MuscleMeat

Snuff's ON-Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Stats zaterdag 25 september 2010:

Gewicht: 99,7kg
Taille: 89,5cm
Nek: 44cm
BF: 11,4%

Stats zaterdag 2 oktober 2010:

Gewicht: 98,9kg
Taille: 88,5cm
Nek: 44cm
BF: 10,7%

geen mooi verslagje snuff?wel hele dikke stats nu goeie week gedraait man! Netjes en nu mooi op die 10%heel knap

What the **** gek!? Je taille is nu nog smaller dan die van mij en ik heb de blokken erop :P
Heb je nu ook 6pack snuffie?

Gaat t*ring lekker!! Nog 2 weekjes en dan hopelijk op je eigen brew droog GROOT worden hehee :D

Idd! Gaat super! Wel jammer dat er dit keer geen mooi verslagje bij zit...

Heb wederom mijn voeding moeten aanpassen aangezien ik in gewicht gezakt ben.
24 calorieen minder de aankomende week, dit heb ik weer op mijn havermout in de morgen aangepast.
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Afgelopen donderdag eindigde de 5 weken en 5 dagen winstrol inname, dus die is uit de schema's gehaald. Zeer tevreden over de werking van stanozolol.
Verder heb ik mijn supplementen-intake aangevult met het volgende:

- Calcium (spiercontractie, botdichtheid)
- Vitamine D (absorptie calcium en fosfor)
- Vitamine A (protein-synthese, glycogeen-produktie)
- Omega 6, starflower oil (goed voor huid, bloeddruk en cholesterol)
- Sint-Jans Kruid, St. John's wort (anti-depressa, bevordert nachtrust, remt hongergevoel)
- L-Taurine (spiercontractie, protein-synthese)
- Zink, Magnesium en Vit.B6, oftewel ZMA (verhoogt testosteron, kracht en geeft betere nachtrust)

Heb enige tijd last gehad van moodswings door de tren. Het vreemde is dat ik die bijwerking niet in mijn tweede kuur ondervond. Ik ben er nu achter wat de reden daarvan is. In mijn tweede kuur slikte ik Sint Jan's kruid. Dit werkt echt heel erg goed. Nu ik het weer enige tijd inneem ben ik van de ups en downs af, helemaal. Zeker een aanrader wanneer je trenbolone in een kuur hebt zitten.
Nog 1 week test/tren en dan heb ik de 15 weken afgerond. Tot op heden is alles zeer goed verlopen en vind ik tren voor de cut echt een enorm goed middel.
Vanaf volgende week maandag een bridge van 8 weken met nog maar 250mg test in de week.
Ook start ik dan met het nemen van mariadistel en teunisbloemolie. Beiden zullen helpen met het reinigen van mijn lever. Dit zal ik gedurende de gehele bridge gebruiken.

Met het einde van deze kuur in zicht hoop ik volgend weekend op mijn doel van 10% BF te eindigen.
Zo niet zal ik er gewoon een weekje aan vast plakken, maar ik heb het volle vertrouwen dat ik dat ook daadwerkelijk ga bewerkstelligen.
Nog 1x keer vlammen aankomende week waarna ik een rust-periode inlas. Hier zal ik natuurlijk gewoon blijven trainen echter zal het volume wat worden verlaagd waardoor mijn work-outs wat korter zullen zijn. Ben tot nu toe elke week tot het gaatje gegaan en dat merk ik. Het lage volume zal mijn lichaam de nodige rust geven om me voor te bereiden op de volgende 'blast'.

Laatst bewerkt:
oke dan snuff leuk verslagje man!klinkt allemal erg goed en je gaat zeker de 10%hallen man!je bent top bezig ben benieuwd wat je nieuwe kuur word

Juistemmm mooie berichten makker! Gaat ckr goed komen!

Vandaag is het ook BROUWEUHHHHHH :bierbang::brew::rocknana::banana::eyebrow: geblazen toch makker?

Damn dude, je zal wel erg droog staan nu. Maar jammer dat je zoveel bent verloren, kwam je niet van 120kg? 98 is wel magertjes met je 195cm lengte ofzo

Kom ik hier ff piepen na een paar weken en sta je lekker op 10% :o

Lekker man! Nu komt het volledig goed, uitbouwen op die basis nu!

Eindelijk een volgwaardig log, heb je al eens pics gepost snuff? Ben wel erg benieuwd!

Tis dus 14 en een halve week trenbolone geworden, het vialtje is namelijk leeg nu. Laatste inject met tren net gezet. Twas iets meer dan 200mg, ik denk iets van 250-275mg plus natuurlijk 250mg test.
Heb mezelf twee keer moeten steken dit keer, eerste keer trok ik bloed. Aspireren, zo belangrijk. Nu met 2 naald-steken bij elkaar zal ik het waarschijnlijk morgen wel wat gaan voelen, voel het nu al een beetje.
Aanstaande woensdag nog 250mg test en dan start op een zondag de 8 weekse bridge naar mijn volgende blast.

Maar voordat ik met mijn nieuwe kuur start zal ik een bloedonderzoek laten uitvoeren.

Dit zal hem worden:

- Winstrol, week 1-6, 80mg/d, tabs.
- Test-E, week 1-16, 1000mg/w, inject.
- Tren-E, week 1-14, 600mg/w, inject.
- Deca Durabolin, week 1-14, 400mg/w, inject.
- DHEA, week 1-16, 100mg/d, caps.
- Proviron, week 1-16, 50mg/d, tabs.
- Pramipexole, week 7-14, 0,5mg/d, tabs.
- HCG, week 1-16, 100IU/d, inject.

Ik zal ook aromasin en nolva bij de hand hebben, in geval van.

De winstrol zal de eerste 6 weken, door binding aan de progesteron-receptor, de eventuele verhoging van prolactine door Deca en Trenbolone in bedwang houden, daarna neemt de pramipexole het over. De hoge dosering stanozolol is om te kijken wat het gaat doen. Ook heeft het de eigenschap voor meer vrije testosteron te zorgen.(binding SHBG) Proviron zal het eventuele teveel aan oestrogeen aanpakken ( door Test, DHEA en een klein beetje van Deca en HCG) en net als winstrol ook voor meer vrije testosteron zorgen. Daarom het besluit om in week 1 met provi te starten.(kijken wat het samen met winny bewerkstelligt, ervaring opdoen) Ook zorgt proviron samen met HCG voor het libido-behoud.(eventuele bijwerking Deca)
DHEA is iets wat ik wil uitproberen. Het schijnt een belangrijk hormoon in het lichaam te zijn wat na je 30e verminderd. Hoe ouder je wordt deste minder in het lichaam, ikzelf ben 42 dus je begrijpt. Het tekort geeft vermoeidheid en lusteloosheid. Uit research wat ik een aantal dagen gedaan heb blijkt inname een soortemet boost te geven. Meer energie, opgewektheid en tevens meer zin om te knallen op de sportschool. Ook zal het eventuele rondcirculerende cortisol aanpakken. Het is trouwens niet iets voor personen jonger dan 35, die hebben nog genoeg in hun lichaam. Ook dit is om ervaring op te doen. HCG heb ik eerder al besproken.

Ik weet nu uit ervaring dat ik een hoge roid-tolerantie heb. Heb een aantal kuren op halve grams gezeten en nu is de tijd aangebroken om hoger in dosering te gaan. Dit ook om erachter te komen wat het voor mij gaat doen. Niet geprobeert is geen ervaring en wil graag meer weten.

Laatst bewerkt:
Heb je al gebrouwd makker???!

Holy shit Snuff! De t*ring! Wat een kuur!
Zeker loggen! Ben heel benieuwd naar wat dat gaat doen!

Maar eehhh... Is het niet een beetje TE? Zouden je receptoren zoveel aas überhaupt nog volledig opnemen?

Wat ik niet snap is dat jij alles goed planned en veel cycles achter de rug hebt maar toch nog 95 kilo bent met een laag bf. ??? raar dit

Same here, lachwekkend gewoon...en dan die kuren haha, halve apotheek erin, alles door elkaar. Ziet door de bomen het bos niet meer imo

Waarom lezen jullie hier dan?
Altijd dat gebash, Snuffy is vrij om te doen of laten wat hij zelf wil.
Vinden jullie dat hij onverantwoorde keuzes maakt? Dat is dan zijn zaak.

1 ding weet ik wel, hij draagt hier veel bij op het forum en is zeker dedicated.
Niet iedereen is blessed met monster genen!

@ Snuff, keep up the good work bro!

Al eens over gedacht de Deca er uit te laten ?

Same here, lachwekkend gewoon...en dan die kuren haha, halve apotheek erin, alles door elkaar. Ziet door de bomen het bos niet meer imo

Wat ik niet snap, is wat jij als natural zijnde hier hebt te zoeken en dan ook nog mensen af gaat zeiken, laat iedereen in zijn waarde, goed voor jouw dat je zo'n fysiek hebt zonder hulpmiddelen. Maar dan een ander de gek aan steken, kan me wel een voorstelling maken wat voor persoon jij bent in het echte leven.

Hier nog even mijn totale supplementen-pakket:

- Whey-Protein
- Starch Carbohydrates
- Flavouring (raspberry & banana)
- Arginine
- BCAA’s
- Acetyl-L-Carnitine
- Leucine
- Glutamine
- Creatine Monohydrate
- Taurine
- Multivits/Minerals
- Omega 3 Fish Oil
- Vitamin A
- Vitamin B-Complex, High Strength
- Vitamin B6
- Vitamin C High Strength
- Vitamin D
- Vitamin E High Strength
- Iron
- Cranberry Extract
- Glucosamine Sulphate
- CoEnzyme Q10
- Zinc
- Magnesium
- Calcium
- Garlic
- St. John’s Wort (anti-depressa)
- Tryptophan (anti-depressa)
- Starflower Oil (omega 6)
- Tribulus Terrestris (only during bridges)
- Milk Thistle (only during bridges)
- Primrose Oil (only during bridges)

Elk supplement heeft een reden voor inname.
Ik voel me er zeer goed bij. Heb dan ook echt helemaal nergens last van, ben ook echt nooit ziek, voel me energiek en sterk.
Het enige wat ik ondervond was het depri-gevoel en moodswings van de trenbolone. Dat is nu verleden tijd dankzij de Sint Jan's kruid en de tryptophaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven