Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weet je, het is zo onverstandig om vanuit cut direct op onderhoud te gaan eten. Je lichaam raakt helemaal de kluts kwijt en zal het vele meer voedsel gaan opslaan. Dit wil ik vermijden, daarom een rustige opbouw in intake.
Hoe zit het dan met het zgn Prime principe? Dat atleten na een cut-periode wanneer ze weer flink boven onderhoud gaan eten juist snel meer lean mass aanzetten en weinig vet? Dit hoor je vaak van wedstrijd bbers, en heb het zelf meegemaakt toen ik uit afghanistan kwam. Na 4 maanden slecht eten,en veel afvallen,kwam ik thuis flink bulken en veel ankomen, maar niks/weinig in vet%.
Denk je niet dat je nu juist spiermassa gaat verliezen op lage dosis test en zo veel Kcal onder je onderhoud?
Voor de rest, respect voor je cut trouwens! fcking nice mack!
Hoe zit het dan met het zgn Prime principe? Dat atleten na een cut-periode wanneer ze weer flink boven onderhoud gaan eten juist snel meer lean mass aanzetten en weinig vet? Dit hoor je vaak van wedstrijd bbers, en heb het zelf meegemaakt toen ik uit afghanistan kwam. Na 4 maanden slecht eten,en veel afvallen,kwam ik thuis flink bulken en veel ankomen, maar niks/weinig in vet%.
Denk je niet dat je nu juist spiermassa gaat verliezen op lage dosis test en zo veel Kcal onder je onderhoud?
Voor de rest, respect voor je cut trouwens! fcking nice mack!
Zal nog even zoeken voor je naar studies,maar hier alvast een quote uit ''building the perfect beast'' van L. Rea:
''CONTROLLED CATABOLISM
FOR MAX ANABOLISM
During any period in which calorie expenditure is greater than calorie absorption, a
catabolic (tissue wasting) state exists. Bet you did not know that such a state
also induces an anabolic environment? That's right boys and girls! Catabolism creates the best environment for freak status growth. This is due to the body's survival response during which all kinds of enzymes, intermediates, hormones, and receptor-sites are up-regulated to store and utilize every possible nutrient absorbed as, or within, metabolically active tissue(protein based like, uh, muscle!).
Have you ever noticed what happens when a competing bodybuilder diets for
weeks and months to get body fat levels down to 3-4% or so, then face-slams
anything that doesn't eat him/her first about 2 seconds after final judging? What
happens? For about 14 days body weight increases at an incredible speed with little
fat gain.
The body reacts positively to most stimuli for 14-21 days before initiating
counter measures. ''
Dat bedoelde ik ook met het rebound effect waar ik het in een PM over had Snuff. Ik had het zelfde. Na 4 maanden cutten m'n inname ineens flink opgeschroefd en ik ging als een speer! En amper vet.
SnuffSann, je log blijft interessant om te lezen.
Het valt me op dat je berekent dat je dagelijks 400 gr eiwitten gaat eten, bij een lichaamsgewicht van (ongeveer) 100 kg. Ik weet dat jij je niet aan vuistregeltjes houdt, maar vind je dit niet wat aan de hoge kant?
Gedurende de hele kuur. Maar in ik heb m'n voeding gedurende de kuur maar een klein beetje opgehoogd, terwijl ik wel goed wat massa had gewonnen. Ik won de eerste 5 weken ongeveer 10kg en ging van 10% naar 11 a 12%.
Helemaal duidelijk; dank je wel voor je toelichting.
400gr ew is 2 kilo kipfilet, nice! Leuk om te lezen man, ga zo door! :d