XXL Nutrition

Snuff's ON-Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Snuff, hoeveel kracht krijg je van een kuur? Is er heel erg veel krachtverschil? Voel je een beest ermee.
Je bent nog wel een beetje heel erg jong hey om je hier te vertonen hehehe.
Maar de krachtstoename is lekker. Aangezien het voor elke spiergroep verschilt is het moeilijk uit te leggen. Ik reageer zeer goed op kickstarts. Na 2 weken komt het opzetten en dan kan ik in principe vanaf dat moment elke week het gewicht opvoeren, met elke spiergroep en elke oefening die ik uitvoer. Dat gaat goed totdat het moment aankomt dat je met de kuur op een plateau geraakt waar je merkt dat het niet meer verder kan, dat je zeg maar blijft steken. Dan weet je dat het verstandig is om je cycle te beeindigen.
t*ring snuff zit nog effe je logje door te bladeren maar je taie is wel effe van 103 na 89,5cm gegaan dat is mega goed man!!! kun je trots op zijn!!!!
Yep, dat klopt, bijna 14 centimeter op mijn taille kwijtgespeelt.
M'n broeken zitten nu zeeeeeer ruim en heb extra gaten in mijn riemen moeten maken.:D

n:ANd9GcQuiL_o_zBltNjZujLNu4GAayBUl0ICEoFFb3xFyCO2xt3PMS8&t=1&usg=__07lE5DLT53ASJ70oKWW8qmbbEws=.jpg

OMG

100 gram schoon aan de haak.
Hoeveel zou je daar van kunnen maken?;)

Heb me vandaag overigens gestraft voor de mindere training van afgelopen maandag. Ben dus vanmorgen naar de sportschool geweest om mijn borst nog eens flink onder handen te nemen en dat pakte goed uit. Veel andere oefeningen uitgevoert die normaal gesproken niet in mijn schema staan.
Nadruk lag op bovenkant.
Dit was mijn schema van vandaag:

-Hammerstrength Incline Press
-Incline Dumbbell Press
-Incline Barbell Press (om het ff af te maken)
-Decline Barbell Press (Smith Machine)
-Dumbbell Pullover
-Chest Press
-Cable Flyes

Kom net bij de winkels vandaan en heb het volgende produkt gehaald:

Een paar dopjes in 5 liter water en na alles ermee te hebben afgenomen is het steriel hehehe. Alles, van keuken-units tot maatbekers. Daarmee zal ik mijn werkplek steriel maken om zo eventuele bacterieen de kop in te drukken.:D
Volgend weekend op een zondag zal ik alles gaan brouwen.

25092010127.jpg

Zojuist de 4-punts methode met de huidplooimeter toegepast, misschien valt het iets hoger uit, op 11,6%.
Bovenarm voor = 2,2
Bovenarm achter = 0,8
Achter net onder schouderblad = 11,0
Zijkant taille = 5,5

Maakt een totaal van 19,5 punten.

menschart.jpg

FF vraagje om je scherp te houden;): waarom zie je het niet als uitdaging om je super fysiek vast te houden zonder AAS? Extra groei betekent toch ook extra kans op verval (ja het doet pijn:maar zeker op jou (en mijn:() leeftijd)..En is dat nou niet iets waar je je zorgen om zou kunnen maken?!

FF vraagje om je scherp te houden;): waarom zie je het niet als uitdaging om je super fysiek vast te houden zonder AAS? Extra groei betekent toch ook extra kans op verval (ja het doet pijn:maar zeker op jou (en mijn:() leeftijd)..En is dat nou niet iets waar je je zorgen om zou kunnen maken?!

Goeie vraag.:D

Ik vind helemaal niet dat ik nu een superfysiek heb, althans ik zie het anders.
Ik ben wel heel erg droog nu maar wil me toch nog naar die 10% toewerken, dan zal ik hoogstwaarschijnlijk op ongeveer 97kg eindigen in gewicht. Dat is mijn inziens voor een kerel van 1,92m, die graag groot wil zijn, een te laag gewicht. Ik kan je verzekeren dat iemand van mijn lengte een behoorlijk stukje massa erbij dient te hebben wil hij groot ogen.

En eerlijk gezegd denk ik dat dat zonder AS voor mij niet haalbaar is.

Tuurlijk is het gezonder zonder maar ik heb de keus al gemaakt. Het is tevens de bedoeling om niet meer te stoppen. Ik zal voortdurend bloedtests laten uitvoeren om te kunnen zien hoe ik er qua gezondheid voorsta maar blijft dat positief zal ik gewoon verder kuren. Daarmee zal ik dus geen verval bewerkstelligen. Tis trouwens niet zo dat ik voortdurend hoog in de roids ga. Tis kuren, bridgen, kuren, etc.

Misschien, in de toekomst, met het ideale gewicht, de juiste massa en lage BF, dat ik het dan overweeg maar op dit moment sta ik daar nog helemaal niet bij stil.

Moet wel zeggen dat ik altijd zo veilig en safe mogelijk te werk ga, we praten tenslotte over m'n gezondheid. Ik neem met het kuren altijd overwogen stappen en probeer het zo risicoloos mogelijk te houden. Neemt niet weg dat kuren op zich al een risico is.

Hoop dat dat je vraag een beetje heeft beantwoord.;)

Aangezien ik weer in gewicht ben gezakt afgelopen week diende ik mijn intake ook weer iets te verlagen.
Tis echter slechts 20 calorieen en heb dat op mijn havermout s'morgens in mindering gebracht.

Totale intake ligt nu op 2788 kcal.
KEV-verhouding ligt nu op 34/58/8.

Hier mijn schema's voor een nieuwe week:

Bijlagen

Wanneer maak je die shizzle?

Wanneer maak je die shizzle?

Hey Mack.

Het wordt mij niet in dank afgenomen dat ik het er openlijk over heb dus is het voor mijn persoontje beter om het te laten zoals het nu is en het boek te sluiten.
Dit is mij ook zeer duidelijk gemaakt.

Ok prima.
Veel succes in ieder geval.
Ik ben er te lui voor.
Later

Ik weet het nu zeker.
Ik ondervind geen krachtwinst meer, het blijft nu steken.
Mooie ervaring opgedaan dus.
Aangezien ik nooit eerder winstrol in een kuur had kan ik nu zeggen dat het voor mij persoonlijk na 2 weken inkickt en een piek van 2 weken aanhoud waarna de rek eruit is.
Ik merkte ook een enorme positieve agressie tijdens mijn work-outs.
Maw is dit voor herhaling vatbaar, maar dan iets hoger gedoseert, aangezien dat voor mij ook nog onbekend terrein is.

Hoe hoog had je die winny staan?

Hey Mack.

Het wordt mij niet in dank afgenomen dat ik het er openlijk over heb dus is het voor mijn persoontje beter om het te laten zoals het nu is en het boek te sluiten.
Dit is mij ook zeer duidelijk gemaakt.

Denk dat je mij hiermee bedoelt.
Maar dan heb je mij verkeerd begrepen.
Jij mag hier rustig verder gaan met je brewery experimentje, geen probleem.
Maar heb je vorige topic, op jou verzoek, gesloten.
Om de reden dat je te veel kritiek kreeg van leden naar jou zin.
En er te pas en te on pas, topic titels van naam moeten veranderen.
Ik gaf jou aan dit niet nodig te vinden.
Probeer niet steeds zo interessant doen man.
Nogmaals ga hier gewoon lekker verder, maar kom alleen niet steeds piepen dat er posts verwijderd moeten worden of dat er topics gesloten moeten worden als het je niet naar de zin gaat.

Laatst bewerkt:
Denk dat je mij hiermee bedoelt.
Maar dan heb je mij verkeerd begrepen.
Jij mag hier rustig verder gaan met je brewery experimentje, geen probleem.
Maar heb je vorige topic, op jou verzoek, gesloten.
Om de reden dat je te veel kritiek kreeg van leden naar jou zin.
En er te pas en te on pas, topic titels van naam moeten veranderen.
Ik gaf jou aan dit niet nodig te vinden.
Probeer niet steeds zo interessant doen man.
Nogmaals ga hier gewoon lekker verder, maar kom alleen niet steeds piepen dat er posts verwijderd moeten worden of dat er topics gesloten moeten worden als het je niet naar de zin gaat.

Ten eerste bedoel ik jou daar helemaal niet mee gozer, dus dat zie je verkeerd. Voel je niet aangevallen man.
Ten tweede heb ik jou verzocht om Snuff's Brewery te sluiten daar ik zag dat dat topic de heel verkeerde kant op ging. Ik ben wel gewend aan kritiek van anderen, ik krijg niet anders.
Ten derde wil ik met mijn posts helemaal niet interessant doen, ik ben eerlijk in wat ik zeg.
Ten vierde verzoek ik jou om posts te verwijderen wanneer die helemaal nergens op slaan, dus een klein beetje medewerking van jou kant zou dan helemaal niet verkeerd zijn.
Ten vijfde heb ik slechts 2x aan jou gevraagd om een topic van naam te veranderen, dus 'niet steeds aankomen' vind ik een klein beetje overdreven.
Het laatste verzoek voor naamsverandering is vrij logisch dacht ik te menen. Tripple Snuff gaat niet meer op daar ik niet meer OFF ga, en leek mij Snuff's ON-Topic wel een leuke vervanger. Jij als moderator dient zulke verzoeken uit te voeren, ook al kun je de verzoekende niet luchten of zien.
Ten zesde vraag ik me af waarom je mij niet gewoon een PM kan sturen met de boodschap die je zojuist geplaatst hebt.

Na die post 6x gelezen te hebben kreeg ik de indruk dat je op mij doelde, na jou pm van afgelopen week.
Verkeerd begrepen dus volgens jou? Vandaar dat ik even open en bloot in jou topic reageer om misverstanden te voorkomen.
Ik als mod dien verzoeken van jou gewoon uit te voeren?
Laat ik je even uit die droom halen....dat is niet het geval.
Soms vinden we dingen die leden willen niet nodig en dan bepaald snuffsan niet wat er gebeurt hoor.
Immers wie heeft het beestje een naam gegeven? Jij of ik?
Het staat je vrij om een nieuw topic te openen, als je je huidige topic niet meer relevant vindt.
Tuurlijk heb ik al heel wat topics een andere naam gegeven, maar jou postings behoeven al (te) veel moderatie.
Het is geen geheim dat ik de manier waarop jij je profileerd in deze sectie niet kan waarderen.
Gedraag jij je eerst maar eens 2weken niet controversieel en doe dan nog eens zo'n verzoek.
Dan heb je waarschijnlijk meer succes.
Een en ander kan nooit van 1 kant komen namelijk.

Laatst bewerkt:
Na die post 6x gelezen te hebben kreeg ik de indruk dat je op mij doelde, na jou pm van afgelopen week.
Verkeerd begrepen dus volgens jou? Vandaar dat ik even open en bloot in jou topic reageer om misverstanden te voorkomen.
Ik als mod dien verzoeken van jou gewoon uit te voeren?
Laat ik je even uit die droom halen....dat is niet het geval.
Soms vinden we dingen die leden willen niet nodig en dan bepaald snuffsan niet wat er gebeurt hoor.
Immers wie heeft het beestje een naam gegeven? Jij of ik?
Het staat je vrij om een nieuw topic te openen, als je je huidige topic niet meer relevant vindt.
Tuurlijk heb ik al heel wat topics een andere naam gegeven, maar jou postings behoeven al (te) veel moderatie.
Het is geen geheim dat ik de manier waarop jij je profileerd in deze sectie niet kan waarderen.
Gedraag jij je eerst maar eens 2weken niet controversieel en doe dan nog eens zo'n verzoek.
Dan heb je waarschijnlijk meer succes.
Een en ander kan nooit van 1 kant komen namelijk.

Ik zie geen grondige reden om daarop open en bloot in mijn topic te reageren, je kunt zoiets ook gewoon per PM aan mij doorgeven.
Ik krijg de indruk dat je dit doet om anderen te laten zien wie hier de baas is, een soortemet overheersingsgedrag.

Pff je maakt wel lekker populair zeg.. jezus goed bezig

snuff voor koning!

vraagje snuff tot hoeveel mg'/g test ben je gegaan? en hoe beviel het?

Pff je maakt wel lekker populair zeg.. jezus goed bezig

Tjonge jonge jonge... gaat iedereen weer beginnen? :duh:

De reactie van Tremendes snap ik wel. Snuff, je had die reactie misschien kunnen voorkomen door iets duidelijker te zijn, of die post niet te plaatsen.

Als de rest zich hier nu even verder buiten houdt... Stelletje relschoppers... Anders gaat het zo weer helemaal nergens over.

Laatst bewerkt:
Om dit log een beetje leuk te houden is een beetje vrouwelijke wel nodig;) Maar nu ff serieus terugkomend op mijn ´verval´vraag, graag jouw mening over het volgende:

Hier op dit forum wordt altijd alleen maar gesproken over massa, vocht en vet maar nooit over huidconditie (acne problemen daargelaten). Nu begrijp ik ook wel dat voor de meeste dat ook niet zo belangrijk is omdat zij jong genoeg zijn en de celvernieuwing van de huid nog goed en snel werkt. Maar boven een bepaalde leeftijd is de conditie van de huid wel iets om rekening mee te houden om er goed uit te zien en voornamelijk om er goed uit Blijven te zien:)..Hoe ouder hoe minder elasticiteit van de huid..dus meer groei betekent bij massaverlies een uitgerekte huid (hoe erg dit verval is is natuurlijk wel persoonsgebonden, maar hoe dan ook, verval is er vrijwel altijd:()
Nu jij het plan hebt om nog een aardig stuk te willen groeien (veel in korte tijd en waarschijnlijk ook boven je natuurlijke max(, maak ik mij dus enigszins zorgen;)..Misschien hoop ik dat je je nog niet hebt gerealiseerd dat je de gewonnen massa ook lang vast moet kunnen houden om niet een sterker verval te creeren dan dat je zonder deze groei zou hebben.
Ik begrijp dat je dat wilt creeren om continue te blijven gebruiken, maar helaas zal je lichaam snel een evenwicht vinden en zal de lage dosering niet veel (qua spiergroei of behoud) voor je doen..
Met andere woorden is het niet leuker om er jonger (door een mooi afgetraind atletisch lichaam)uit te zien dan even de de kick van breed te zijn om daarna het grotere verval te moeten incasseren?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven