Tis dus 14 en een halve week trenbolone geworden, het vialtje is namelijk leeg nu. Laatste inject met tren net gezet. Twas iets meer dan 200mg, ik denk iets van 250-275mg plus natuurlijk 250mg test.
Heb mezelf twee keer moeten steken dit keer, eerste keer trok ik bloed. Aspireren, zo belangrijk. Nu met 2 naald-steken bij elkaar zal ik het waarschijnlijk morgen wel wat gaan voelen, voel het nu al een beetje.
Aanstaande woensdag nog 250mg test en dan start op een zondag de 8 weekse bridge naar mijn volgende blast.
Maar voordat ik met mijn nieuwe kuur start zal ik een bloedonderzoek laten uitvoeren.
Dit zal hem worden:
- Winstrol, week 1-6, 80mg/d, tabs.
- Test-E, week 1-16, 1000mg/w, inject.
- Tren-E, week 1-14, 600mg/w, inject.
- Deca Durabolin, week 1-14, 400mg/w, inject.
- DHEA, week 1-16, 100mg/d, caps.
- Proviron, week 1-16, 50mg/d, tabs.
- Pramipexole, week 7-14, 0,5mg/d, tabs.
- HCG, week 1-16, 100IU/d, inject.
Ik zal ook aromasin en nolva bij de hand hebben, in geval van.
De winstrol zal de eerste 6 weken, door binding aan de progesteron-receptor, de eventuele verhoging van prolactine door Deca en Trenbolone in bedwang houden, daarna neemt de pramipexole het over. De hoge dosering stanozolol is om te kijken wat het gaat doen. Ook heeft het de eigenschap voor meer vrije testosteron te zorgen.(binding SHBG) Proviron zal het eventuele teveel aan oestrogeen aanpakken ( door Test, DHEA en een klein beetje van Deca en HCG) en net als winstrol ook voor meer vrije testosteron zorgen. Daarom het besluit om in week 1 met provi te starten.(kijken wat het samen met winny bewerkstelligt, ervaring opdoen) Ook zorgt proviron samen met HCG voor het libido-behoud.(eventuele bijwerking Deca)
DHEA is iets wat ik wil uitproberen. Het schijnt een belangrijk hormoon in het lichaam te zijn wat na je 30e verminderd. Hoe ouder je wordt deste minder in het lichaam, ikzelf ben 42 dus je begrijpt. Het tekort geeft vermoeidheid en lusteloosheid. Uit research wat ik een aantal dagen gedaan heb blijkt inname een soortemet boost te geven. Meer energie, opgewektheid en tevens meer zin om te knallen op de sportschool. Ook zal het eventuele rondcirculerende cortisol aanpakken. Het is trouwens niet iets voor personen jonger dan 35, die hebben nog genoeg in hun lichaam. Ook dit is om ervaring op te doen. HCG heb ik eerder al besproken.
Ik weet nu uit ervaring dat ik een hoge roid-tolerantie heb. Heb een aantal kuren op halve grams gezeten en nu is de tijd aangebroken om hoger in dosering te gaan. Dit ook om erachter te komen wat het voor mij gaat doen. Niet geprobeert is geen ervaring en wil graag meer weten.