XXL Nutrition

Snuff's ON-Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Zojuist mijn bloeddruk weer opgemeten.

De systolische moet tussen de 105 en 160 mmHg liggen. De grenswaarde ligt tussen de 140-160. Onder de 105 heb je een verlaagde bloeddruk (Hypotonie), boven de 160 een verhoogde (Hypertonie).
Mijn meting is 136, dat is netjes.

De diastolische moet tussen de 60 en 95 mmHg liggen. De grenswaarde ligt tussen de 90-95. Onder de 60 een verlaagde, boven de 95 een verhoogde bloeddruk.
Mijn meting is 77, ook goed.

Dan mijn hartslag nog. Tijdens mijn vorige meting lag hij op 60 slagen per minuut. Heel erg goed. Hoe minder hartslagen per minuut, deste fitter ben je.
Mijn huidige meting is 72. WTF? Hoe kan dat dan? Is mijn conditie naar de haaien?
M'n vriendin zei dat het misschien weleens door de hoeveelheid suiker kan komen die ik nu nuttig. Ik kijken op het net en ja hoor. Mijn lichaam is die suiker als een bezetene aan het afbreken om voor snelle energie te zorgen en daardoor gaat m'n hart sneller kloppen. Mijn lichaam is die suiker helemaal niet gewend en krijgt nu als het ware een overdosis.
Al met al, geen slechte meting dan, geen last van mijn bloeddruk dus.:)

Netjes! Hoewel je bovendruk toch ietsjes verhoogd is. Ideaal is 120, meen ik. Maar zeker niet zorgwekkend.

Je onderdruk is keurig en je hartslag ook! 72 is helemaal niet slecht hoor!

Dit zijn trouwens wel dingen die je vaak moet meten, wil je een beetje een betrouwbaar beeld krijgen. De uitslagen fluctueren namelijk nogal.

Netjes! Hoewel je bovendruk toch ietsjes verhoogd is. Ideaal is 120, meen ik. Maar zeker niet zorgwekkend.

Je onderdruk is keurig en je hartslag ook! 72 is helemaal niet slecht hoor!

Dit zijn trouwens wel dingen die je vaak moet meten, wil je een beetje een betrouwbaar beeld krijgen. De uitslagen fluctueren namelijk nogal.

Naarmate je ouder wordt gaat je bloeddruk ook omhoog, daar doe je niets aan.Het lichaam zal meer krachten moet leveren om alles te laten functioneren.
Waarschijnlijk duid 136 voor een 26-jarige aan als kleine verhoging maar voor een 42-jarige is 136 zeer goed, niets mis mee.;)

Okey dan. Helemaal super in dat geval!

Heb inmiddels wat albums aangemaakt.

En jij claimt naturel te zijn maar hoe ga je dat bewijzen?

dat je daar aan twijfelt.
straks moet hij ook nog gaan bewijzen dat hij de persoon op de foto's is, of dat hij daan heet. En is dat 'fanatic' niet misplaatst? verdomme, kom maar op met dat bewijs!

:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 02:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:53 ----------

@Snuff san: ben je met zo'n kuur nog VVM verloren ook? knap op 500mg test, wat tren, dbol en winstrol. en natuurlijk die waslijst aan suplementen waar half nederland nog nooit van heeft gehoord. als je nou zodanig diep was gegaan dat je nu op 5% zat, maar je zit op 10% man.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wowwww wat een verschil Snuff!!!! Mijn complimenten! Mijn respect had je sowieso al.
Echt goed bezig man :thumb: ****in nice! Om die 10% te zien inspireert mij ook om in Februari te gaan cutten tot de 10% ;)

Well done mate. Well done..

PS: Tegen mijn verwachting in heb je alsnog album(s) geplaatst. Vreemd!, maar zeker wel cool van je ;)

Ziet er goed uit Snuff! Je bent behoorlijk vooruit gegaan dit jaar!

woooooooh nice albums mooi vanaf begin tot einde.
progressie van dit jaar is wel heel super hoor!!
en die 10% staat je stukken beter man!!!
hou dat vast!!!!

Bedankt allen voor de positieve berichten.
Nu zal ik eerst 8 weken maintenance work-outs gaan uitvoeren om mijn lichaam goed te laten herstellen en bijkomen van de nogal zware 15 weken.
Dan is het tijd voor een zeer heftig kuurtje.
Met een zeer gecontroleerde bulk zal ik hopelijk in maart een nog grotere verandering hebben bewerkstelligt.
Het is de bedoeling om wekelijks mijn BF en gewicht in de gaten te houden, daarop mijn voeding voortdurend aan te passen en dat ik dit hopelijk zonder gas terug te nemen kan opvoeren. Natuurlijk hangt het helemaal af van mijn BF. Aangezien ik gisteren een cheatdag heb genomen zal ik aankomende week nog gewoon op cut-onderhoud zitten, om de eventuele bloat te laten verdwijnen, waarna ik wekelijks mijn intake met 100-150 kcal ga opvoeren. Op de dag van de nieuwe 'blast' zal ik dan op onderhoud staan. Vanaf dat punt zal ik aan de hand van mijn BF mijn intake gaan bepalen.
Verder wordt er superschoon gegeten, tracht ik zo goed als alle zout en suiker te elimineren en hanteer ik een KEV van 50/40/10. Dit betekent dat ik geen extra vetten hoef te nemen, in de vorm van noten of olie, daar de 10% vet al in mijn koolhydraten en proteinen zit. Ook word er zoals altijd enkel maar water gedronken.
Al heb ik mijn nieuwe kuur qua bijwerkingen goed ingedekt, uiteindelijk bepaalt voeding toch het vasthouden van vocht en/of het opslaan van vet. Ik wil absoluut zeker zijn dat dat niet aan de orde komt.

hoe moet ik die training dan voor me zien??

hoe moet ik die training dan voor me zien??

Intensiteit op 75-80% van 1RM.
Lager volume met minder oefeningen en minder reps.

Normaal gesproken bouw ik in gewicht op, doe ik voor de grote spiergroepen 4 of 5 oefeningen en voor de kleinere (armen) 3, 5 tot 6 sets met tussen de 4-12 in reprange.

Vanaf morgen voor de grote spiergroepen slechts 3 oefeningen en voor de kleine 2. Setrange van 2-4 met afbouwende rep-aantal.

Intensiteit op 75-80% van 1RM.
Lager volume met minder oefeningen en minder reps.

Normaal gesproken bouw ik in gewicht op, doe ik voor de grote spiergroepen 4 of 5 oefeningen en voor de kleinere (armen) 3, 5 tot 6 sets met tussen de 4-12 in reprange.

Vanaf morgen voor de grote spiergroepen slechts 3 oefeningen en voor de kleine 2. Setrange van 2-4 met afbouwende rep-aantal.
oke dan tanks voor de uitleg snuff! trouwens zie net je pics nog een x maar man man wat een schouders niet normaal man!!!

Ik weet niet of jullie het al gezien hebben maar dit Topic heeft een nieuwe naam gekregen, Snuff's ON-Topic.
Snuff’s ON-topic betekent niet dat men hier uitsluitend on-topic dient te blijven.
Nee, ON-topic houd in dat ik niet OFF ga en mijn ervaring daarin met jullie ga delen. Ik zal voortdurend verslag uitbrengen hoe het er met mij voorstaat. Ik zal van tijd tot tijd bloedtests laten uitvoeren om te zien hoe het van binnen met mij gestelt is, ook dit zal ik melden en posten. Ik heb met mezelf afgesproken dat mocht zich iets voordoen, wat mijn gezondheid dusdanig in gevaar gaat brengen, ik meteen het ON zijn zal beindigen.
De reden voor het besluit om ON te blijven is dat ik van mening ben dat deze methode meer op gaat leveren dan het voortdurend ON en OFF gaan. Ook ben ik van mening dat het gezonder is. Begrijp me niet verkeerd, het nemen van steroiden heeft altijd een risico maar als je alles zeer nauwkeurig en exact op een rijtje zet, eventuele nagativiteiten de kop indrukt, en alles zeer verstandig afweegt denk ik dat langdurig ON zijn zeer goed mogelijk is. Ik wil er wel even bij zeggen dat het voor jongeren natuurlijk niet is weggelegd en zeker niet aan te raden. Natuurlijk zal ik niet altijd hoog in intake gaan maar meer in de zin van kuren, bridgen, kuren, bridgen, etc. In Amerika en Engeland noemen ze het ‘cruisen’ en ‘blasten’. Het houd in dat ik een kuur van 12-16 weken zal volgen, waarna dus geen nakuur maar een bridge van 8-10 weken met een lage dosering testosteron. Dit om gains te behouden en mijn lichaam weer bij te laten komen van een heftige kuur. Ik ben 42 jaar en weet dat mijn eigen test-aanmaak niet meer zo hoog is. Daarom ook het bridgen. Je kunt het ook vergelijken met TRT.
Ik zal geen HGH gaan gebruiken. Menig persoon beweert dat dat nu juist wel nodig is bij non-stop ON zijn, en komen dan met allerlei redenen aan die helemaal niet kloppen, maar ik denk daar heel anders over en zal het gewoon bij steroiden houden met de nodige medicijnen om eventuele bijwerkingen de kop te drukken.

Hier nog wat extra informatie omtrent mijn volgende 'blast':

CycleBlast-Number 1:

Gear:

- 7 X UG Testosteron Enanthate 10 ml vials
- 4 X UG Trenbolone Enanthate 10 ml vials
- 3 x UG Deca-Durabolin 10 ml vials
- 4 X UG Winstrol Stanozolol 100 tabs, 10mg/tab
- 3 X UG Proviron Mesterolone 100 tabs, 25mg/tab
- 2 x DHEA 60 cabs, 100mg/cap
- 3 x Pramipexole Pramipex, 10 tabs, 1mg/tab
- 1 X HCG Pregnyl Organon, 2 vials of 5000 + 1 vial of 2500 IU

Tools:

- B &D Plastipak 5 ml Syringes
- Terumo Syringe 1ml Insulin (U100) 29g x 0,5” Needle
- Terumo Needles 0,8mm x 40mm
- Terumo Needles 0,7mm x 40mm
- UHS Alcotip Pre-Injection Swab Wipes
- 1 X Needle Disposable Container
- 3 X 10ml Vials (for the HCG)
- Bacteriostatic Water (without sodium-chloride)

Cycle:

- Winstrol, week 1-6, 80mg/d, tabs.
- Test-E, week 1-16, 1000mg/w, inject.
- Tren-E, week 1-14, 600mg/w, inject.
- Deca Durabolin, week 1-14, 400mg/w, inject.
- DHEA, week 1-16, 100mg/d, caps.
- Proviron, week 1-16, 50mg/d, tabs.
- Pramipexole, week 7-14, 0,5mg/d, tabs.
- HCG, week 1-16, 100IU/d, inject.

Injection-Spots And Times:

- Test, Tren, Deca, 2ml + 2ml + 1ml IM Glute every Wednesday, 2ml + 1ml + 1ml IM Glute every Sunday.
- HCG, 1 Slin-Unit = 100IU IM Legs, daily.

Start and Finish:

- 1st of December 2010 till the 6th of March 2011 when the last inject will be placed.

Daarna weer cruisen voor 8-10 weken naar de volgende blast.

Kleine aanvulling aan info wat betreft mijn supplementen.

Sint Jan's Kruid (St.John's Wort) en tryptophaan neem ik om de ervaring die ik opdeed tijdens Tripple-Snuff ongedaan te maken. Ik kreeg op een gegeven moment wat mentale problemen. Niet in extreme maar had gewoon last van depri momenten en knorrigheid.

Hoge doesering vitamine B6 (600mg/d) zal ik nemen om ook de prolactine-levels laag te houden.

Vitamine B-complex High Strength zorgt voor het tegengaan van vermoeidheid. Ik overweeg om over te stappen naar injects, maar moet daar nog een nachtje over slapen.

Creatine Monohydrate wordt ook weer toegevoegt. Heb me er de laatste week in verdiept en ik ben van mening dat het juist door kuurders gebruikt dient te worden om de spieren zoveel mogelijk van ATP te voorzien en het hele proces van ATP naar ADP, en weer terug, te versnellen en te stimuleren.

Starch is een koolhydraat afkomstig van de aardappel die ik al eerder gebruikt heb. Dit produkt bevat geen suiker en is de perfekte vervanger voor dextrose. Het wordt ook sneller door het lichaam opgenomen dan dextrose kan. Dit zal ik direct na een work-out nemen in de vorm van een shake en er mijn al bestaande whey-shake, in mijn maaltijden-schema, mee aanvullen.

De rest van de supplementen spreken voor zich.

Doel van de blast:

Kwaliteitsmassa opbouwen met een zeer strikte schone voeding. Vanaf volgend weekend zal ik geleidelijk mijn intake gaan opvoeren tot de dag dat de eerste inject van de nieuwe ‘blast’ erin gaat. Dat is het moment dat ik op onderhoud sta. Vanaf daar zal ik rustigjes aan mijn intake gaan opvoeren. Mijn onderhoud zal berekend worden volgens de katch-mcardle methode. Elke zaterdag word aan de hand van de 4-punts huidplooimeter methode mijn BF berekend en aan de hand daarvan mijn voedings-intake aangepast. Dwz gaat mijn BF omhoog zal ik iets in calorieen gaan zakken, blijft mijn BF gelijk of zakt het zal ik mijn intake lichtelijk opvoeren. (koolhydraten) Zo zal mijn BF zeer streng in de gaten gehouden worden.

Deze aankomende week nog even op de cut manier verder om de eventuele bloat die ik zou kunnen krijgen, van de cheatdag van gisteren, tegen te gaan.

Maar eerlijk gezegd kijk ik alweer uit naar 1 december.

Leuk zo'n theoretisch logboek, maar als je dit doet word er ook wel foto materiaal verwacht.
Ik hoop niet dat je fans/loglezers zult teleurstellen in deze.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nette vooruitgang maat! Wel je buik trainen he, want die abs mogen ondertussen wel doorkomen...

Nette vooruitgang maat! Wel je buik trainen he, want die abs mogen ondertussen wel doorkomen...

De bovenste 4 zijn nu zichtbaar. Aangezien ik ooit 121kg woog en een aardige pens had van het zuipen heb ik nu een klein beetje last van wat losse huid rond mijn navel. Ik zal dat veel moeten gaan masseren en creme's gaan gebruiken. En met een BF van rond de 10% heb je nog geen wasbordje kerel.

Ik train mijn buik trouwens 3x in de week.

Hier nog wat extra informatie omtrent mijn volgende 'blast':

CycleBlast-Number 1:

Gear:

- 7 X UG Testosteron Enanthate 10 ml vials
- 4 X UG Trenbolone Enanthate 10 ml vials
- 3 x UG Deca-Durabolin 10 ml vials
- 4 X UG Winstrol Stanozolol 100 tabs, 10mg/tab
- 3 X UG Proviron Mesterolone 100 tabs, 25mg/tab
- 2 x DHEA 60 cabs, 100mg/cap
- 3 x Pramipexole Pramipex, 10 tabs, 1mg/tab
- 1 X HCG Pregnyl Organon, 2 vials of 5000 + 1 vial of 2500 IU

Tools:

- B &D Plastipak 5 ml Syringes
- Terumo Syringe 1ml Insulin (U100) 29g x 0,5” Needle
- Terumo Needles 0,8mm x 40mm
- Terumo Needles 0,7mm x 40mm
- UHS Alcotip Pre-Injection Swab Wipes
- 1 X Needle Disposable Container
- 3 X 10ml Vials (for the HCG)
- Bacteriostatic Water (without sodium-chloride)

Cycle:

- Winstrol, week 1-6, 80mg/d, tabs.
- Test-E, week 1-16, 1000mg/w, inject.
- Tren-E, week 1-14, 600mg/w, inject.
- Deca Durabolin, week 1-14, 400mg/w, inject.
- DHEA, week 1-16, 100mg/d, caps.
- Proviron, week 1-16, 50mg/d, tabs.
- Pramipexole, week 7-14, 0,5mg/d, tabs.
- HCG, week 1-16, 100IU/d, inject.

Injection-Spots And Times:

- Test, Tren, Deca, 2ml + 2ml + 1ml IM Glute every Wednesday, 2ml + 1ml + 1ml IM Glute every Sunday.
- HCG, 1 Slin-Unit = 100IU IM Legs, daily.

Ligt het aan mij of neem je echt ziekelijk veel verschillende producten in vergelijking met anderen, dat is toch nog niet echt nodig als je nog maar 2 jaartjes echt weer bezig bent.

De bovenste 4 zijn nu zichtbaar. Aangezien ik ooit 121kg woog en een aardige pens had van het zuipen heb ik nu een klein beetje last van wat losse huid rond mijn navel. Ik zal dat veel moeten gaan masseren en creme's gaan gebruiken. En met een BF van rond de 10% heb je nog geen wasbordje kerel.

Ik train mijn buik trouwens 3x in de week.

Ligt maar net aan de persoon, sommige hebben bij 10% al zichtbare abs.

Maar goed gecut man snuff, petje af.

Ligt het aan mij of neem je echt ziekelijk veel verschillende producten in vergelijking met anderen, dat is toch nog niet echt nodig als je nog maar 2 jaartjes echt weer bezig bent.

Nee, het hoeft niet natuurlijk.
Echter kan ik je uit ervaring meedelen dat ik een hoge roid-tolerantie heb, dwz dat ik zo goed als geen bijwerkingen ondervind. Geen lichamelijke in ieder geval, had enkel wat last van moodswings in mijn laatste kuur. Daar heb ik nu wat voor. Mocht dat niet helpen weet ik nog wel een ander adresje waar ik wat zwaarders kan halen.
Maar ik wil meer ervaring opdoen, ik wil weten wat hogere doseringen voor mij betekenen. Ook wil ik zien wat de combinatie Tren/Deca teweegbrengt. Er wordt zoveel negatiefs over gezegd en beweert, echter komt dat van personen die of ermee gekuurt hebben maar overgevoelig zijn, of van personen die er juist niet mee hebben gekuurt en dan heb je ook nog de meelopers, die het van horen zeggen hebben. Ik heb met een aantal kontakt gehad die net als mij een hoge tolerantie hebben, zij hebben er mee gekuurt en volgens hun bewerkstelligt het een enorme senergie met een zeer hoge en kwaliteitsgerichte spiermassa-winst.
De kuur lijkt veel op zich maar we praten slechts over test/tren/deca met de nodige medicijnen om de eventuele bijwerkingen de baas te zijn.
Voor zover ik weet is overal lang over nagedacht en veel research aan vooraf gegaan eer ik het op papier had gezet.
De grootste eventuele bijwerkingen in deze kuur zijn gyno door oestrogeen, gyno door prolactine en libido-daling. Deze worden allen mijn inziens de kop gedrukt met de aanvullende medicijnen. Op DHEA na heb ik alles al eens eerder gebruikt en kan ik je zeggen dat ze doeltreffend zijn.
Ik ben er 95% van overtuigt dat de kuur op een gezonde manier gaat verlopen, dus zonder complicaties of problemen.
Ook lijkt het mij voor jullie een stukje wijsheid vergaren mocht je dit blijven volgen.
Heb enige tijd geleden al aangetoont dat dianabol ook in de cut gebruikt kan worden, met krachtwinst en zonder de bloat.
Nu wil ik zien en weten wat tren/deca gaat doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven