XXL Nutrition

Snuff's ON-Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
lekker bezig snuff!!! erg scherp allemaal respect!!! alles klopt tot in de puntjes!

he snuff hoe gaat met je nieuwe training dan??? bevalt dat!

• Topic Starter Topic Starter
he snuff hoe gaat met je nieuwe training dan??? bevalt dat!

Ja, tis low volume en ben ook eerder klaar, echter de eerste oefening zet ik hem nog steeds op 4 a 5 sets. En de intensiteit houd ik ook gewoon hoog. Natuurlijk praten we wel over werksets. Doe nu zeg maar met de andere oefeningen 3x8.

Heb vandaag wel gemerkt dat ik op 250mg Test voor weekje 2 zit. Mijn kracht is ietsjes minder, ik voel dat gewoon.
Maar goed, zat eerst op 400 tren, 500 test en 50 winny, nu slechts op 250 test.

oke ja das ook wel effe wat anders maar kan je merken dat je lichaam het waardeert dat hij meer rust krijgt

oke ja das ook wel effe wat anders maar kan je merken dat je lichaam het waardeert dat hij meer rust krijgt

Om je de waarheid te zeggen voel ik me nog steeds vermoeid.
Het baart me zorgen omdat ik dan ga denken dat er misschien iets met m'n hormonen-huishouding verkeerd is.
Dat zal over een aantal weken duidelijk zijn.
Echter hoop ik en ga ik er op dit moment van uit dat het komt door 17 weken zwaar onder onderhoud te zitten, hard te trainen en te werken, ook nog eens enorme afstanden en heuvels met m'n fietsje af te leggen maar het allermeeste door het tekort aan koolhydraten. Aanstaande zondag zal dit ook worden verhoogd, en de week erna en erna tot ik aan 500gr. zit. Hopelijk dat het dan beter met me gaat en ik meer energie en puf heb.

Laatst bewerkt:
dat zou goed kunnen snuff! En ach je bent ook net een weekje bezig he dus misschien dat volgende week al beter gaat

dat zou goed kunnen snuff! En ach je bent ook net een weekje bezig he dus misschien dat volgende week al beter gaat

Tweede week nu buddy.;)
Zit op dit moment nog maar op 215gr. carbs dus is dat nog veels te weinig.
Ik moet het langzaam opbouwen, ik wil dat mijn lichaam het kan blijven volgen en niet gaat denken, jezus ik moet maar eens wat op gaan slaan want ik krijg me een prak binnen. Maw kan ik niet te snel opbouwen.

precies!! goed werk man!!! succes van de week!

ga eens op onderhoud eten man. als je minder kracht hebt en telkens moe bent.

ga eens op onderhoud eten man. als je minder kracht hebt en telkens moe bent.

Dat komt ook, echter alles op z'n tijd.
Kracht is ietsjes minder zoals ik al meldde en dat heeft te maken met de verlaging van roids. Vermoeid zijn met het tekort aan koolhydraten.
Dit wordt in een aantal weken bijgestelt.

• Like
Waarderingen: bezi
Tis weer zaterdagochtend en hier zijn mijn stats na 2 weken te hebben gebridged:

Stats zaterdag 16 oktober 2010

Gewicht: 96,6kg
Taille: 87,0cm
Nek: 44cm
BF: 9,8%

Bovenkant arm voor: 1,5 punten.
Bovenkant arm achter: 1,0 punten.
Taille, voorkant/zijkant: 4,5 punten.
Rug, net onder schouderblad: 9,5 punten.

Stats zaterdag 23 oktober 2010

Gewicht: 95,0kg
Taille: 86,5cm
Nek: 44cm
BF: 9,2%

Bovenkant arm voor: 1,5 punten.
Bovenkant arm achter: 1,5 punten.
Taille, voorkant/zijkant: 4,0 punten.
Rug, net onder schouderblad: 8,5 punten.

Ik ben beslist niet tevreden over de huidplooimeting. Het valt namelijk niet mee om het miniscule kleine beetje vet op mijn armen exact te meten. M’n vriendin heeft vooral de achterkant van mijn arm meerdere keren gedaan en het is 1,5 punten, dwz een halve punt meer dan vorige week. Ik ga ervan uit dat het vorige week ook anderhalf was.
Mijn taille is weer geslonken en ook het beetje vet op mijn rug begint te verdwijnen.
Ik sta nu zwaar onder de 10% BF, op zich goed natuurlijk ware het niet dat ik daardoor wel weer ben afgevallen, 1,6kg om precies te zijn. Maar goed, ik zit met mijn voeding nog altijd flink onder onderhoud daar ik heb besloten dit rustig te gaan opvoeren en niet meteen, dat werkt alleen maar averechts.

Vanaf morgen komen er dus eindelijk meer koolhydraten bij. Heb mijn nieuwe schema’s zo goed als klaar. Deze zal ik wat later posten. Ook zal ik de intake weer exact met 144 calorieen verhogen en kom dan op een inname van 3051 kcal uit.

Helaas zal ik door het gewichts-verlies mijn onderhoud weer even moeten gaan bijstellen.

Even iets anders.
Uit de ervaring die ik nu doe wat betreft roid-gebruik en het ON blijven kan ik jullie melden dat het uitblijven van een dip, door het aanhouden van een lage dosis testosteron, onjuist is. Wanneer je op een hoge dosering roids kuurt en je gaat daarna met een kwart van die hoeveelheid verder zal er ook gewoon een dip zijn. In kracht, massa, motivatie, mentaal en in energie. Ik had de veronderstelling dat dit niet het geval zou zijn maar dat is het dus wel, en eigenlijk is het ook wel logisch.
Dus voor mij de noodzaak om de touwtjes strak in handen te houden, intake opvoeren en daarna weer knallen.
Laterzzzz.

Laatst bewerkt:
Van +1 gram naar 1ml merk je indd wel, maar toch blijf je dat heerlijke gevoel houden in je lichaam na een training.
Goed bezig ouwe!

nog effe en die blokken komen er wel op snuff!:D
ga zo door man! wel jammer van die 1.6kilo maar die pak je er straks met clean gaings wel weer bij:Dsucces

Heb mijn voeding weer aangepast voor een nieuwe bridge-week, nummer 3.
Tevens zijn de supplementen er vanaf gehaald, deze krijgen nu een eigen schema, ben er nog mee bezig maar zal snel gepost worden.
Enkel de vis-olie (omega 3) heb ik gelaten omdat dit calorieen zijn.

Inname is weer met 144 calorieen opgeschroeft, nu eindelijk met meer koolhydraten, namelijk volkoren pasta. Deze pasta is een totaal van 116 gram en zal verdeelt worden over 2 vis-maaltijden. Ik kom voor aankomende week dan aan een totaal van 3051 kcal.
Maaltijd 1, het ontbijt dus, is nu helemaal perfekt op het vet na. Vet-inname krijg ik daar gewoonweg niet lager. Heb vandaag naar havermout gezocht die een lagere hoeveelheid vet bevat maar het is niet te vinden. De whey is drastisch verlaagd. De totalen van eiwitten en koolhydraten, tijdens het ontbijt, zijn zo goed als perfekt.
Wat betreft de totale vet-inname is 10% onmogelijk om voor elkaar te krijgen, dit zal dan iets hoger uitvallen. 10% is 45gr. en zit nu op 52,9gr. Alle produkten die in mijn schema staan zijn in mijn ogen essentieel en daarom kan ik niet zakken, hoe graag ik ook wil. Ik hoop dat wanneer tijdens de blast ik mijn koolhydaten-intake opschroef uiteindelijk de vet-inname wel op 10% komt te staan maar vanaf de start zal dit waarschijnlijk op 11-12% uitkomen.
Oke, de basmati-rijst is nu vervangen voor bruine rijst. Ik wil zoveel mogelijk complexe carbs in mijn schema. Tis slechts met 2 gram verhoogd.
Op het ontbijt na dienen alle maaltijden nog aangepast te worden met de juiste KEV hoeveelheden. Dit wordt in de aankomende 6 weken verwezenlijkt, elke week een stukje tot het helemaal klopt, oke op het vet na jammer genoeg.
Er zal vanaf de start van de blast ook een achtste maaltijd bijkomen, in de vorm van een starch-shake, (fast carbs) direkt na de training.
Ook naarmate ik tijdens de kuur mijn intake ga verhogen voeg ik een derde shake (proteinen) toe die ik s'nachts zal nuttigen. Ik weet dat een goede nachtrust heel belangrijk is maar aangezien ik elke nacht toch op z'n minst 2x er uit moet omdat ik moet piesen maakt het niet echt uit.

Nou, dat was me weer een update.
Morgen dus ook een supplementen-schema die ik van lieverlee aanvul.

Oh ja, rest me nog te melden dat mijn onderhoud zal veranderen daar ik ben afgevallen. Dit zakt op dit moment van 3827 naar 3798 kcal. Echter zal ik gewoon wekelijks met 144 kcal verhogen en in de laatste week voor de blast slechts de hoeveelheid toevoegen dat ik tekort kom, dat zal dan geen 144 calorieen zijn maar minder. Met mijn huidig gewicht 115 kcal, maar goed ik moet nog 6 weken uitzingen en in die periode kan er nog van alles gebeuren.

Genoeg gelult, hier mijn nieuwe schema's voor bridge-week nummer 3:

Bijlagen

Best wel sick hoe strikt je met je voeding bezig bent :D zou het niet kunnen. Respect daarvoor :)

Best wel sick hoe strikt je met je voeding bezig bent :D zou het niet kunnen. Respect daarvoor :)

Cheers, ik heb gewoon een nadeel.
Van nature ben ik heel erg georganiseert en precies.
Daarom wil ik het gewoon perfekt tot in de puntjes.
Het werpt wel z'n vruchten af, dat dan weer wel.;)

mooi log SnuffSann! ik ga je volgen vanaf nu.
nog een vraagje, ik doe nu ook 500mg test per week (cyp)
ik zag dat jij ook op 500mg zat, maar dan verdeeld over 2x 1ml pw
maakt dat erg veel verschil kwa bloedwaardes of doe je het gewoon uit principe zo?
kan natuurlijk ook 1x pw 2ml

mooi log SnuffSann! ik ga je volgen vanaf nu.
nog een vraagje, ik doe nu ook 500mg test per week (cyp)
ik zag dat jij ook op 500mg zat, maar dan verdeeld over 2x 1ml pw
maakt dat erg veel verschil kwa bloedwaardes of doe je het gewoon uit principe zo?
kan natuurlijk ook 1x pw 2ml

Op dit moment bridge/cruise ik naar mijn volgende stap in opbouw met slechts 250mg Test-E in de week, ik zet elke zondag.
In mijn laatste kuur, 500mg Test-E/400mgTren-E, injecteerde ik 2x per week, elke woensdag en zondag.
Geloof dat je met meerdere keren in de week wat stabielere bloedwaarden hebt maar hang me er niet aan op. Ikzelf injecteer meerdere malen omdat ik ooit eens gelezen heb dat hoe groter het depot, deste groter de kans bestaat op een ontsteking, dus probeer ik zo weinig mogelijk in 1x te zetten. Echter moet ik er ook over 6 weken aan geloven en zet dan 5ml en 4ml elke week in 1x. Ik gebruik wel de grootste spieren om een depot in aan te maken, m'n billen.;)

Laatst bewerkt:
Vandaag mijn carbs-verhoging gehad. 116gr. wholemeal pasta met italiaanse kruiden, zonder zout natuurlijk. Blikje tonijn er bovenop. Djeez man, dat smaakt me toch ff lekker, hier ga ik dus even helemaal geen problemen mee krijgen. En dan de bruine rijst, die is veel lekkerder dan de basmati. Ik kan gewoon niet geloven dat het allemaal zo heerlijk smaakt. Over een klein uurtje mijn volgende maaltijd met pasta, yummie yummie, kan alweer niet wachten, maar doe het wel natuurlijk. In de tussentijd zijn m'n vriendin en dochtertje een domino-pizza aan het wegwerken. Heb er wel even aan mogen snuffelen hehehe.
Nee, elke week mijn intake verhogen vind ik dus helemaal niet verkeerd. Volgende week wat meer pasta want 58gr. per maaltijd is nog niet echt je van het, maar het gaat goed komen.
Laterzzzz.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven