AndroidHealthClinic

Snuff's ON-Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Flinke lijst hoor! Zal wel wat kosten allemaal. Maar ach... als je het kunt betalen en het doet zijn werk...

Waarom vitamine A en een multivit? Vitamine A is de enige vitamine waar de giftige dosis vrij dichtbij de ADH zit. Maar ik neem aan dat je de veilige dosis kent en uitgerekend hebt dat je daar niet overheen zit?

Verder zou ik op een dag de hele dag met gedachten bezig zijn met supps eten. Ik pak sinds een jaar nooit meer dan 5 supps anders ben ik er teveel mee bezig.

Wat ik niet snap, is wat jij als natural zijnde hier hebt te zoeken en dan ook nog mensen af gaat zeiken, laat iedereen in zijn waarde, goed voor jouw dat je zo'n fysiek hebt zonder hulpmiddelen. Maar dan een ander de gek aan steken, kan me wel een voorstelling maken wat voor persoon jij bent in het echte leven.

Kerel dit is een forum; dus ik ben hier omdat ik mijn MENING op een forum dien te geven. Dat jij een forum interpreteert als zijnde een plek waar iedereen elkaar alleen dient na te praten en complimentjes te geven, dan denk ik persoonlijk dat je weinig hebt aan een forum. oke, ik ben direct dat klopt, maar het valt me op dat wanneer je een "afwijkende" mening hebt dat je dan niet meer mee mag praten! Ook nu worden er weer opmerkingen gemaakt als "wat die je hier dan als naturel zijnde". Dit is van een domheid die zijn weerga niet kent. Het feit dat ik nu naturel ben zegt A: niks over wat ik in de toekomst van plan ben B. Niks over waar ik in geinteressert ben C: waar ik kennis van heb.
Verder valt het mij gewoon op dat er binnen de AAS sectie vrijwel nooit over de andere kantr van het gebruik wordt gesproken. Sterker nog mensen worden aangezet meer te gebruiken, te stacken etc. Wanneer je dat van een forum verwacht dan zit je hier goed. Veranderd niks aan het feit dat ik de meeste cycles hier pure overkill vind, vooral daar 99% hier nog niet eens wedstrijdplannen heeft.

Ik vind het voor zijn fysiek (die ik adhv stats probeer voor te stellen) ook veel te hoge doseringen. De eerste 6 weken zit je in totaal op meer dan 2500gr AS, echt veel te extreem als je het mij vraagt. Dat is op een haartje na meer dan de helft van wat ik nu pak en nog altijd zeer goed op groei. Maargoed het blijft zijn keuze en hij is er zo te zien wel erg serieus mee bezig, dus als hij denkt dat hij dat nodig heeft laat hem toch lekker zijn gang gaan. Je kan het best niet eens zijn met iemands keuze (ben ik overigens ook niet), maar hem daarvoor de grond inboren is ook onnodig.

Laatst bewerkt:
Waarom lezen jullie hier dan?
Altijd dat gebash, Snuffy is vrij om te doen of laten wat hij zelf wil.
Vinden jullie dat hij onverantwoorde keuzes maakt? Dat is dan zijn zaak.

1 ding weet ik wel, hij draagt hier veel bij op het forum en is zeker dedicated.
Niet iedereen is blessed met monster genen!

@ Snuff, keep up the good work bro!

Met zoveel gear heb je geen genen meer nodig.
Dat is echt een hoop om erin te gooien zeg.
Naar mijn mening teveel van het goede, maar jij hebt je plan getrokken en denk niet dat iemand hier daar verandering in kan brengen.

En elkaars kont kussen doe je maar in real life, op een forum moet je gewoon eerlijk en direct zijn. Als je ook hier al rekening gaat houden met gevoel, dan krijgt iemand nooit eerlijk advies.

Snuff waarom gebruik je zowel vit b6 als b complex?

Kerel dit is een forum; dus ik ben hier omdat ik mijn MENING op een forum dien te geven. Dat jij een forum interpreteert als zijnde een plek waar iedereen elkaar alleen dient na te praten en complimentjes te geven, dan denk ik persoonlijk dat je weinig hebt aan een forum. oke, ik ben direct dat klopt, maar het valt me op dat wanneer je een "afwijkende" mening hebt dat je dan niet meer mee mag praten!

Origineel gepost door Little Daddy
Wat ik niet snap is dat jij alles goed planned en veel cycles achter de rug hebt maar toch nog 95 kilo bent met een laag bf. raar dit

Same here, lachwekkend gewoon...en dan die kuren haha, halve apotheek erin, alles door elkaar. Ziet door de bomen het bos niet meer imo

Dit vind ik niet een mening, dit is meer iemand de gek aan steken, denk niet dat de bedoeling is van wat jij met een forum bedoelt of wel, als we allemaal zo gaan doen word het hier ook een mooie bende.

Ook nu worden er weer opmerkingen gemaakt als "wat die je hier dan als naturel zijnde". Dit is van een domheid die zijn weerga niet kent. Het feit dat ik nu naturel ben zegt A: niks over wat ik in de toekomst van plan ben B. Niks over waar ik in geinteressert ben C: waar ik kennis van heb. Verder valt het mij gewoon op dat er binnen de AAS sectie vrijwel nooit over de andere kantr van het gebruik wordt gesproken.

Ben ik 100 % met je eens.

Sterker nog mensen worden aangezet meer te gebruiken, te stacken etc. Wanneer je dat van een forum verwacht dan zit je hier goed. Veranderd niks aan het feit dat ik de meeste cycles hier pure overkill vind, vooral daar 99% hier nog niet eens wedstrijdplannen heeft.

Verder vind ik ook dat je hier op dit forum je mening moet geven, alleen wat jij vaak doet is iemand de gek aan steken en met het vingertje wijzen. Terwijl je deze mensen helemaal niet kent, daar heb ik wat een hekel aan. Probeer liever met goede adviezen te komen en zeg hoe het wel moet als je zoveel kennis hebt. Je hebt in je sig staan dat je helemaal natural bent, dat vind ik super, zal ook nooit mensen aanraden om AS te gaan gebruiken, maar als jij hier dan mensen de gek komt aan steken voelt dat gewoon niet goed.

Verder ben ik het met je eens dat er vooral PRO-anabolen wordt geschreven, maar daar moet je doorheen prikken. De mensen die nare ervaringen hebben met AS, schamen zich hier meestal ook voor en zijn vaak dingen die ze niet openbaar willen maken, dus zal je hier ook niet veel van horen, zoals gyno, vetter worden door een kuur, vreemd gaan, relatie kapot, geen stijve lul meer krijgen, vol met acne etc..

ik sta ook versteld van de hoeveelheden die gebruikt worden, zelf kan ik niet tegen zulke doseringen, maar ja ieder zijn ding en je moet ook niet alles geloven wat er op het internet word gezet.

Als hij hier nieuw zou zijn geweest en dit als kuur zou posten met zijn stats zouden jullie allemaal roepen dat hij moest eten. Komop zeg 95kg @ 196 stelt toch niks voor man

Hey makker,

zoals je weet waardeer ik je input wel. Laat ze maar zagen. Soms liggen mensen niet op 1 lijn en levert botsingen op.
Niets aan te doen en wees gewoon oud en wijs en reageer er niet op ;)

Voor de rest benk benieuwd hoe het aankomende zaterdag ervoor staat makker! Nog nieuws omtrend vorderingen van je brewery?

Klein update van mij sta nu na 8weken op 97,6kg. Vanaf volgende week ga ik nog 5weken op 1000mg Test ipv 500mg en Tren 400. Kijken of me dat nog een mini boost kan geven van minimaal 2,4kg ;) Wish me luck mate!

Verder vind ik ook dat je hier op dit forum je mening moet geven, alleen wat jij vaak doet is iemand de gek aan steken en met het vingertje wijzen. Terwijl je deze mensen helemaal niet kent, daar heb ik wat een hekel aan. Probeer liever met goede adviezen te komen en zeg hoe het wel moet als je zoveel kennis hebt. Je hebt in je sig staan dat je helemaal natural bent, dat vind ik super, zal ook nooit mensen aanraden om AS te gaan gebruiken, maar als jij hier dan mensen de gek komt aan steken voelt dat gewoon niet goed.

Verder ben ik het met je eens dat er vooral PRO-anabolen wordt geschreven, maar daar moet je doorheen prikken. De mensen die nare ervaringen hebben met AS, schamen zich hier meestal ook voor en zijn vaak dingen die ze niet openbaar willen maken, dus zal je hier ook niet veel van horen, zoals gyno, vetter worden door een kuur, vreemd gaan, relatie kapot, geen stijve lul meer krijgen, vol met acne etc..

ik sta ook versteld van de hoeveelheden die gebruikt worden, zelf kan ik niet tegen zulke doseringen, maar ja ieder zijn ding en je moet ook niet alles geloven wat er op het internet word gezet.

Zijn we het toch nog een beetke eens..Mijn reactie was wat kort door de bocht, klopt, maar ik vind het ook zo vreemd dat er hier over wordt gesproken alsof het snoepgoed is. Ik vind het vaak lijken op een groep verslaafden die elkaar aanpraten dat hun verslaving alleen maar cool, leuk en zonder gevaar is; ontkenning noemen ze dat. Ik mis de kritische noot waarschijnlijk is het hem dat.

• Like
Waarderingen: MHD
Zijn we het toch nog een beetke eens..Mijn reactie was wat kort door de bocht, klopt, maar ik vind het ook zo vreemd dat er hier over wordt gesproken alsof het snoepgoed is. Ik vind het vaak lijken op een groep verslaafden die elkaar aanpraten dat hun verslaving alleen maar cool, leuk en zonder gevaar is; ontkenning noemen ze dat. Ik mis de kritische noot waarschijnlijk is het hem dat.

hahahaha, je hebt gelijk, maar zo zit de mens in melkaar. Iedereen probeert het voor zichzelf goed te redeneren, terwijl ze van binnen wel weten dat ze verkeerd bezig zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Even wat kwijt over mijn kuur Tripple Snuff die vandaag zijn hoogtepunt bereikt heeft.

Deze morgen was de belangrijkste morgen van mijn gehele cutkuur die 15 weken geduurt heeft. Ik ben mijn inziens zeer strikt en streng geweest voor mezelf om mijn doel van 10% BF te verwezenlijken.
Op dit moment heeft mijn lichaam rust nodig. Ik ben moe, uitgeblust en uitgeput. Maar ondanks dat heb ik een voldaan gevoel.
Ik ben in 15 weken 15,7kg afgevallen, meerendeel vet en vocht, misschien een beetje spier. Ik heb mezelf nog nooit zo droog gezien, moet wel zeggen dat ik ook skinny ben, maar heel erg lean.
Maw ben ik dus tevreden ondanks een vrij forse massa-verlies, maar goed wie wil er nu vet en vocht?
Ik ben op dit moment aangekomen in mijn lichaams-opbouw aan de start, het begin om nu eens op de juiste manier massa op te gaan bouwen. Niet zomaar een hoop calorieen naar binnen stouwen maar op een gerichte en gecontroleerde manier, voortdurend kijkend naar mijn vetpercentage en voedselintake. Hierop wordt dan wekelijks afgestemt. Het is de bedoeling om ook daadwerkelijk zo laag in BF te blijven.
Ik heb nu eindelijk, wat ik nog nooit eerder gedaan heb, een juiste basis om mijn spieren flink te tonen. Om een droog uiterlijk te hebben zonder een laag vet er overheen.

Allright, kwam dus vanmorgen uit bed en was op dat moment al vrij zenuwachtig. Wat gaat het worden. Zal ik op de 10% of lager gaan komen?
Ik heb dus eerst de nek/taille methode uitgevoert en zag dat mijn taille weer smaller is geworden, dat is een goed teken.
Toen ik op de weegschaal stond schrok ik een beetje omdat ik aardig wat afgevallen was deze laatste week. Moet wel zeggen dat ik tot aan het gaatje gegaan ben aangezien ik vanaf volgende week slechts maintenance-workouts ga uitvoeren. Dit om mijn lichaam te laten rusten voor de volgende blast.
Alles was positief. Toen heeft mijn vriendin de 4-punts methode met de huidplooimeter uitgevoert en na enige berekeningen zag ik dat ik mijn doel verwezenlijkt heb. Ik ben heel erg tevreden en blij maar ook bezorgt. Ik wil dit niet verliezen.
Nu kan ik mijn intake weer langzaam opschroeven naar onderhoud. Dit dien ik in 8 weken voor elkaar te krijgen, zal zo'n 100 tot 150 calorieen per week moeten gaan opvoeren. Wel met een weekend-controle op mijn BF natuurlijk. Wanneer ik net voor de volgende blast op onderhoud eet zal ik het de eerste week in de nieuwe kuur aankijken en dan langzaam mijn voedsel-inname opkrikken.

Hier mijn stats, de eerste is die van aan het begin van de cut, de tweede van vorig weekend en de laatste van vanmorgen:

Mijn stats op zondag 27 juni 2010:

Gewicht: 112,3kg
Taille: 103cm
Nek: 45cm
BF: 20,3%

Stats zaterdag 2 oktober 2010:

Gewicht: 98,9kg
Taille: 88,5cm
Nek: 44cm
BF: 10,7%

Stats zaterdag 9 oktober 2010

Gewicht: 96,6kg
Taille: 87cm
Nek: 44cm
BF: 9,8%

Ik ben dus 2,3kg in 1 week kwijtgeraakt, had ook wel een potje stress eerlijk gezegt en voelde de gehele week heel erg moe aan, maar toch keurig naar de sportschool en zo intensief mogelijk mijn work-outs uitgevoert.
Maar mijn taille, focking shit, 87cm, das niet mis zeg, geloof dat ik mijn middel nog nooit zo smal gezien heb.
En ja hehehe, mijn BF, daar staat hij dan. 9,8% MIJN DOEL!!!!
Van 20,3% afgekomen, een prestatie mag ik wel zeggen.
Nu gaan behouden die hap!
Aankomende week zal ik nog op mijn huidige intake blijven aangezien ik iets lekkers verdient heb vandaag, waarna volgend weekend de eerste verhoging van calorieen zal starten. Het 'cruise/bridge' gedeelte van 8 weken beschouw ik nog steeds tot Tripple-Snuff, maw is het topic nog niet beeindigt. Vanaf de nieuwe blast zal Snuff's ON-Topic het overnemen.
Ik heb mijn doel in handen, het is me gelukt, dat pakt niemand mij meer af!
Laterzzzzz.

Laatst bewerkt:
Wat wordt de 8 weekse bridge?

heeeeeeeeeeeeeeeeeee snuff gefeliciteerd man gast echt super gedaan heel knap bijna 10% bf eraf super gewoon! je zal er goed bij staan nu!ben nu wel benieuwd na een fototje! jeukt het nu niet om door te gaan na een procentje of 7/8? of heb je het cutten nu eigelijk wel gehad!

gast je hebt er voor geknokt en het is je gegunt!

Heel netjes Snuff! Nu vasthouden en daarna weer volop knallen!

:bierbang::rocknana::lifter::banana::thumbs::clap::klink:

Goed gedaan kerel!!! Niets geeft meer voldoening dan persoonlijke doelen verwezenlijken ;)
You must be a happy mofawker right now :D
Enjoy it want na het ene doel wordt the next one alweer gemaakt haha!!

Keep it up makker!

Leuk zo'n theoretisch logboek, maar als je dit doet word er ook wel foto materiaal verwacht.
Ik hoop niet dat je fans/loglezers zult teleurstellen in deze.

Ik snap best dat foto's plaatsen niet iets is waar Snuff happig mee is. Nog meer redenen voor mensen om te zeiken en te bashen.
Ookal is de foto goed, dan nog zal het zijn van "het had meer blabla".. "Je had niet moeten dan"..

Niet zo gek lijkt mij

He kerel ik heb een vraagje voor je , die St. Johns wort ofzoiets remt hij ook erg hongergevoel of valt dat mee?? Want dat moet ik niet hebben . Succes met je kuur

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven