- Waardering
- 106
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat ik niet snap, is wat jij als natural zijnde hier hebt te zoeken en dan ook nog mensen af gaat zeiken, laat iedereen in zijn waarde, goed voor jouw dat je zo'n fysiek hebt zonder hulpmiddelen. Maar dan een ander de gek aan steken, kan me wel een voorstelling maken wat voor persoon jij bent in het echte leven.
Waarom lezen jullie hier dan?
Altijd dat gebash, Snuffy is vrij om te doen of laten wat hij zelf wil.
Vinden jullie dat hij onverantwoorde keuzes maakt? Dat is dan zijn zaak.
1 ding weet ik wel, hij draagt hier veel bij op het forum en is zeker dedicated.
Niet iedereen is blessed met monster genen!
@ Snuff, keep up the good work bro!
Kerel dit is een forum; dus ik ben hier omdat ik mijn MENING op een forum dien te geven. Dat jij een forum interpreteert als zijnde een plek waar iedereen elkaar alleen dient na te praten en complimentjes te geven, dan denk ik persoonlijk dat je weinig hebt aan een forum. oke, ik ben direct dat klopt, maar het valt me op dat wanneer je een "afwijkende" mening hebt dat je dan niet meer mee mag praten!
Origineel gepost door Little Daddy
Wat ik niet snap is dat jij alles goed planned en veel cycles achter de rug hebt maar toch nog 95 kilo bent met een laag bf. raar dit
Same here, lachwekkend gewoon...en dan die kuren haha, halve apotheek erin, alles door elkaar. Ziet door de bomen het bos niet meer imo
Dit vind ik niet een mening, dit is meer iemand de gek aan steken, denk niet dat de bedoeling is van wat jij met een forum bedoelt of wel, als we allemaal zo gaan doen word het hier ook een mooie bende.
Ook nu worden er weer opmerkingen gemaakt als "wat die je hier dan als naturel zijnde". Dit is van een domheid die zijn weerga niet kent. Het feit dat ik nu naturel ben zegt A: niks over wat ik in de toekomst van plan ben B. Niks over waar ik in geinteressert ben C: waar ik kennis van heb. Verder valt het mij gewoon op dat er binnen de AAS sectie vrijwel nooit over de andere kantr van het gebruik wordt gesproken.
Ben ik 100 % met je eens.
Sterker nog mensen worden aangezet meer te gebruiken, te stacken etc. Wanneer je dat van een forum verwacht dan zit je hier goed. Veranderd niks aan het feit dat ik de meeste cycles hier pure overkill vind, vooral daar 99% hier nog niet eens wedstrijdplannen heeft.

Wish me luck mate!Verder vind ik ook dat je hier op dit forum je mening moet geven, alleen wat jij vaak doet is iemand de gek aan steken en met het vingertje wijzen. Terwijl je deze mensen helemaal niet kent, daar heb ik wat een hekel aan. Probeer liever met goede adviezen te komen en zeg hoe het wel moet als je zoveel kennis hebt. Je hebt in je sig staan dat je helemaal natural bent, dat vind ik super, zal ook nooit mensen aanraden om AS te gaan gebruiken, maar als jij hier dan mensen de gek komt aan steken voelt dat gewoon niet goed.
Verder ben ik het met je eens dat er vooral PRO-anabolen wordt geschreven, maar daar moet je doorheen prikken. De mensen die nare ervaringen hebben met AS, schamen zich hier meestal ook voor en zijn vaak dingen die ze niet openbaar willen maken, dus zal je hier ook niet veel van horen, zoals gyno, vetter worden door een kuur, vreemd gaan, relatie kapot, geen stijve lul meer krijgen, vol met acne etc..
ik sta ook versteld van de hoeveelheden die gebruikt worden, zelf kan ik niet tegen zulke doseringen, maar ja ieder zijn ding en je moet ook niet alles geloven wat er op het internet word gezet.
Zijn we het toch nog een beetke eens..Mijn reactie was wat kort door de bocht, klopt, maar ik vind het ook zo vreemd dat er hier over wordt gesproken alsof het snoepgoed is. Ik vind het vaak lijken op een groep verslaafden die elkaar aanpraten dat hun verslaving alleen maar cool, leuk en zonder gevaar is; ontkenning noemen ze dat. Ik mis de kritische noot waarschijnlijk is het hem dat.
Same here, lachwekkend gewoon...en dan die kuren haha, halve apotheek erin, alles door elkaar. Ziet door de bomen het bos niet meer imo