opzetten en dan kan ik in principe vanaf dat moment elke week het gewicht opvoeren, met elke spiergroep en elke oefening die ik uitvoer. Dat gaat goed totdat het moment aankomt dat je met de kuur op een plateau geraakt waar je merkt dat het niet meer verder kan, dat je zeg maar blijft steken. Dan weet je dat het verstandig is om je cycle te beeindigen.
Yep, dat klopt, bijna 14 centimeter op mijn taille kwijtgespeelt.t*ring snuff zit nog effe je logje door te bladeren maar je taie is wel effe van 103 na 89,5cm gegaan dat is mega goed man!!! kun je trots op zijn!!!!
M'n broeken zitten nu zeeeeeer ruim en heb extra gaten in mijn riemen moeten maken.

100 gram schoon aan de haak.
Hoeveel zou je daar van kunnen maken?

Heb me vandaag overigens gestraft voor de mindere training van afgelopen maandag. Ben dus vanmorgen naar de sportschool geweest om mijn borst nog eens flink onder handen te nemen en dat pakte goed uit. Veel andere oefeningen uitgevoert die normaal gesproken niet in mijn schema staan.
Nadruk lag op bovenkant.
Dit was mijn schema van vandaag:
-Hammerstrength Incline Press
-Incline Dumbbell Press
-Incline Barbell Press (om het ff af te maken)
-Decline Barbell Press (Smith Machine)
-Dumbbell Pullover
-Chest Press
-Cable Flyes
Kom net bij de winkels vandaan en heb het volgende produkt gehaald:
Een paar dopjes in 5 liter water en na alles ermee te hebben afgenomen is het steriel hehehe. Alles, van keuken-units tot maatbekers. Daarmee zal ik mijn werkplek steriel maken om zo eventuele bacterieen de kop in te drukken.

Volgend weekend op een zondag zal ik alles gaan brouwen.

) leeftijd)..En is dat nou niet iets waar je je zorgen om zou kunnen maken?!
..Hoe ouder hoe minder elasticiteit van de huid..dus meer groei betekent bij massaverlies een uitgerekte huid (hoe erg dit verval is is natuurlijk wel persoonsgebonden, maar hoe dan ook, verval is er vrijwel altijd